علماء کونسل کچورا سکردو بلتستان

بین الاقوامی

جنگ نہیں ہو گی، امریکہ کے ساتھ مذاکرات بھی نہیں ہونگے: آیت اللہ سید علی خامنہ ای

جنگ نہیں ہو گی، امریکہ کے ساتھ مذاکرات بھی نہیں ہونگے: آیت اللہ سید علی خامنہ ای

بولیویا نے اسرائیل کودہشت گرد ریاست قرار دے دیا

بولیویا نے اسرائیل کودہشت گرد ریاست قرار دے دیا

ایران کا جوہری معاہدے کے بعض احکامات پر عمل درآمد روکنے کا اعلان

ایران کا جوہری معاہدے کے بعض احکامات پر عمل درآمد روکنے کا اعلان

ایران کا جوہری معاہدے کے بعض احکامات پر عمل درآمد روکنے کا اعلان

ایران کا جوہری معاہدے کے بعض احکامات پر عمل درآمد روکنے کا اعلان

فلسطین: غزہ پر اسرائیلی بمباری ،19 فلسطینی شہید

غزہ پر اسرائیلی بمباری سے 4 ماہ کے بچے اور حاملہ خاتون سمیت 19 فلسطینی شہید ہوگئے، جبکہ حماس کے راکٹ حملوں میں 4 اسرائیلی بھی مارے گئے۔

حزب اللہ اور شام کو کمزور کرنے کےلیے داعش کو وجود میں لایا گیا، سید حسن نصراللہ

حزب اللہ اور شام کو کمزور کرنے کےلیے داعش کو وجود میں لایا گیا، سید حسن نصراللہ

داعش کی شکست کے بعد پہلی دفعہ ابوبکر بغدادی کا ویڈیو جاری

داعش کی شکست کے بعد پہلی دفعہ ابوبکر بغدادی کا ویڈیو جاری

بالاکوٹ کارروائی میں کوئی پاکستانی فوجی یا شہری جاں بحق نہیں ہوا، سشما سوراج کا اعتراف

بالاکوٹ کارروائی میں کوئی پاکستانی فوجی یا شہری جاں بحق نہیں ہوا، سشما سوراج کا اعتراف بھارتی وزیرخارجہ نے بالآخر تسلیم کر ہی لیا کہ 26 فروری کو بالاکوٹ میں بھارتی ایئر فورس کی فضائی کارروائی میں کسی پاکستانی شہری یا فوجی کی جان کو نقصان نہیں پہنچا۔

ایرانی مسلح افواج، خطے کی طاقت اور اقتدار ہیں: صدر روحانی

ایرانی مسلح افواج، خطے کی طاقت اور اقتدار ہیں: صدر روحانی تہران، 18 اپریل، ارنا – ایرانی صدر مملکت نے کہا ہے کہ ہماری مسلح افواج سامراجیوں کے خلاف کھڑی رہی ہیں اور وہ خطے اور اسلامی دنیا کی طاقت اور اقتدار ہیں۔

شام میں تکفیری دہشت گردوں کے متعدد خفیہ ٹھکانے تباہ

شام میں تکفیری دہشت گردوں کے متعدد خفیہ ٹھکانے تباہ شامی فوج نے ادلب کے مضافات میں تکفیری دہشت گردوں کے خلاف کارروائی کے متعدد خفیہ ٹھکانوں کو تباہ کردیا ہے۔

صنعا پر سعودی اتحادی افواج کے جنگی طیاروں کی وحشیانہ بمباری

صنعا پر سعودی اتحادی افواج کے جنگی طیاروں کی وحشیانہ بمباری یمن کے دارالحکومت صنعا پر امریکا اور اسرائیل کے حمایت یافتہ سعودی اتحادی افواج کے جنگی طیاروں نے وحشیانہ بمباری کرکے متعدد افراد کو شہید یا زخمی کردیا ہے.

بھارت کے عام انتخابات کیلئے 20 ریاستوں میں پولنگ، مقبوضہ کشمیر میں مکمل ہڑتال

بھارت کے عام انتخابات کیلئے 20 ریاستوں میں پولنگ، مقبوضہ کشمیر میں مکمل ہڑتال بھارت کی قومی اسمبلی (لوک سبھا) کے انتخابات کے لیے آج 20 ریاستوں میں انتخابات کے لیے پولنگ جاری ہے جب کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی انتخابات کے خلاف مکمل شٹر ڈاؤن ہڑتال کی جارہی ہے۔

سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی کے خلاف امریکی فیصلے کی حمایت نہیں کرینگے: جاپان

تسنیم خبررساں ادارے نے (ان‌اچ‌کی ژاپن) کے حوالے سے بتایا ہے کہ جاپان کے وزیرخارجہ تارو کونونے صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ جاپان سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی ایران کے خلاف امریکی فیصلے کو تسلیم نہیں کرتا۔ انہوں نے کہا کہ جاپان اس امریکی فیصلے کی حمایت نہیں کرے گا۔

ایران میں سیلاب سے متاثرین کے لئے پاکستان کا پہلا امدادی طیارہ اھواز پہنچ گیا

ایران میں سیلاب سے متاثرین کے لئے پاکستان کا پہلا امدادی طیارہ اھواز پہنچ گیا وزیراعظم عمران خان کی خصوصی ہدایت پر پاکستان کا پہلا سی ون تھرٹی طیارہ، امدادی سامان لیکر، ایران کے شہر اھواز پہنچ گیا۔

جنگی علاقوں میں لاکھوں افراد کی موت کا ذمہ دار، یورپ اور امریکا ہیں: پوپ

جنگی علاقوں میں لاکھوں افراد کی موت کا ذمہ دار، یورپ اور امریکا ہیں: پوپ مسیحیوں کے روحانی پیشوا پوپ فرانسس نے جنگی علاقوں میں لاکھوں افراد کی موت کا ذمہ دار یورپ اور امریکا کو قرار دے دیا۔

بغداد میں 30 سال بعد سعودی سفارت خانہ کا افتتاح

بغداد میں 30 سال بعد سعودی سفارت خانہ کا افتتاح سعودی حکومت نے30 سال بعد عراق میں دوبارہ سفارت خانہ کھول دیا اور عراقی حکومت کو ایک ارب ڈالر کی امداد اور کھیلوں کا گراؤنڈ بنانے کا بھی اعلان کیا۔

برونائی میں اسلامی قوانین کے نفاذ کا اعلان

برونائی میں اسلامی قوانین کے نفاذ کا اعلان برونائی کے بادشاہ نے ریاست میں اسلامی قوانین کے نفاذ کا اعلان کیا ہے، اسلامی قوانین میں ہم جنس پرستی پر سنگساری اور چوری پر ہاتھ کاٹنے کی سزائیں نافذ کردیں۔

دہشت گرد تنظیم داعش کے سربراہ کے سر کی قیمت 3 ارب روپے مقرر

دہشت گرد تنظیم داعش کے سربراہ کے سر کی قیمت 3 ارب روپے مقرر

ایران میں یوم جمہوری اسلامی

ایران میں یوم جمہوری اسلامی ایران کے سرکاری کیلنڈر میں یکم اپریل (بارہ فرودین) کو یوم اسلامی جمہوریہ کا نام دے دیا گیا ہے۔

ایران: صوبہ خوزستان میں سیلاب کا خطرہ، ایمرجنسی، نافذ کرنے کا اعلان

ایران: صوبہ خوزستان میں سیلاب کا خطرہ، ایمرجنسی، نافذ کرنے کا اعلان اسلامی جمہوریہ ایران کے صوبے خوزستان میں سیلاب کے خطرے کے پیش نظر ایمرجنسی نافذ کر دی گئی۔

یمن فوج کی کارروائی میں 200 سعودی اہلکار ہلاک یا زخمی

یمن فوج کی کارروائی میں 200 سعودی اہلکار ہلاک یا زخمی یمنی سرکاری فوج اور الحوثی قبائل نے سعودی اتحادی افواج کے حملوں کا منہ توڑ جواب دیتے ہوئے 200 سے زائد اہلکاروں کو ہلاک یا زخمی کردیاہے۔

برطانیہ میں پی ایچ ڈی کے مقالے خریدنے کے اسکینڈل نے تہلکہ مچادیا

برطانیہ میں پی ایچ ڈی کے مقالے خریدنے کے اسکینڈل نے تہلکہ مچادیا چیٹنگ ویب سائٹس کے ذریعے برطانیہ میں پی ایچ ڈی کے مقالے خریدنے کے اسکینڈل نے تہلکہ مچادیا ہے۔

عراق: سامرا کے مضافات میں 5 تکفیری داعشی کمانڈر ہلاک

عراق: سامرا کے مضافات میں 5 تکفیری داعشی کمانڈر ہلاک عراقی عوامی رضاکار فورس الحشد الشعبی کے جوانوں نے مقدس شہر سامرا کے مضافات میں کارروائی کرکے 5 خطرناک داعشی دہشت گردوں کو ہلاک کردیا ہے۔

اسرائیل کی غزہ میں حماس کے دفاتر پر بمباری

اسرائیل کی غزہ میں حماس کے دفاتر پر بمباری اسرائیلی غاصب فوج نے اسلامی مزاحمتی تحریک حماس کے دفاترپر بمباری کی ہے۔

نوروز کے بارے میں اسلام کی نظر اور اس کی حقیقت؛ ایک تحقیقاتی مطالعہ

نوروز کے بارے میں اسلام کی نظر اور اس کی حقیقت؛ ایک تحقیقاتی مطالعہ آج کل جس تہوار کو نوروز کے نام سے منایا جاتا ہے گرچہ کہ اس کا آغاز ایرانی قدیم مذہب سے تعلق رکھتا ہے لیکن اس زمانے میں اسکو بہار کے آغاز میں ملی Event کے طور پر منایا جاتا ہے نہ کسی مذہبی عید کے طور پر اور نہ ہی کوئی ایسے خلاف شریعت امور اس خوشی میں دیکھنے میں ملتے ہیں جس کے خلاف کوئی شرعی دلیل ہو۔

کرائسٹ چرچ واقعہ، جیسنڈا آرڈرن کا حملے کی تحقیقات کے لیے رائل کمیشن بنانے کا اعلان

کرائسٹ چرچ واقعہ، جیسنڈا آرڈرن کا حملے کی تحقیقات کے لیے رائل کمیشن بنانے کا اعلان نیوزی لینڈ کی وزیراعظم جیسنڈا آرڈرن نے کابینہ کے اجلاس کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کرائسٹ چرچ واقعے پر رائل کمیشن بنانے کا فیصلہ کیا ہے، رائل کمیشن سنگین ترین واقعے پربنایا جاتا ہے اورکرائسٹ چرچ واقعہ بھی سنگین ترین ہے۔

وزیراعظم نیوزی لینڈ کا جمعہ کو ریڈیو اور ٹی وی سے اذان نشر کرنے کا اعلان

وزیراعظم نیوزی لینڈ جیسنڈا آرڈرن نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ سانحہ کرائسٹ چرچ میں شہید مسلمانوں کی یاد میں جمعہ کو سرکاری ریڈیو اورٹیلی ویژن سے براہ راست اذان نشرکی جائے گی اور نیوزی لینڈ میں 2 منٹ کی خاموشی اختیار کی جائے گی۔

مساجد پر حملے کو دہشتگردی نہ کہنا منافقت ہے: امریکی صحافی

مساجد پر حملے کو دہشتگردی نہ کہنا منافقت ہے: امریکی صحافی امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی جانب سے نیوزی لینڈ حملے کو دہشت گردانہ حملہ نہ کہنے پر ٹی وی میزبان نے شدید تنقید کرتے ہوئے کہاکہ دہشت گردی کو دہشتگردی کہے بغیر مذمت منافقت ہے اور اس حملے کو دہشت گردی نہ قرار دینا جاں بحق مسلمانوں کی توہین ہے۔

نیوزی لینڈ حملہ، ایران کا اسلامی تعاون تنظیم کا ہنگامی اجلاس بلانے کا مطالبہ

نیوزی لینڈ حملہ، ایران کا اسلامی تعاون تنظیم کا ہنگامی اجلاس بلانے کا مطالبہ اسلامی جمہوریہ ایران کے وزیر خارجہ نے نیوزی لینڈ میں مسلمانوں کی مساجد اور فلسطین میں اسرائیلی فوجیوں کی طرف سے مسجد کی بے حرمتی کے پیش نظر اسلامی تعاون تنظیم کا ہنگامی اجلاس بلانے کا مطالبہ کیا ہے۔

امریکا، اسرائیل اور ان کے اتحادی اسلامی مزاحمتی تحریک کے سامنے بے بس ہیں، سید حسن نصراللہ

امریکا، اسرائیل اور ان کے اتحادی اسلامی مزاحمتی تحریک کے سامنے بے بس ہیں، سید حسن نصراللہ لبنان کی اسلامی مزاحمتی تحریک حزب اللہ کے سربراہ سید حسن نصراللہ کا کہنا ہے کہ امریکا، اسرائیل اور ان اتحادی ہمارے سامنے مکمل طورپر بے بس ہیں۔

پاکستان میں فضائی کارروائی سے کوئی جاں بحق نہیں ہوا، بھارتی وزیر کا اعتراف

پاکستان میں فضائی کارروائی سے کوئی جاں بحق نہیں ہوا، بھارتی وزیر کا اعتراف بھارتی وزیر نے انتہا پسند میڈیا کا جھوٹا پروپیگنڈا بے نقاب کرتے ہوئے اعتراف کیا ہے کہ پاکستان میں فضائی کارروائی سے کوئی ہلاکت نہیں ہوئی۔

بھارتی حکومت نے انڈین ایئرفورس کے اعلیٰ افسر کو عہدے سے ہٹا دیا

بھارتی حکومت نے انڈین ایئرفورس کے اعلیٰ افسر کو عہدے سے ہٹا دیا پاک فضائیہ کی جانب سے لائن آف کنٹرول کی خلاف ورزی کرنیوالے 2 بھارتی طیاروں کو مار گرانے اور پائلٹ کو گرفتار کئے جانے کے بعد بھارتی حکومت نے انڈین ایئرفورس کے اعلیٰ افسر کو عہدے سے ہٹا دیا۔

غیرملکی میڈیا نے پاکستانی حدود میں بھارتی بمباری کی ویڈیومسترد کردی

غیرملکی میڈیا نے پاکستانی حدود میں بھارتی بمباری کی ویڈیومسترد کردی +تصاویر سوشل میڈیا پر زیرگردش اُس ویڈیو کا غیرملکی خبر رساں ادارے نے مسترد کردیا جس میں کہا جارہا تھا کہ بھارتی لڑاکا طیاروں نے پاکستان کی حدود میں بمباری کی۔

صدرحسن روحانی نے جواد ظریف کا استعفی قبول کرنے سے انکار کردیا

صدرحسن روحانی نے جواد ظریف کا استعفی قبول کرنے سے انکار کردیا اسلامی جمہوریہ ایران کے صدرحسن روحانی نے وزیرخارجہ محمدجواد ظریف کے استعفے کو قبول کرنے سے انکار کردیاہے۔

ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف عہدے سے مستعفی

ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف عہدے سے مستعفی ایران کے وزیر خارجہ جواد ظریف نے عہدے سے مستعفی ہونے کا اعلان کردیا تاہم استعفے کی وجوہات سامنے نہیں آئیں۔

بنگلا دیش کے طیارے کو ہائی جیک کرنے کی کوشش ناکام، ہائی جیکر ہلاک

بنگلا دیش کے طیارے کو ہائی جیک کرنے کی کوشش ناکام، ہائی جیکر ہلاک بنگلا دیش سے دبئی جانے والے طیارے کو ہائی جیک کرنے کی کوشش ناکام بنا دی گئی کارروائی میں ہائی جیکر کو ہلاک کردیا گیا۔ خلیجی میڈیا کے مطابق بنگلادیش کے دارالحکومت ڈھاکا سے اڑان بھرنے والی پرواز بی جی 147 کو ہائی جیکنگ کی کوشش پر ہنگامی طور پر چٹاگانگ کے شاہ امانت ایئرپورٹ پر لینڈ کرادیا گیا اس میں سوار تمام مسافروں کو بحفاظت نکال لیا گیا ہے جب کہ کمانڈو ایکشن کے بعد ہائی جیکر کو ہلاک کردیا گیا۔

الجبیرکی ایران مخالف ہرزہ سرائی پر بہرام قاسمی کا شدید ردعمل/ سعودی عرب دہشت گردوں کا اصل مرکزہے

الجبیرکی ایران مخالف ہرزہ سرائی پر بہرام قاسمی کا شدید ردعمل/ سعودی عرب دہشت گردوں کا اصل مرکزہے اسلامی جمہوریہ ایران کی وزارت خارجہ کے ترجمان بہرام قاسمی نے سعودی وزیرخارجہ کے ایران مخالف بیان پر سخت ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ سعودی عرب ہی دہشت گردوں کا اصل مرکز ہے۔

پلوامہ حملے میں بھارت ہی کا بارودی مواد استعمال ہوا: بھارتی فوجی کمانڈر

پلوامہ حملے میں بھارت ہی کا بارودی مواد استعمال ہوا: بھارتی فوجی کمانڈر سابق بھارتی فوجی کمانڈر لیفٹننٹ جنرل (ر) دیپندرا سنگھ ہوڈا نے اعتراف کیا ہے کہ پلوامہ حملے میں بھارت ہی کا بارود مواد استعمال ہوا۔

دہشت گردوں کو کیفر کردار تک پہنچایا جائےگا: امام خامنہ ای

دہشت گردوں کو کیفر کردار تک پہنچایا جائےگا: امام خامنہ ای امام خامنہ ای نے کہا ہے کہ سیستان اور بلوچستان میں ہونے والے دہشت گردانہ حملے میں ملوث دہشت گردوں کو کیفر کردار تک پہنچایا جائےگا۔

بھارت میں کشمیری طلبا پر تشدد، 12 نوجوان شدید زخمی

بھارت میں کشمیری طلبا پر تشدد، 12 نوجوان شدید زخمی انتہا پسند ہندو جماعت بجرنگ دل کے کارکنان نے بھارت میں کشمیری طلبا کو تشدد کا نشانہ بنایا جس کے نتیجے میں 12 نوجوان شدید زخمی ہوگئے جبکہ جموں میں بھی مسلمانوں کی املاک کو نذر آتش کردیا گیا۔

سپاہ پاسداران پر حملہ کرنے والے دہشت گردوں کو عبرتناک سزا دیں گے، جنرل جعفری

سپاہ پاسداران پر حملہ کرنے والے دہشت گردوں کو عبرتناک سزا دیں گے، جنرل جعفری اسلامی جمہوریہ ایران کے سپاہ پاسداران کے کمانڈر کا کہنا ہے کہ فوجی بس پر حملہ کرنے والے دہشت گردوں کو عبرتناک سزا دیں گے۔

ولی عہد محمد بن سلمان 16 فروری کو 2 روزہ دورے پر پاکستان آئیں گے

ولی عہد محمد بن سلمان 16 فروری کو 2 روزہ دورے پر پاکستان آئیں گے ولی عہد محمد بن سلمان 16 فروری کو ایک ہزار سے زائد کاروباری شخصیات کے ہمراہ 2 روزہ دورے پر پاکستان آئیں گے۔

عراق میں امریکی فوج کو اڈے بنانے کی اجازت نہیں دیں گے، العامری

عراق میں امریکی فوج کو اڈے بنانے کی اجازت نہیں دیں گے، العامری عراقی الفتح پارٹی کے سربراہ العامری کا کہنا ہے کہ ہم امریکی فوج کو عراق میں رہنے کی اجازت نہیں دیں گے۔

چین کا پاکستان کو طیارہ بردار جنگی بحری جہاز فراہم کرنے کا فیصلہ

چین کا پاکستان کو طیارہ بردار جنگی بحری جہاز فراہم کرنے کا فیصلہ پڑوسی ملک بطور اتحادی اور قریبی دوست پاکستان کو بھارت کے مقابلے میں دفاعی طور پر مضبوط سے مضبوط تر بنانے کا خواہاں۔

آیت اللہ شیخ عیسی قاسم مشہد مقدس پہنچ گئے

آیت اللہ شیخ عیسی قاسم مشہد مقدس پہنچ گئے بحرین کےمذہبی رہنما آیت‌الله شیخ عیسی قاسم عراق میں مقامات مقدسہ کی زیارات مکمل کرنے کے بعد مشہد مقدس پہنچے جہاں انہوں نے امام رضاعلیہ السلام کے روضہ مبارک پرحاضری دی۔

ایران نئی پاکستانی حکومت کے ساتھ ملکر کام کرنے کا خواہاں

ایران نئی پاکستانی حکومت کے ساتھ ملکر کام کرنے کا خواہاں ایران کے صدر حسن روحانی نے کہا ہے کہ ان کا ملک پاکستان کے ساتھ دوطرفہ تعلقات کو مزید مستحکم بنانے کیلئے نئی حکومت کے ساتھ ملکر کام کرنے کا خواہاں ہے۔

سعودی اتحادی افواج کے لئے الحدیدہ میں جہنم کے دروازے کھول لئے ہیں، الحوثی

سعودی اتحادی افواج کے لئے الحدیدہ میں جہنم کے دروازے کھول لئے ہیں، الحوثی یمنی اسلامی مزاحتمی تحریک انصاراللہ کے رہنما کا کہنا ہے کہ الحدیدہ میں سعودی اتحادی حملوں کا بھرپور جواب دیا جائے گا، یمنی سرحدوں کی خلاف ورزی کرنے والوں کو سیدھے جہنم رسید کریں گے۔

ایران بھر میں "عشرہ فجر" کی مناسبت سے تقریبات کا آغاز

ایران بھر میں "عشرہ فجر" کی مناسبت سے تقریبات کا آغاز اسلامی جمہوریہ ایران کے دارالحکومت تہران سمیت ملک کے تمام چھوٹے بڑے شہروں میں حضرت امام خمینی (رہ) کی وطن واپسی اور "عشرہ فجر" کی مناسبت سے تقریبات کا آغاز کیا گیا ہے۔

ملک میں علمی ترقی کی رفتار میں رکاوٹ یاسستی نہیں آنی چاہئے، امام خامنہ ای

ملک میں علمی ترقی کی رفتار میں رکاوٹ یاسستی نہیں آنی چاہئے، امام خامنہ ای امام سید علی خامنہ ای نے ملک کے دانشوروں اور سائنسدانوں کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے فرمایا ہے کہ ملک میں علمی ترقی کے رفتار میں کندی اور سست روی کسی بھی صورت میں قابل قبول نہیں ہے۔

سعودی ولی عہد محمد بن سلمان فروری میں پاکستان کا دورہ کریں گے

سعودی ولی عہد محمد بن سلمان فروری میں پاکستان کا دورہ کریں گے سعودی ولی عہد محمد بن سلمان فروری کے تیسرے ہفتے پاکستان کا دورہ کریں گے۔

شام: دہشتگردوں کے گودام سے بھاری مقدار میں یورپی ساخت کے ہتھیار دریافت

شام: دہشتگردوں کے گودام سے بھاری مقدار میں یورپی ساخت کے ہتھیار دریافت شام میں روس کی فوج نے بھاری مقدار میں مشرقی یورپ اور امریکی ساخت کے ہتھیار ضبط کئے ہیں۔

شام: دیرالزور میں امریکی وحشیانہ بمباری متعدد عام شہری جاں بحق

شام: دیرالزور میں امریکی وحشیانہ بمباری متعدد عام شہری جاں بحق شام کے صوبہ دیر الزور میں امریکی اتحاد کے لڑاکا طیاروں نے وحشیانہ بمباری کرکے خواتین اور بچوں سمیت متعدد عام شہریوں کو خاک وخون میں غلطاں کردیا ہے۔

اقوام متحدہ نے یمن جنگ بندی کی نگرانی کیلئے کمیشن کی منظوری دے دی

اقوام متحدہ نے یمن جنگ بندی کی نگرانی کیلئے کمیشن کی منظوری دے دی اقوام متحدہ نے متفقہ طور پر یمن میں جنگ بندی اور حدیدہ کی مرکزی بندرگاہ سے فورسز کی واپسی کی نگرانی کے لیے نئے مشن میں 75 مانیٹرز تک کو یمن میں تعینات کرنے کی منظوری دے دی۔

یمنی فوج کے سعودی اہلکاروں کے خلاف ڈرون اور میزائل حملے

یمنی فوج کے سعودی اہلکاروں کے خلاف ڈرون اور میزائل حملے یمنی سرکاری فوج نے نجران میں سعودی اتحادی افواج کے ٹھکانوں پر ڈرون اور میزائلوں سے حملہ کیا ہے۔

ایران میں غیر ملکی کارگو طیارہ گر کر تباہ

ایران میں غیر ملکی کارگو طیارہ گر کر تباہ+ تصاویر ایران کے دارالحکومت تہران کے نزدیک غیر ملکی کارگو طیارہ گر کر تباہ ہوگیا، حادثے کی جگہ پر طیارے کے ملبے سے 7 افراد کی لاشیں نکال لی گئی ہیں۔

یورپ میں زیرتعلیم ایرانی طلباء کے نام امام خامنہ ای کا پیغام

یورپ میں زیرتعلیم ایرانی طلباء کے نام امام خامنہ ای کا پیغام امام خامنہ ای نے یورپ میں مقیم ایرانی طلباء کے نام پیغام جاری کیا ہے۔

دہشت گرد تنظیم کے اجلاس پر شامی فوج کا ڈرون حملہ

دہشت گرد تنظیم کے اجلاس پر شامی فوج کا ڈرون حملہ شامی فوج نے دہشت گرد تنظیم النصرہ کے اجلاس پر ڈرون حملہ کیا ہے۔

امریکا سمیت دشمن طاقتیں ایران میں اسلامی نظام کا خاتمہ چاہتی ہیں، امام خامنہ ای

امریکا سمیت دشمن طاقتیں ایران میں اسلامی نظام کا خاتمہ چاہتی ہیں، امام خامنہ ای حضرت آیت اللہ العظمی امام خامنہ ای نے تہران میں عوام کے عظیم اجتماع سے خطاب فرماتے ہوئے فرمایا کہ دشمنوں کا اصلی منصوبہ یہ تھا کہ ایران سے اسلامی جمہوری نظام کو ختم کیا جائے۔

شام میں امریکی اور پاکستانی سمیت 5 داعش جنگجو گرفتار

شام میں امریکی اور پاکستانی سمیت 5 داعش جنگجو گرفتار بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق شام میں برسرپیکار امریکا کی حمایت یافتہ فورس ’شامی جمہوری فورسز‘ نے شام کے صوبے دیر الزور سے 5 داعش جنگجوؤں کو حراست میں لیا ہے۔ یہ جنگجو 30 دسمبر کو ایک کارروائی کے دوران جھڑپ کے بعد گرفتار ہوئے۔

امریکی کانگریس میں دو نومنتخب مسلم اراکین کا قرآن پاک پر حلف

امریکا کے وسط مدتی الیکشن میں کامیاب ہونے والے 535 ممبران نے اپنے عہدوں کا حلف اٹھا لیا جن میں سے دو مسلم خواتین نے قرآن پاک پر حلف اُٹھایا۔

امید ہے عمران خان کرکٹ کی طرح سیاست میں بھی کامیاب ہوں گے، طیب اردوان

ترک صدر طیب اردوان نے کہا ہے کہ امید ہے عمران خان کرکٹ کی طرح سیاست میں بھی کامیاب ہوں گے جب کہ عمران خان نے کہا ہے کہ ترکی کے ساتھ تمام شعبوں خصوصاً معیشت میں تعاون بڑھانے کے خواہاں ہیں۔

نئی پاکستانی قیادت سے جلد ملاقات کا منتظرہوں، ڈونلڈ ٹرمپ

نئی پاکستانی قیادت سے جلد ملاقات کا منتظرہوں، ڈونلڈ ٹرمپ امریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا ہے کہ نئی پاکستانی قیادت سے جلد ملاقات کا منتظرہوں۔ امریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ نے کابینہ اجلاس کے دوران صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکا پاکستان سے اچھے تعلقات چاہتا ہے جب کہ نئی پاکستانی قیادت سے جلد ملاقات کا منتظرہوں

شام سے امریکی فوج کے انخلا میں 4ماہ لگ سکتے ہیں،ٹرمپ

شام سے امریکی فوج کے انخلا میں 4ماہ لگ سکتے ہیں،ٹرمپ امریکا کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنے سابقہ فیصلے کو تبدیل کرتے ہوئے شام سے آئندہ 4 ماہ میں امریکی افواج کے انخلا پر رضامندی ظاہر کردی ہے۔

اسرائیل سعودیہ سمیت،عرب ممالک کا اہم اتحادی ہے، نیتن یاہو

اسرائیل سعودیہ سمیت،عرب ممالک کا اہم اتحادی ہے، نیتن یاہو صہیونی وزیراعظم نیتن یاہو کا کہنا ہے کہ اسرائیل، ایران کے خلاف سعودیہ سمیت عرب ممالک کا انتہائی اہم اتحادی ہے۔

فلسطین کی حمایت ایران کا الہیٰ، مذہبی اور عقلانی فریضہ ہے، ہم اس سے ہرگز دستبردار نہیں ہونگے، سید علی خامنہ ای

پیر کے روز تہران میں فلسطینی تنظیم جہاد اسلامی کے سربراہ زیادہ نخالہ سے ملاقات میں رہبر انقلاب اسلامی کا کہنا تھا کہ صہیونی حکومت مزاحمتی تنظیموں کیخلاف پہلی دو جنگوں میں بائیس روز اور پھر آٹھ روز کے بعد جنگ بندی کی اپیل کرنے لگی تھی جبکہ حالیہ جنگ میں تو محض اڑتالیس گھنٹے کے بعد ہی اس نے جنگ بندی کا مطالبہ کر دیا اور یہ غاصب صیہونی حکومت کے گھٹنے ٹیکنے کے مترادف ہے۔

ایرانی سفیر مہدی ہنر دوست کی جنرل زبیر حیات سے ملاقات

ایرانی سفیر مہدی ہنر دوست کی جنرل زبیر حیات سے ملاقات آئی ایس پی آر کے مطابق اس اہم ملاقات میں جنرل زبیر حیات اور برادر اسلامی ملک ایران کے سفیر کے درمیان باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

سعودی وزیرخارجہ عہدے سے برطرف کردیے گئے

سعودی وزیرخارجہ عہدے سے برطرف کردیے گئے سعودی عرب کے فرمانروانے وزیر خارجہ عادل الجبیر کو ان کے عہدے سے ہٹا کر ابراہیم العساف کو نیا وزیر خارجہ مقرر کردیا۔

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم لندن سے عراق روانہ ہوگئے

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم لندن سے عراق روانہ ہوگئے بحرین کےمذہبی رہنما آیت‌الله شیخ عیسی قاسم مکمل طور پر صحت یاب ہونے کے بعد لندن سے عراق روانہ ہوگئے ہیں۔ بحرین کے رہبر اعلیٰ آیت‌الله شیخ عیسی قاسم چند ماہ قبل علاج کے لئے لندن گئے تھے، اب مکمل صحت یابی کے بعد عراق روانہ ہوگئے ہیں۔

امام خامنہ ای کا آیت اللہ شاہرودی کے انتقال پراظہار افسوس

امام خامنہ ای کا آیت اللہ شاہرودی کے انتقال پراظہار افسوس امام خامنہ ای نے تشخیص مصلحت نظام کونسل کے سربراہ آیت اللہ سید محمود ہاشمی شاہرودی کے انتقال پر افسوس کا اظہار کرتےہوئے ایرانی قوم، سوگوار خاندان سے اظہار تعزیت اورمرحوم کی مغفرت کیلئے دعا کی۔

آیت الله ہاشمی شاہرودی انتقال کرگئے

آیت الله ہاشمی شاہرودی 1327 شمسی میں نجف اشرف میں پیدا ہوئے۔ آیت الله ہاشمی شاہرودی کئی سال تک نگہبان کونسل کے رکن رہے۔ مزید پڑھیں

عراقی کردستان کا ریفرنڈم اور گریٹر اسرائیل منصوبہ؛ ایک تحقیقی رپورٹ

عراقی کردستان کا ریفرنڈم اور گریٹر اسرائیل منصوبہ؛ ایک تحقیقی رپورٹ 2007 میں امریکی صحافی اور ایشیا ٹائمز کے کالم نگار ڈیوڈ گولڈ مین نت انکشاف کای تھا کہ قسیم عراق کا نتیجہ ایک آزاد کرد ریاست کا قیام ہوگا جس کا دارالحکومت کرکوک یا "کردش یروشلم" ہوگا اور جہاں تیل کے وافر وسائل ہوں گے۔

یمنی سرکاری فوج کا سعودی بیرکوں پر میزائل حملہ

یمنی سرکاری فوج کا سعودی بیرکوں پر میزائل حملہ یمنی سرکاری فوج اور عوامی رضاکافورسز نے سعودی اتحادی افواج کے حملوں کا منہ توڑ جواب دیتے ہوئے سعودی ٹھکانوں پر میزائل داغے ہیں۔

الحدیدہ میں سعودی اتحادی افواج کی جارحیت جاری

الحدیدہ میں سعودی اتحادی افواج کی جارحیت جاری آل سعود کے اتحادی افواج نے جنگ بندی کی خلاف ورزی کرتے ہوئے الحدیدہ پر ایک بارپھر بمباری کی ہے۔

کشمیری مظاہرین کے پتھراؤ کا جواب گولی سے دیں گے، بھارتی آرمی چیف

بھارتی آرمی چیف جنرل بپن راوت نے کہا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں پتھراؤ کرنے والے مظاہرین کو گولی سے جواب دیا جائے گا۔

سعودی عرب کی حمایت جاری رکھیں گے، امریکی وزیر خارجہ

سعودی عرب کی حمایت جاری رکھیں گے، امریکی وزیر خارجہ وزیر خارجہ مائیک پومپیو نے کہا ہے کہ سعودی عرب امریکا کااہم اتحادی ہے تنہا نہیں چھوڑ سکتے۔

یمن اور بحرین کے متعلق آل سعود کی پالیسی احمقانہ ہے، امام خامنہ ای

یمن اور بحرین کے متعلق آل سعود کی پالیسی احمقانہ ہے، امام خامنہ ای امام خامنہ ای نے یمن اور بحرین کے متعلق سعودی عرب کی پالیسی کو احمقانہ قرار دیا ہے۔

دفاع مقدس کا سلسلہ ختم ہونےوالا نہیں/دشمن اخلاقی اصولوں پر حملے میں بھی شکست کھائےگا، امام خامنہ ای

دفاع مقدس کا سلسلہ ختم ہونےوالا نہیں/دشمن اخلاقی اصولوں پر حملے میں بھی شکست کھائےگا، امام خامنہ ای امام سید علی خامنہ ای نے صوبہ خراسان جنوبی کےشہداء کانفرنس کے منتظمین سے خطاب کرتے ہوئے فرمایا: دفاع مقدس کا سلسلہ ختم ہونےوالا نہیں ہے بلکہ اس میں مزید بہتری آرہی ہے۔

افغانستان میں رواں سال2018 میں 2ارب ڈالررشوت دی گئی

افغانستان میں رواں سال2018 میں 2ارب ڈالررشوت دی گئی افغان ذرائع کا کہنا ہے کہ افغانستان میں رشوت ستانی اور بدعنوانی عروج پر پہنچ گئی ہے اور صرف سنہ 2018ء کے دوران ملک میں لگ بھگ 2 ارب ڈالرز رشوت دی گئی۔

مسلمانوں کے درمیان خون خرابے کو بند کرانا امر واجب اور اسلامی و انسانی فریضہ ہے، ڈاکٹر علی اکبر ولایتی

مسلمانوں کے درمیان خون خرابے کو بند کرانا امر واجب اور اسلامی و انسانی فریضہ ہے، ڈاکٹر علی اکبر ولایتی عالمی امور میں رہبر انقلاب اسلامی کے مشیر اعلیٰ ڈاکٹر علی اکبر ولایتی نے قرآن، پیغمبر اسلام کی نبوت اور محبت اہلبیت کو مسلمانوں کے اتحاد کی مضبوط ترین بنیاد قرار دیا ہے۔ انہوں نے یہ بات زور دے کر کہی کہ مسلمانوں کے درمیان لڑائی جھگڑے ختم کرانا واجب اور اسلامی و انسانی فریضہ ہے۔

فرانس: پرتشدد مظاہرے، دکانیں اور کاریں نذر آتش

فرانس: پرتشدد مظاہرے، دکانیں اور کاریں نذر آتش فرانس میں پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے اور حکومت کی معاشی پالیسیوں کے خلاف مسلسل چوتھے ہفتے بھی پُرتشدد مظاہرے کیے گئے۔

امریکی فوج کے دو طیارے آپریشن کے دوران تباہ

امریکی فوج کے دو طیارے آپریشن کے دوران تباہ امریکی فوجی کے 2 طیارے جاپان کے قریب سمندر میں ری فیولنگ آپریشن کے دوران تباہ ہو گئے۔

سعودی عرب خاشقجی کے قاتلوں کو ترکی کے حوالے کرے، صدر اردوغان

سعودی عرب خاشقجی کے قاتلوں کو ترکی کے حوالے کرے، صدر اردوغان ترک صدر رجب طیب اردوغان نے سعودی عرب سےمطالبہ کیا ہے کہ صحافی جمال خاشقجی کے قتل کے ذمہ داروں کو ہمارے حوالے کیا جائے تاکہ ترک سرزمین میں ان کا ٹرائل ہوسکے۔

طالبان رہنما ملاعبدالمنان امریکی حملے میں مارے گئے

طالبان رہنما ملاعبدالمنان امریکی حملے میں مارے گئے افغانستان میں امریکی فضائی حملے کے نتیجے میں طالبان کے سینیئر کمانڈر ملا عبدالمنان اخوند ہلاک ہوگئے ہیں۔

سابق امریکی صدر جارج بش سینئر انتقال کرگئے

سابق امریکی صدر جارج بش سینئر انتقال کرگئے سابق امریکی صدر جارج بش سینئر 94 برس کی عمر میں انتقال کرگئے

ملائیشیا کے وزیر اعظم 23 مارچ کو پاکستان کا دورہ کریں گے

ملائیشیا کے وزیر اعظم 23 مارچ کو پاکستان کا دورہ کریں گے ملائیشیا کے وزیراعظم مہاتیر محمد 23 مارچ کو یوم پاکستان کی تقریب کے مہمان خصوصی ہوں گے۔

مسئلہ فلسطین امت مسلمہ کا اہم ترین مسئلہ اور اسرائیل عالم اسلام کا سب سے بڑا دشمن ہے، وحدت اسلامی کانفرنس

کانفرنس میں شریک علماء نے سینچری ڈیل کے امریکی فارمولے کی مخالفت کرتے ہوئے یہودی بستیوں کی تعمیر، مسجد الاقصیٰ اور قدس شریف کو یہودیوں سے آباد کرنے اور اسی طرح اس شہر کو صیہونی دارالحکومت بنائے جانے کی سخت مخالفت کی۔

ایران کے صوبہ کرمانشاہ میں زلزلہ، 780افراد زخمی

ایران کے صوبہ کرمانشاہ میں زلزلہ، 780افراد زخمی اسلامی جمہوریہ ایران کے صوبہ کرمانشاہ کے علاقےشہر سرپل زھاب میں 6اعشاریہ 4 شدت کے زلزلے کے نتیجے میں780 افراد زخمی ہوگئے ہیں۔

فلسطین کو فوجی طاقت کے ذریعے ہی آزاد کروایا جاسکتا ہے، حزب اللہ

فلسطین کو فوجی طاقت کے ذریعے ہی آزاد کروایا جاسکتا ہے، حزب اللہ حزب اللہ لبنان کے نائب سربراہ شیخ نعیم قاسم کا کہنا ہے کہ فلسطین کو فوجی طاقت کے ذریعے ہی آزاد کروایا جاسکتا ہے۔

یمنی قوم اور انصاراللہ بہت جلد جارح قوتوں پر فتح حاصل کریں گے، امام خامنہ ای

یمنی قوم اور انصاراللہ بہت جلد جارح قوتوں پر فتح حاصل کریں گے، امام خامنہ ای امام خامنہ ای نے تہران میں وحدت اسلامی کانفرنس کے دوران اسلامی ملکوں کے سفیروں سمیت معروف سماجی، سیاسی شخصیات کے عظیم اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے فرمایا: یمنی قوم اورانصااللہ بہت جلد جارح قوتوں پر فتح حاصل کریں گے۔

جرمنی کے بعد ڈنمارک اور فن لینڈ نے بھی سعودی عرب کو اسلحے کی فروخت بند کرنے کا اعلان

ڈنمارک کے وزیر خارجہ کے مطابق یمن جنگ اور سعودی صحافی جمال خاشقجی کے قتل کے تناظر میں ان دونوں ممالک نے یہ فیصلہ کیا ہے۔ دو روز قبل جرمنی نے بھی سعودی عرب کے ساتھ اسلحہ سپلائی کا معاہدہ ختم کرنے کا اعلان کیا تھا۔

ترکی: ناکام بغاوت کے الزام میں 74 افراد کو عمر قید کی سزا

ترکی: ناکام بغاوت کے الزام میں 74 افراد کو عمر قید کی سزا ایک ترک عدالت نے بدھ کے روز 74 افراد کو، جن میں فوجی بھی شامل ہیں، سنہ 2016 کی ناکام فوجی بغاوت میں ملوث ہونے کے جرم میں عمر قید کی سزا سنائی ہے۔

مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج کی جارحیت جاری، مزید4 کشمیری مسلمان شہید

مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج کی جارحیت جاری، مزید4 کشمیری مسلمان شہید مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فورسز کی جارحیت بدستور جاری ہے، ضلع شوپیاں کے علاقے ناڈیگام میں بھارتی فوج نے فائرنگ کر کے 4 کشمیری شہید کر دیے۔

ایران میں عالمی اتحاد امت کانفرنس

ایران میں عالمی اتحاد امت کانفرنس آیت اللہ محسن اراکی نے کہا کہ کانفرنس کے مندوبین ایرانی سپریم لیڈر حضرت آیت اللہ العظمی سید علی خامنہ ای سے ملاقات بھی کریں گے

یمن میں جنگ کی وجہ سے لاکھوں شہریوں کی زندگیاں خطرے میں پڑگئی ہیں، ترک وزیر خارجہ

یمن میں جنگ کی وجہ سے لاکھوں شہریوں کی زندگیاں خطرے میں پڑگئی ہیں، ترک وزیر خارجہ ترک وزیر خارجہ نے سعودی عرب کی سرکردگی میں یمن کے خلاف جاری جنگ فوری طور پر بند کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ بھوک اور بیماریوں کی وجہ سے لاکھوں نہتے یمنی شہریوں کی زندگیاں خطرے میں پڑگئی ہیں۔

یمنی سرکاری فوج کی جوابی کارروائی میں 3ہزارسعودی اہلکار ہلاک

یمنی سرکاری فوج کی جوابی کارروائی میں 3ہزارسعودی اہلکار ہلاک یمنی ذرائع کا کہنا ہے کہ گزشتہ 12 دنوں کے دوران سرکاری فوج اور عوامی رضاکارفورسز کی جوابی کارروائی میں کم سے کم 3ہزارسعودی حمایت یافتہ ملک دشمن عناصر مارے گئے ہیں۔

الحدیدہ میں یمنی سرکاری فوج اور سعودی کرایے کے اہلکاروں کے درمیان جھڑپیں جاری

الحدیدہ میں یمنی سرکاری فوج اور سعودی کرایے کے اہلکاروں کے درمیان جھڑپیں جاری یمن کے شہرحدیدہ میں یمنی سرکاری فوج اور آل سعود کے کرایے کے اہلکاروں کے درمیان شدید جھڑپوں کا سلسلہ جاری ہے۔

عراق، ایران سے تجارتی تعلقات جاری رکھے گا، وزیراعظم عادل عبدالمہدی

عراق، ایران سے تجارتی تعلقات جاری رکھے گا، وزیراعظم عادل عبدالمہدی عراق کے وزیر اعظم نے کہا ہے کہ عراق ہرگز ایران کے خلاف پابندیوں کا حصہ نہیں بنے گا۔

حضرت رسول و نواسہ رسول (ع) کا یوم رحلت وشہادت آج عقیدت و احترام سے منایا جا رہا ہے

حضرت رسول و نواسہ رسول (ع) کا یوم رحلت آج عقیدت و احترام سے منایا جا رہا ہے اسلامی جمہوریہ ایران سمیت دنیا کے بیشتر ملکوں میں رسول خدا (ص) کا یوم رحلت اور آپ کے نواسے حضرت امام حسن مجتبی (‏‏ع) کا یوم شہادت انتہائی عقیدت و احترام کے ساتھ منایا جا رہا ہے۔

بحرین: اپوزیشن لیڈر شیخ علی سلمان کی حمایت میں مظاہرے بحرین کے مختلف علاقوں میں عوام نے شیخ علی سلمان کی حمایت میں بڑے پیمانے پر مظاہرے

بحرین: اپوزیشن لیڈر شیخ علی سلمان کی حمایت میں مظاہرے بحرین کے مختلف علاقوں میں عوام نے شیخ علی سلمان کی حمایت میں بڑے پیمانے پر مظاہرے کئے ہیں۔

یمن پر سعودی عرب کی چار سالہ فوجی جارحیت کے اثرات

یمن جنگ میں سعودی عرب کا کریہہ چہرہ سب پر عیاں ہو گیا اور اسرائیل کے ساتھ اس کی دوستی اور تعاون بھی کھل کر سامنے آ گیا ہے۔

خاشقجی کےقتل کےثبوت مٹانےکی کوشش کی گئی، ترک حکام

خاشقجی کےقتل کےثبوت مٹانےکی کوشش کی گئی، ترک حکام ترکی حکام کا کہنا ہے کہ سعودی قونصل خانےمیں صحافی جمال خاشقجی کےقتل کےثبوت مٹانےکی کوشش کی گئی ۔

سعودی حکومت براہ راست خاشقجی کے قتل میں ملوث ہے، ترک صدر

سعودی حکومت براہ راست خاشقجی کے قتل میں ملوث ہے، ترک صدر ترکی کے صدر رجب طیب اردوغان کا کہنا ہے کہ صحافی کا قتل کوئی فردی یا گروہی عمل نہیں بلکہ اس کے پیچھے حکومت کا ہاتھ ہے۔

امریکا کا ایران پر نئی اقتصادی پابندیوں کا اعلان

امریکا کا ایران پر نئی اقتصادی پابندیوں کا اعلان امریکی حکومت نے اسلامی جمہوریہ ایران کے خلاف نئی اقتصادی پابندیوں کا اعلان کیا ہے۔

عراقی وزیراعظم عبدالمهدی کربلا پہنچ گئے/ شام سے ملحقہ سرحد پر سیکیورٹی سخت کرنے کاحکم

عراقی وزیراعظم عبدالمهدی کربلا پہنچ گئے/ شام سے ملحقہ سرحد پر سیکیورٹی سخت کرنے کاحکم عراقی وزیراعظم عبدالمهدی نے چہلم امام حسین علیہ السلام کے موقع پر کربلائےمعلیٰ سمیت ملک بھر میں سیکیورٹی سخت کرنے کا حکم دیا ہے۔

انڈونیشیا میں مسافر طیارہ سمندر میں گر کر تباہ، 189 افراد ہلاک

سمندر میں گر کر تباہ ہونے والے انڈونیشیا کے نجی طیارے کے 189 افراد کے ہلاک ہوجانے کا خدشہ ظاہر کیا جارہا ہے ۔

نائیجیریا میں عزاداروں پر فوج کا وحشیانہ حملہ، درجنوں افراد شہید یا زخمی

نائیجیریا میں عزاداروں پر فوج کا وحشیانہ حملہ، درجنوں افراد شہید یا زخمی نائیجیریا کی فوج نے آل سعود کے اشاروں پرایک بار پھر عزاداران امام حسین علیہ السلام پروحشیانہ حملہ کرکے درجنوں افراد کوشہید یا زخمی کردیا ہے۔

جمال خاشقجی کو ماورائے عدالت منصوبہ بندی کے تحت قتل کیا گیا، اقوامِ متحدہ

جمال خاشقجی کو ماورائے عدالت منصوبہ بندی کے تحت قتل کیا گیا، اقوامِ متحدہ اقوامِ متحدہ کی نمائندہ خاص نے سعودی صحافی جمال خاشقجی کے قتل کو ماورائے عدالت قتل قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ جنہوں نے یہ منصوبہ بندی کی تھی ’وہ ریاست کی نمائندگی کرنے والے اعلیٰ سطح کے افراد ہیں‘۔

ایران اور افغانستان کو بھی سی پیک میں شامل کیا جا سکتا ہے، چینی سفیر

ایران اور افغانستان کو بھی سی پیک میں شامل کیا جا سکتا ہے، چینی سفیر اسلام آباد میں تعیینات چینی سفیر کاکہنا ہے کہ مستقبل میں ایران اور افغانستان کو بھی سی پیک میں شامل کیا جا سکتا ہے۔

مدافعان حرم نہ ہوتے تو آج اربعین کا یہ عظیم الشان اجتماع بھی نہ ہوتا، امام خامنہ ای

مدافعان حرم نہ ہوتے تو آج اربعین کا یہ عظیم الشان اجتماع بھی نہ ہوتا، امام خامنہ ای امام خامنہ ای نے عراق اور شام میں مدافعان حرم کی شجاعت و فداکاری کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے فرمایا ہے کہ اگر مدافعان حرم نہ ہوتے تو آج اربعین کا یہ عظیم الشان اجتماع بھی نہ ہوتا۔

دنیا بھر سے لاکھوں کی تعداد میں عشاق کربلا معلٰی پہنچنا شروع ہوگئے

نجف اشرف سے کربلا تک پیدل سفر کرنیوالے عشاق میں نوجوانوں کے علاوہ بچوں، بزرگوں اور خواتین کی تعداد لاکھوں میں ہے۔ جنہوں نے مختلف قافلوں کیصورت میں پیدل سفر شروع کر دیا ہے۔ عراقی حکومت نے زائرین کو سکیورٹی سمیت دیگر سہولیات کی فراہمی کیلئے اعلیٰ سطح انتظامات کر رکھے ہیں۔

خاشقجی کی لاش کے ٹکڑے سعودی سفیر کے گھر سے دریافت

خاشقجی کی لاش کے ٹکڑے سعودی سفیر کے گھر سے دریافت سعودی صحافی جمال خاشقجی کے قتل کے معاملے میں اہم پیش رفت ہوئی ہے،غیرملکی خبررساں ادارے نے دعویٰ کیا ہے کہ خاشقجی کی لاش کے ٹکڑے مل گئے ہیں۔

ہم پاکستان کے ساتھ ہر اچھے برے وقت میں کھڑے ہیں، مہدی ہنر دوست

ہم پاکستان کے ساتھ ہر اچھے برے وقت میں کھڑے ہیں، مہدی ہنر دوست ایرانی سفیر نے کہا کہ ایران کو امریکی پابندیوں کے باعث بہت سارے مسائل کا سامنا کرنا پڑا لیکن الحمد اللہ ہم نے اپنے روحانی قائد کے زیر قیادت متحد ہو کر ہر مسئلہ کا مقابلہ کی_

پاکستان سے متصل سرحد پرتعینات ایران کے 14 سیکیورٹی اہلکار اغوا

بین الاقوامی خبرایجنسی رائٹرز کے مطابق پاکستان سے متصل ایران کے صوبہ سیستان بلوچستان کے سرحدی علاقے میرجاوہ میں تعینات 14 سیکیورٹی اہلکاروں کواغوا کرلیا گیا ہے۔ یرغمال بنائے گئے اہلکاروں میں سے 5 کا تعلق بارڈر فورس جب کہ 2 کا پاسداران انقلاب کے انٹیلی جنس ونگ سے ہے۔

سعودی عرب نے جمال خاشقجی کے قتل کے اعتراف کی تیاری کر لی

میڈیا ذرائع کا کہنا ہے کہ سعودی عرب کی جانب سے رپورٹ میں کہا جائے گا کہ صحافی سے تفتیش اجازت لیے بغیر کی گئی اور اس سارے معاملے میں ملوث افراد کو صحافی کے قتل کا ذمہ دار ٹھہرایا جائے گا۔ ذرائع نے خدشہ ظاہر کیا ہے کہ رپورٹ ابھی تیار کی جارہی ہے اور ہو سکتا ہے کہ اس میں تبدیلی بھی کی جائے۔

سعودی عرب اور عرب حکمراں ٹرمپ پر بھروسہ نہ کریں، سید حسن نصراللہ کی نصیحت

سعودی عرب اور عرب حکمراں ٹرمپ پر بھروسہ نہ کریں، سید حسن نصراللہ کی نصیحت حزب اللہ لبنان کے سربراہ سید حسن نصراللہ نے کہا ہے کہ مزاحمت کا راستہ انتہائی مہنگا راستہ ہے جس میں بہترین جوانوں کی قیمتی جانوں کا نذرانہ پیش کرنا پڑتا ہے۔

ایرانی فورسزکی کارروائی میں متعدد دہشت گرد ہلاک

اسلامی جمہوریہ ایران کی مغربی سرحدوں میں سیکیورٹی فورسز نے کارروائی کرکے متعدد ملک دشمن عناصر کوہلاک کردیا ہے۔

جمال خاشقجی کا مشکوک قتل اور سعودی میڈیا

حقیقت یہ ہے کہ جمال خاشقجی کے مشکوک قتل سے متعلق نئے حقائق منظرعام پر آنے کے بعد رائے عامہ میں سعودی حکام کی پوزیشن انتہائی خراب ہو چکی ہے

سعودی عرب خاشقجی کے قتل کی تحقیقات میں تعاون کرے، اقوام متحدہ

سعودی عرب خاشقجی کے قتل کی تحقیقات میں تعاون کرے، اقوام متحدہ اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل گوٹرس نے سعودی عرب سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ سعودی حکومت پر تنقید کرنے والے صحافی خاشقجی کے بہیمانہ قتل کی تحقیقات میں تعاون فراہم کرے۔

آل سعود مخالف صحافی کو سعودی قونصل خانے میں قتل کئے جانے کا امکان

آل سعود مخالف صحافی کو سعودی قونصل خانے میں قتل کئے جانے کا امکان

آل سعود کو عبرتناک شکست دیں گے: عبدالملک

یمن کی اسلامی مزاحمتی تحریک کے سریکریٹری جنرل کا کہنا ہے کہ آل سعود کو عبرتناک شکست دیں گے اور کسی قسم کے دباو میں نہیں آئیں گے۔

ایران نے امریکا کے منہ پرطماچہ مارا ہے، ہرقسم کی پابندیوں کو شکست دیں گے؛ امام خامنہ ای

رہبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنہ ای نے تہران کے آزادی اسٹیڈیم میں بسیج نامی رضاکار فورسز کے دسیوں ہزار اہلکاروں کے عظیم الشان اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ ہم ہرقسم کی قسم کی پابندیوں کو ذلت آمیز شکست دیں گے، امریکا نے ایران سے زبردست طماچہ کھایا ہے۔

اگست میں یمنی فوج کے ساتھ جھڑپوں میں 53 سعودی فوجی ہلاک، فہرست جاری

اگست میں یمنی فوج کے ساتھ جھڑپوں میں 53 سعودی فوجی ہلاک، فہرست جاری

قوم امریکہ کے ناک بھوں چڑھانے سے مرعوب نہ ہو، رہبر انقلاب اسلامی

قوم امریکہ کے ناک بھوں چڑھانے سے مرعوب نہ ہو، رہبر انقلاب اسلامی

امام خامنہ ای: ایران کے اقتدار کی دلیل یہ کہ ہم نے پیشرفت کی اور امریکا کچھ نہیں بگاڑ سکا

امام خامنہ ای کا کہنا ہے کہ ایران کے اقتدار کی واضح دلیل یہ ہے کہ امریکا نے اسلامی جمہوریہ ایران کے خلاف 40 سالوں سے مختلف قسم کے حربے استعمال کئے لیکن ہم نے مسلسل پیشرفت کی اور امریکہ ہمارا کچھ نہیں بگاڑ سکا۔

امام خامنہ ای: ایران کے اقتدار کی دلیل یہ کہ ہم نے پیشرفت کی اور امریکا کچھ نہیں بگاڑ سکا

امام خامنہ ای کا کہنا ہے کہ ایران کے اقتدار کی واضح دلیل یہ ہے کہ امریکا نے اسلامی جمہوریہ ایران کے خلاف 40 سالوں سے مختلف قسم کے حربے استعمال کئے لیکن ہم نے مسلسل پیشرفت کی اور امریکہ ہمارا کچھ نہیں بگاڑ سکا۔

ایران اگلے چند ہفتوں میں جوہری معاہدے کو ختم کرسکتا ہے، ایرانی نائب وزیر خارجہ

سید عباس عراقچی نے کہا ہے کہ جوہری معاہدہ آئی سی یو میں داخل ہو چکا ہے اور ممکن ہے ایران اگلے چند ہفتوں میں اس معاہدے سے نکل جائے۔

بھارتی فورسز کے ہاتھوں کشمیری مسلمانوں کے خون کا سلسلہ جاری، مزید 5 شہادتیں

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فورسز نے مسلمانوں کے قتل عام کا سلسلہ جاری رکھتے ہوئے مزید 5 نوجوانوں کو موت کے گھاٹ اتار دیا ہے۔

مشرقی افغانستان میں سیکیورٹی فورسز کے مزید 23 اہلکاروں کی طالبان میں شمولیت

صوبہ غزنی کے ذرائع کا کہنا ہے کہ ایک مقامی پولیس کمانڈر نے 23سپاہیوں کے ہمراہ طالبان میں شامل ہونے کا اعلان کیا ہے۔

ایرانی صدر کا قطری امیر سے ٹیلیفونک رابطہ/ دوحہ کی حمایت جاری رکھنے کی یقین دہانی

اسلامی جمہوریہ ایران کے صدر حسن روحانی نے قطر کے خلاف غیرمنصفانہ محاصرے کو علاقائی ممالک کے درمیان کشیدگی اور تفرقہ کی وجہ قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ ایران، قطر کی اخلاقی اور سیاسی حمایت جاری رکھے گا۔

امام خامنہ ای؛ شیطانی قوتیں مسلسل ایران مخالف سازشوں میں مصروف/ امریکہ نے خطے میں شکست کھائی ہے

امام خامنہ ای نے عید کے خطبوں میں فرمایا: "شیطانی قوتیں ایران کیخلاف مسلسل سازشوں میں مصروف ہیں جبکہ امریکہ خطے میں بدترین شکست کھا چکا ہے۔

یمنی فوج کے میزائل حملے میں متحدہ عرب امارات کا بحری جنگی جہاز تباہ

یمنی فوج کے میزائل حملے میں متحدہ عرب امارات کا بحری جنگی جہاز تباہ ہوگیا ہے۔

عراق میں خانہ جنگی کا خطرہ ہے/ اقتدار کی کوئی لالچ نہیں، مقتدی الصدر

عراق کے معروف سیاسی رہنما مقتدی الصدر کا کہنا ہے کہ ملک کے اندرونی حالات نہایت سنگین ہیں اگر ہوشیاری سے کام نہ لیا گیا تو ملک خانہ جنگی کا شکار ہوسکتا ہے۔

امریکہ کی دوہری پالیسی کا تکرار؛ ایک طرف ملاقات تو دوسری طرف ہرزہ سرائی

جہاں امریکی صدر نے عالمی برادری کی تنقید سے بچنے کیلئے سنگاپور کا دورہ کرکے کم جونگ ان سے ملاقات کی زحمت اٹھائی ہے وہیں امریکی وزیر خارجہ نے پیونگ یانگ کیخلاف ہرزہ سرائی کرتے ہوئے شمالی کوریا کو جوہری ہتھیاروں سے پاک کرنے کا عندیہ دیا ہے۔

عالمی یوم القدس اور حق واپسئ فلسطین

رمضان المبارک کا بابرکت مہینہ ہے اور دنیا بھر میں مسلمانان عالم اس بابرکت مہینے سے فیضیاب ہورہے ہیں۔ اس مہینے کے ایام جہاں کئی ایک مناسبتیں لیے ہمارے درمیان آتے ہیں، ان میں ایک اہم ترین مناسبت جمعۃ الوداع کی ہے جسے پوری دنیا کے مسلمان انتہائی جوش و جذبہ اور عقیدت و احترام کے ساتھ مناتے ہوئے رمضان المبارک کی برکتوں سے مستفید ہوتے ہیں۔ ایک طرف جمعۃ الوداع کی مذہبی اہمیت ہے تو دوسری طرف اسی دن کو دنیا کے مظلوموں کی داد رسی کا دن قرار دیا گیا ہے اور ستر سال سے مظلومیت کی چکی میں پسنے والی فلسطینی مظلوم قوم کے حق میں اور بالخصوص سرزمین انبیاء علیہم السلام پر قائم مسلمانوں کے قبلہ اول بیت المقدس کی غاصب صہیونی ریاست کے تسلط کی آزادی و حمایت کا دن قرار دیا گیا ہے اور اس دن کو دنیا بھر میں نہ صرف مسلمان بلکہ دیگر اقوام بھی ’’عالمی یوم القدس‘‘ کے عنوان سے مناتے ہیں۔

امام خامنہ ای: دشمن جانتا ہے کہ اگر ایک ماریگا تو دس کھائیگا/ جھوٹ ہے جو کہتے ہیں کہ ایٹمی معاہدہ معیوب نہ ہو تو جنگ ہوگی

امام خامنه‌ای نے فرمایا: آج ملک میں بعض کی کوشش ہے کہ ایٹمی معاہدے کی ایک معیوب شکل کو ملک پر مسلط کیا جائے جبکہ بعض کا کہنا ہے کہ اگر ایسا نہیں ہوا تو جنگ چھڑ جائیگی، نہیں جناب! یہ جھوٹ ہے اور دشمن کے مفاد میں ایک پروپیگنڈے کے سوا کچھ بھی نہیں۔

محمد بن سلمان بحیرہ احمر میں روپوش ہیں، سعودی شہری کا دعویٰ

سعودی ولیعہد محمدبن سلمان کے بارے میں متضاد خبروں کا سلسلہ جاری ہے اور آل سعود دربار کے اسرار فاش کرنے والے سعودی شہری "مجتہد" کا دعویٰ ہے کہ محمد بن سلمان اپنے مخالفین کو کچلنے کے لئے منصوبہ بندی کررہے ہیں۔

کلبھوشن کی تعیناتی را کی بدترین غلطی تھی، امرجیت دلت

سابق بھارتی خفیہ ایجنسی چیف امرجیت سنگھ دلت نے کہا ہے کہ کلبھوشن یادیو کی تعیناتی "را" کی بدترین غلطی تھی

سورج آج دوپہر عین خانہ کعبہ کے اوپر ہو گا

ماہر فلکیات کے مطابق سورج آج پاکستانی وقت کے مطابق دوپہر دو بج کر 18منٹ پر عین خانہ کعبہ کے اوپر ہو گا یعنی ایک ہی خط عمود پر واقع ہو گا جس سے خانہ کعبہ کا سایہ دکھائی نہیں دے گا۔

سیدحسن نصراللہ اور نبیہ بری کے درمیان طویل ملاقات

لبنانی پارلیمنٹ کے چیئرمین نبیہ بری نے حزب اللہ کے سربراہ سید حسن نصراللہ کے ساتھ تین گھنٹے طویل ملاقات کی ہے۔

عالمی جوہری ادارے نے ایک بار پھر امریکی الزامات کو مسترد کردیا، ایران اپنے وعدوں پر کاربند ہے

جوہری توانائی کے بین الاقوامی ادارے نے ایک بار پھر امریکی الزامات کو مسترد کرتے ہوئے کہاہے کہ ایران اپنے ایٹمی پروگرام کے بارے میں 2015ء کے معاہدے پر عمل پیرا ہے۔

امام خامنه‌ای: امریکہ کی شکست یقینی ہے

اسلامی جمہوریہ ایران کے اعلیٰ حکام اور عہدیداران نے امام خامنہ ای سے ملاقات کا شرف حاصل کیا۔

بن سلمان اور بن زائد پر "جوتے مار" مقابلہ

امریکا میں بن سلمان اور بن زاید کے تصاویر پر جوتے مار مقابلے کا انعقاد کیا گیا جس میں لوگوں کی ایک بڑی تعداد کوبن سلمان اور بن زاید کے کھلے منہ سے جوتے کراس کرنے کی کوشش کرتے دیکھا جاسکتا ہے۔

عراق میں نئی حکومت بنانے کیلئے بڑے اتحاد کی تشکیل

محمد جمیل المیاحی نے کہا ہے کہ سید عمار حکیم کی صدارت میں آئندہ 72 گھنٹوں میں سائرون، النصر، الحکمه اور الفتح پر مشتمل

سعودی عرب: رمضان المبارک کے شروع ہوتے ہی نئی گرفتاریوں کا آغاز

سعودی عرب: رمضان المبارک کے شروع ہوتے ہی نئی گرفتاریوں کا آغاز سعودی ذرائع کا کہنا ہے کہ ملک کے مختلف علاقوں سے اہم شخصیات کی گرفتاریوں کا سلسلہ ایک بار پھر شروع ہوگیا ہے۔

سعودی سفیر کی مقتدا الصدر سے ملاقات

عراقی ذرائع کا کہنا ہے کہ سعودی عرب، شام، کویت، اور ترکی کے سفرا نے مقتداء الصدر سے ملاقات کی ہے۔

بیت المقدس فلسطین کا دارالحکومت ہے اور رہے گا، امام خامنہ ای

امام خامنہ ای نے امریکی سفارتخانے کی بیت المقدس منتقلی پر رد عمل ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ بیت المقدس فلسطین کا دارالحکومت ہے اور رہے گا۔

بشارالاسد کی روسی صدر ولادیمیرپیوتن سے ملاقات/ دوطرفہ تعلقات پر تبادلہ خیال

شام کے صدر بشار الاسد غیر علانیہ دورہ پر جمعرات کے روز روس گئے جہاں انہوں نے اپنے روسی ہم منصب ولادیمیر پیوتن سے دو طرفہ تعلقات اور خطے کی تازہ ترین صورتحال پر تبادلہ خیال کیا ہے۔

شاہی محل کے نزدیک فائرنگ کے بعد بن سلمان کی مشکوک سرنوشت؛ منظر عام سے غائب

سوشل میڈیا پر سعودی ولی عہد ’’بن سلمان‘‘ کے حوالے سے کافی سوالات اٹھائے جا رہے ہیں اور اس بات تک پہنچنے کی کوشش کی جا رہی ہے کہ ہر وقت میڈیا پر سامنے آنے والا شہزادہ اچانک غائب کیوں ہو گئے ہیں۔ تسنیم خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق، یکم اپریل 2018 کو ریاض کے علاقے الخزامی میں شاہی محل پر ہونے والی شدید فائرنگ کے بعد سعودی ولی عہد منظرعام سے مکمل طور پر غائب ہیں۔

کینیڈین وزیراعظم کی آمد رمضان پر مسلمانوں کو مبارکباد

کینیڈین وزیراعظم کی آمد رمضان پر مسلمانوں کو مبارکباد کینیڈین وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو نے آمد رمضان کے موقع پر کینیڈا میں مقیم مسلمانوں سمیت دنیا بھر کے مسلمانوں کو رمضان کی مبارکباد دی ہے۔

فلسطین؛ صدی کی سب بڑی ڈیل اور عربوں کا اسرائیل کی مدد کیلئے مذہب کو ہتھیار بناکر پیش کرنا

حزب اللہ لبنان کے سربراہ نے یوم النکبہ کے موقع پر ٹرمپ کی جانب سے سفارتخانے کی منتقلی کی شیطنت سمیت کا علاقائی صورتحال پر اہم خطاب کیا۔

عراق انتخابات؛ صدر تحریک کے سربراہ مقتدیٰ الصدر کو واضح برتری حاصل

عراق میں ہونے والے پارلیمانی انتخابات میں عراقی عالم مقتدیٰ الصدر کو واضح برتری حاصل ہوگئی ہے جبکہ دارالحکومت کی نشستوں پر وزیراعظم کی پارٹی کا پانچواں نمبرہے۔

کرپشن الزامات؛ ملائیشیا کے سابق وزیراعظم نجیب رزاق کے بیرون ملک سفر پر پابندی

ملائیشیا کے سابق وزیراعظم نجیب رزاق اور ان کی اہلیہ روسماہ منصور کے بیرون ملک سفر پر پابندی عائد کردی گئی ہے۔

آیت اللہ خامنہ ای: امریکی تقلید سے بچنے کیلئے عالم اسلام کو علمی لحاظ سے مضبوط ہونا چاہئے

رہبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اللہ العظمی امام خامنہ ای نے اتحاد، یکجہتی اور علمی پیشرفت و ترقی کو عالم اسلام کی اہم ضرورت قراردیتے ہوئے فرمایا: دنیائے اسلام کو علم کے تمام شعبوں میں سنجیدگی کے ساتھ ترقی اور پیشرفت کی ضرورت ہے۔

اوباما کے بعد ہیلری کلنٹن نے بھی جوہری معاہدے سے علیحدگی کو امریکی تاریخ میں بڑی غلطی قرار دیا

اوباما کے بعد ہیلری کلنٹن نے بھی جوہری معاہدے سے علیحدگی کو امریکی تاریخ میں بڑی غلطی قرار دیا سابق صدارتی امیدوار ہیلری کلنٹن نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی ایران جوہری معاہدے سے علیحدگی کے اعلان کو ایک بہت بڑی غلطی قرار دیا ہے۔

آئندہ ہفتے ایران پر نئی پابندیاں، امریکا ٹھیکیدار نہ بنے، یورپی یونین کمیشن کا انتباہ

آئندہ ہفتے ایران پر نئی پابندیاں، امریکا ٹھیکیدار نہ بنے، یورپی یونین کمیشن کا انتباہ ایرانی عالمی جوہری معاہدے سے دستبرداری کے بعد امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے جوہری پروگرام میں توسیع کرنے کی صورت میں تہران حکومت کو ’سنگین نتائج‘ کی دھمکی دی ہے۔

لبنان کے پارلیمانی انتخابات میں حزب اللہ کی کامیابی کی وجوہات

لبنان کے پارلیمانی انتخابات میں حزب اللہ کی کامیابی کی وجوہات ایسے حالات میں جب شام اور عراق میں تکفیری دہشت گرد عناصر کی کمر ٹوٹ چکی ہے اور امن و امان کی صورتحال بہتری کی جانب گامزن ہے، لبنان میں حزب اللہ کی یہ عظیم کامیابی اس حقیقت کو ظاہر کرتی ہے کہ اسلامی مزاحمتی محاذ خطے میں فوجی میدان میں کامیاب ہونے کے ساتھ ساتھ سیاسی میدان میں بھی فتح سے ہمکنار ہوا ہے اور آج خطے کی نبض اسلامی مزاحمتی بلاک کے ہاتھ میں ہے۔

اسرائیل کا دمشق پرمیزائل حملہ

اسرائیل کا دمشق پرمیزائل حملہ شامی دارالحکومت دمشق پر اسرائیل کی طرف سے میزائل حملہ کیا گیا جسے شامی فوج نے ناکام بنادیا۔

مزاحمتی تحریک کی کامیابی لبنان کی کامیابی ہے، نصراللہ

انتخابات میں حزب اللہ اور اس کے اتحادیوں کی شاندار فتح کے بعد سید حسن نصراللہ نے عوام سے اپنے خطاب میں کہاکہ انتخابات کا انعقاد ہی اپنے آپ میں لبنانی عوام، لبنان کے صدر اور حکومت کے لئے ایک بڑی قومی کامیابی ہے۔

لبنان: پارلیمانی انتخابات میں حزب اللہ کو واضح برتری، ملک بھر میں جشن کا سماں

غیر سرکاری نتائج کے مطابق پارلیمانی انتخابات میں حزب اللہ اور امل اتحاد کو واضح برتری حاصل ہوئی ہے اور ملک بھرمیں جشن منایا جارہا ہے۔

سعودی عرب میں ہزاروں افراد کو ماورائے قانون گرفتار کیا گیا، ہیومن رائٹس واچ

سعودی عرب میں ہزاروں افراد کو ماورائے قانون گرفتار کیا گیا، ہیومن رائٹس واچ ہیومن رائٹس واچ کا کہنا ہے کہ سعودی عرب میں ہزاروں افراد کو بغیر کسی قانونی کارروائی کے کئی سال تک حراست میں رکھا گیا۔

سعودی عرب اور یمنی سرحد پر امریکی کمانڈوز تعینات کرنے کا انکشاف

غیر ملکی خبررساں ادارے کا کہنا ہےکہ سعودی عرب اور یمن کی سرحد پر امریکی کمانڈوز متعین ہیں جن کا بنیادی کام یمن کے حوثی ملیشیا کی جانب سے داغے جانے والے بیلسٹک میزائلوں کی فضا میں نشاندہی اور تباہ کرنا ہے۔

امریکی صدر پر جوتا پھینکنے والا صحافی عراقی پارلیمانی انتخابات کا امیدوار

امریکی صدر پر جوتا پھینکنے والا صحافی عراقی پارلیمانی انتخابات کا امیدوار بغداد: امریکی صدر جارج ڈبلیو بش پر جوتاپھینکنے والا صحافی منتظر الزیدی2018 کے عراقی پارلیمنٹ کے انتخابات میں حصہ لے رہا ہے۔

یاسوج میں 5.2 ریکٹر اسکیل کی شدت کا زلزلہ، 133 افراد زخمی

یاسوج میں 5.2 ریکٹر اسکیل کی شدت کا زلزلہ، 133 افراد زخمی اسلامی جمہوریہ ایران کے صوبے کهگیلویه و بویراحمد میں زلزلے کے شدید جھٹکے محسوس کئے گئے جس کے نتیجے میں کم ازکم 133 افراد زخمی ہوئے ہیں۔

نائیجیریا کی مسجد میں دو دھماکوں سے 60 نمازی جاں بحق

شمالی نائیجیریا کی ریاست عداموا کی مسجد میں دو دھماکوں کے نتیجے میں 60 نمازی جاں بحق اور متعدد زخمی ہوگئے۔

بحرین میں 38ویں شیعہ مسجد مسمار

امریکہ نواز آل خلیفہ حکومت نے شیعہ مسلمانوں کی ایک اور مسجد کو شہید کردیا ہے بحرینی حکومت نے بحرینی عوام کے 14 فروری سن 2011 کے انقلاب سے اب تک 38 مسجدوں کو شہید کیا ہے۔

مسئلہ فلسطین سعودی عرب کے لئے اہمیت نہیں رکھتا، بن سلمان

سعودی عرب کے ولیعہد محمد بن سلمان نے نیویارک میں یہودیوں سے ملاقات میں کہا ہے کہ مسئلہ فلسطین سعودی عرب کے سر فہرست اور اہم مسائل میں شامل نہیں ہے۔

ایران دفاعی ساز و سامان میں خود کفیل ہوچکا ہے، جنرل امیر حاتمی

اسلامی جمہوریہ ایران کے وزیر دفاع جنرل امیر حاتمی کا کہنا ہے کہ ایران دفاعی ساز وسامان میں خود کفیل ہوچکا ہے، ایران کسی بھی جارحیت کا منہ توڑ جواب دینے کی صلاحیت رکھتا ہے

یمنی سرکاری فوج اور سعودی اہلکاروں کے درمیان جھڑپیں، 6 سعودی اہلکار ہلاک

یمنی سرکاری فوج اور عوامی رضاکاروں نے آل سعود کے کرایے کے فوجیوں کے خلاف کارروائی کرکے کم ازکم 6 اہلکاروں کو ہلاک اور متعدد دیگر کو زخمی کردیا ہے۔

یمن: صالح الصماد کے تشییع جنازہ میں لاکھوں شریک

یمنی ذرائع ابلاغ کا کہنا ہے کہ دارالحکومت صنعا میں لاکھوں شہری صالح الصماد کے تشییع جنازہ میں شریک ہیں اور آل سعود اور آل یہود کے خلاف زبردست نعرہ بازی کی جارہی ہے۔

الجزائر میں صہیونی جاسوس کو سزائے موت سنادی گئی

لائبیریا سے تعلق رکھنے والے شہری کو الجزائر نے اسرائیل کے لیے جاسوسی کرنے کے جرم میں سزائے موت دے دی۔

امریکی حکام مختلف بہانوں سے عرب ممالک کے مال و دولت لوٹنے میں مصروف ہیں، صدر روحانی

اسلامی جمہوریہ ایران کے صدر حسن روحانی کا کہنا ہے کہ امریکا اور اس کے اتحادی مختلف بہانوں سے عرب ممالک کے مال و دولت کو لوٹ رہے ہیں۔

حزب اللہ کی جانب سے صالح الصماد کی شہادت پر تعزیتی پیغام جاری

حزب اللہ لبنان نے یمن کی اسلامی تنظیم انصار اللہ کی اعلی سیاسی کونسل کے سربراہ صالح علی الصماد کے بہیمانہ اور بزدلانہ قتل کی مذمت کرتے ہوئے عالمی برادری کے سکوت پر شدید تنقید کی ہے۔

خطے کی حساس صورت حال کے پیش نظر علاقے کے حکام ہوشیاری کا مظاہرہ کریں سید حسن نصراللہ

حزب اللہ کے سربراہ سید حسن نصراللہ نے پیر کی رات جنوبی بیروت کے علاقے ضاحیہ میں اپنے خطاب میں علاقے کی صورت حال کی تشریح کرتے ہوئے کہا ہے کہ صورت حال کچھ ایسی ہے کہ دشمن طاقتیں اور ان میں سرفہرست امریکا اور صیہونی حکومت، مختلف حربوں اور ہتھکنڈوں کے ذریعے صورت حال کو زیادہ سے زیادہ کشیدہ اور علاقے کے ملکوں کے درمیان جنگ کی آگ بھڑکانے کی کوشش کر رہی ہے-

داعش کا عراق میں پولنگ اسٹیشنز پر حملوں کی دھمکی

دہشت گرد تنظیم داعش نے عراقیوں کو دھمکی دیتے ہوئے کہا ہے کہ اس کے جنگجو عراقی انتخابات کے دوران مختلف عراقی شہروں میں انتخابات کے لیے بنائے گئے پولنگ اسٹیشنز کو حملوں کا نشانہ بنائیں گے۔

شامی فوج نے کیمیائی حملہ نہیں کیا،جرمن میڈیا کا اعتراف

جرمن میڈیا نے اعتراف کیا ہے کہ شام میں کیمیائی حملے کیلئے جنگجوئوں نے خود منصوبہ بنایا، شامی فوج کی جانب سے کوئی کیمیائی حملہ نہیں کیا گیا تھا۔

طرابلس: مسلح گروپوں کے درمیاں تصادم،14 ہوائی جہاز تباہ

لیبیا میں دو مسلح گروپوں میں ہونے والے تصادم میں دو ارب ڈالر مالیت کے 14 ہوائی جہاز تباہ ہوگئے۔

موساد نے ملائیشیا میں فلسطینی سائنس دان کو شہید کردیا

اسرائیلی خفیہ ایجنسی ’موساد‘ نے ملائیشیا میں فلسطینی راکٹ سائنس دان کوشہیدکردیا۔

حزب اللہ کےمیزائل اسرائیل کےاندر ہر ہدف کونشانہ بناسکتےہیں

لبنان کی اسلامی مزاحمتی تنظیم حزب اللہ کے سربراہ سید حسن نصر اللہ نے مئی 2018 میں ہونے والے پارلیمانی انتخابی جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ اسلامی مزاحمت کے پاس ایسے میزائل موجود ہیں جو اسرائیل کے اندر ہر ہدف کو نشانہ بنا سکتے ہیں۔

امریکی بکتر بند گاڑیوں نے دو افغان شہریوں کو کچل دیا

افغانستان کے دارالحکومت کابل کے مرکز میں امریکی بکتربند گاڑیوں نے ایک خاتون اور ایک آدمی کو روند ڈالا۔

ترکی: 6 ہزار 800 افغان تارکین وطن ملک بدر

ترکی حکام نے 6 ہزار 800 افغان تارکین وطن ملک بدر کردیا ہے۔

جوہری معاہدے کے متعلق ایران کا رد عمل نہایت تلخ اور تکلیف دہ ہوگا، ایرانی وزیر خارجہ

اسلامی ایران کے وزیر خارجہ کا کہنا ہے کہ اگر امریکا نے جوہری معاہدے سے دستبرداری کا اعلان کیا تو ایران کا رد عمل نہایت سخت ہوگا۔

جوہری معاہدے سے متعلق کسی بھی ہنگامی اور غیرمتوقع صورتحال کا سامنا کرنے کے لئے تیار ہے، عراقچی

اعلی ایرانی سفارتکار کا کہنا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران جوہری معاہدے سے متعلق کسی بھی ہنگامی اور غیرمتوقع صورتحال کا سامنا کرنے کے لئے تیار ہے۔

ڈائریکٹر سی آئی اے کی سربراہ شمالی کوریا سے خفیہ ملاقات کا انکشاف

امریکی اخبار واشنگٹن پوسٹ نے انکشاف کیا ہے کہ امریکی سی آئی اے کے ڈائریکٹر مائیک پومپیو نے یکم اپریل 2018 کے روز شمالی کوریا کا خفیہ دورہ کیا جس میں انہوں نے شمالی کوریا کے صدر کم جونگ اُن سے ملاقات بھی کی تھی۔

ملکی دفاع کے لئے کسی بھی قسم کا اسلحہ بنانے کے لئے تیار ہیں، ایرانی صدر

تہران میں مسلح افواج کی پریڈ کی تقریب سے صدر حسن روحانی خطاب کرتےہوئے کہا ملک و قوم کے دفاع کے لئے ایران کوجدید ترین ہھتیاربنانے کے لئے کسی سے اجازت لینے کی ضرورت نہیں ہے۔

تہران: فوجی پریڈ میں بیلسٹک میزائل نظام کی نمائش

اسلامی جمہوریہ ایران کے مسلح افواج نے فوجی پریڈ کے دوران "کمین 2" نامی میزائل سسٹم کی نمائش کی ہے۔

مقبوضہ کشمیر میں فوجی طاقت کے ذریعے امن قائم نہیں کیا جاسکتا، بھارتی آرمی چیف

بھارتی آرمی چیف جنرل بپن راوت نے اعتراف کیا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج اپنے مقصد میں کامیاب نہیں ہوسکتی۔

پاک ایران سرحد پر ایرانی سیکیورٹی فورسز پر دہشت گردوں کا حملہ، 4 اہلکارشہید

پاک ایران سرحد 'میرجاوہ' میں ایرانی سیکیورٹی فورسز کی شرپسندوں کے ساتھ ہونے والی جھڑپوں میں 4 ایرانی فوجی شہید اور 3 زخمی ہوگئے ہیں۔

یمن پر سعودی فضائی حملے جاری،ایک ہی خاندان کے 6 افراد شہید

آل سعود کے جنگی جہازوں نے یمن کے صوبہ الحدیدہ پر بمباری کرکے متعدد رہائشی مکانات کو تباہ کردیا ہے۔

فلسطینیوں کا روپ دھارے اسرائیلی ایجنٹس ’مستعربین‘ کا انکشاف

فلسطینیوں کے روپ میں چھپے اسرائیل ایجنٹس کا انکشاف ہوا ہے جو موقع ملتے ہی فلسطینیوں کو مار ڈالتے ہیں یا اسرائیل فوج کے سامنے لے آتے ہیں تاکہ انہیں قتل کردیا جائے اس گروپ کو ’مستعربین‘ کا نام دیا گیا ہے۔

عراق میں شیطانی اتحادیوں کے خلاف زبردست مظاہرے، امریکی پرچم نذرآتش

عراقی دارالحکومت بغداد سمیت مختلف شہروں میں ہزاروں شہریوں نے شام پر امریکا اور اس کے شیطانی اتحادیوں کے میزائل حملوں کے خلاف مظاہرے کئے۔

شام پر حالیہ بربریت سے امریکی دہشت گردی عیاں ہوگئی ہے، مقتدی صدر

عراق کی صدر تحریک کے سربراہ نے شام پر امریکی جارحیت کی شدید الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے حالیہ حملےکو امریکی دہشت گردی کی واضح دلیل قراردیدیا۔

شام پر حملہ دہشتگردوں کی آشکارا حمایت کا مظہر/ ایران، شامی عوام اور حکومت کے ساتھ کھڑا ہے: صدر

اسلامی جمہوریہ ایران کے صدر حسن روحانی نے شام کے صدر بشار اسد سے ٹیلیفون پر گفتگو میں شام پر امریکہ، فرانس اور برطانیہ کے مجرمانہ حملوں کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ اور مغربی ممالک شام ميں آشکارا دہشت گردوں کی حمایت کررہے ہیں اور شام پر حملہ دہشت گردوں کی حمایت کا منہ بولتا ثبوت ہے۔

یمن پر فضائی حملوں کا دائرہ وسیع، متعدد علاقوں پر شدید بمباری

یمنی ذرائع کا کہنا ہے کہ آل سعود نے یمن میں فضائی حملوں کا دائرہ وسیع کرتےہوئے مختلف رہائشی علاقوں پر شدید بمباری کی ہے۔

دمشق کے خلاف میزائل حملوں کا خمیازہ بھگتنا پڑے گا، بشار الاسد

شام کے صدر بشار الاسد نےشامی سرزمین پر امریکہ اور اس کے اتحادیوں کے میزائل حملوں پر رد عمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا امریکی جارحیت ’بین الاقوامی قوانین کی کھلم کھلا خلاف ورزی ہے۔

امریکہ اور اس کے اتحادیوں کا شام پر مشترکہ حملہ

امریکا نے برطانیہ اور فرانس کے ساتھ مل کر شام میں میں فضائی حملہ کرنے کا دعویٰ کردیا۔

اپنے بارے میں رہبر انقلاب کے بیان پر فخر کرتا ہوں، بشار اسد

تقریب بین المذاہب کے سیکرٹری جنرل آیت اللہ اراکی نے شام کے صدر سے ملاقات کی۔ یہ ملاقات شام میں منعقد ہونے والی بین الاقوامی وحدت کانفرنس کے موقع پر انجام پائی۔

شام: روس کےسخت جوابی حملے کی دھمکی پرامریکا پسپا

روس کی جانب سے سخت جوابی حملے کی دھمکی پر امریکا پسپا، سلامتی مشیروں سے ملاقات میں ٹرمپ نے شام پر حملے سے متعلق کوئی فیصلہ نہ کیا۔

ریاض: سعودی وزارت دفاع کے مرکز پر بیلسٹک میزائل حملہ

یمنی فوج نے سعودی وزارت دفاع کے مرکز کو بیلسٹک میزائل سے نشانہ بنایا ہے۔

’ تیار ہوجاؤ روس! امریکی میزائل آرہے ہیں ‘

امریکا کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے شام میں کیمیائی حملوں کے بعد روس کو براہِ راست دھمکی دیتے ہوئے کہا ہے کہ ’روس تیار ہوجاؤ، امریکی میزائل آرہے ہیں‘۔

یمن کی فضائیہ کے ڈرون طیارے نے ابہا ہوائی اڈے اور آرامکو تیل کمپنی کی تنصیبات پر حملہ

یمن کی فضائیہ کے ڈرون طیارے نے ابہا ہوائی اڈے اور آرامکو تیل کمپنی کی تنصیبات پر حملہ کیا ہے-

امریکی حکام شام پر حملہ کرنے کے بہانے تلاش کررہے ہیں، ظریف

ایرانی وزیر خارجہ نے شامی فوج پرکیمیائی ہتھیاروں کے استعمال کے الزامات کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایسا لگ رہا ہے کہ امریکی حکومت شام میں مداخلت کے لئے بہانہ تلاش کررہی ہے.

ایران میزائل پروگرام سے دستبردار نہیں ہوگا، روئٹرز

برطانوی تجزیہ نگار کا کہنا ہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران کسی بھی صورت میں میزائل پروگرام سے دستبردار نہیں ہوگا۔

مغربی افغانستان میں داعشی دہشت گردوں کا حملہ 8 افراد جاں بحق

مغربی افغانستان میں داعشی دہشت گردوں نے حملہ کرکے 8 عام شہریوں کو ہلاک اور 10 کو شدید زخمی کردیا ہے۔

صہیونی غاصب حکومت سے ہمارے اختلافات ختم ہونے والے نہیں، سید حسن نصر اللہ

حزب اللہ لبنان کے سیکرٹری جنرل نے جنوبی لبنان کے شہر نباطیہ میں انتخابی جلسہ عام سے ویڈیو خطاب کرتے ہوئے کہا کہ غزہ کے عوام نے اپنے واپسی مارچ کے ذریعے بہادری کے ساتھ غاصبوں کا مقابلہ کیا ہے اور وہ بدستور ان کے مقابلے میں ڈٹے ہوئے ہیں اور یہ مارچ “صدی کی ڈیل” تیار کرنے والوں کے منہ پر زور دار طمانچہ ہے ۔

ایران کے خلاف دشمن کے بڑھتے ہوئے حملے ایران کی بڑھتی ہوئی طاقت اور قدرت کا مظہر ہے

ایران کے خلاف دشمن کے بڑھتے ہوئے حملے ایران کی بڑھتی ہوئی طاقت اور قدرت کا مظہر ہے

امام موسی کاظم (ع) کے زائرین پر دہشتگردانہ حملہ ناکام

عراقی سکیورٹی فورسز نے حضرت امام موسی کاظم (ع) کے زائرین پر دہشت گردانہ حملے کوناکام بناتے ہوئے ایک خودکش بمبار کو ہلاک کردیا ہے۔

خطے میں سعودی کردارنہایت منفی اور افسناک ہے،لاریجانی

اسلامی جمہوریہ ایران کی پارلیمنٹ کے اسپیکر نے سعودی حکام پر شدید تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ خطے کے سیاسی مسائل میں سعودی حکام کا رویہ نہایت منفی اور افسوسناک ہے

بھارت کا اسلام آباد سارک سربراہ اجلاس سے پھر فرار

بھارت نے اس سال بھی سارک سربراہ اجلاس کوخارج از امکان قراردےدیا ، بھارتی سیکرٹری خارجہ کا کہنا ہے کہ موجودہ حالات میں سارک سربراہ اجلاس نہیں ہوسکتا۔

نجران میں سعودی فوجی ٹھکانے پر یمنی میزائل حملہ

یمنی سرکاری فوج اور عوامی رضاکاروں نے نجران کے علاقے میں سعودی فورسز کے ٹھکانے پربیلسٹک میزائل داغا گیاہے۔

صہیونی فوج کی فلسطینیوں کے خلاف جارحیت، شہدا کی تعداد 31 ہوگئی

غزہ کی سرحد میں احتجاج کرنے والے ہزاروں فلسطینیوں کے خلاف اسرائیلی فورسز کی تازہ کارروائیوں اور فائرنگ سے مزید 10 افراد شہید اور 1354 زخمی ہوگئے۔

ایران، سعودی عرب اور اسرائیل کا مشترکہ دشمن ہے: بن سلمان

سعودی عرب کے امریکہ نواز ولیعہد محمد بن سلمان نے " ٹائم میگزین " کے ساتھ گفتگو میں اسرائیل کے ساتھ ہمدردی کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایران، سعودی عرب اور اسرائیل کا مشترکہ دشمن ہے۔

سعودی، اسرائیلی اتحاد سعودی عرب کے زوال کا پیش خیمہ ہے: آیت اللہ سید احمد خاتمی

آیت اللہ خاتمی نے کہا کہ سعودی عرب کی مفسد فی الارض حکومت کے زوال کے آثار نمایاں ہوگئے ہیں اور سعودی اسرائیلی اتحاد سعودی عرب کے زوال کا پیش خیمہ ثابت ہوگا۔

عراق میں داعش کیخلاف ایرانی کردار ناقابل فراموش ہے،عراقی صدر

عراق کے صدر نے داعش کے خلاف اسلامی جمہوریہ ایران کے کردار کو ناقابل فراموش قرار دیا ہے۔

ایرانی وزیر دفاع کی پاکستانی ہم منصب سے ملاقات، امریکی کردار پر کڑی تنقید

اسلامی جمہوریہ ایران کے وزیر دفاع اور لاجسٹک نے خطے میں امریکی مداخلت اور منفی پالیسی پر کڑی تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ اپنی شیطانی سازشوں کے تحت خطے کو بدامنی اور عدم استحکام کا شکار کررہا ہے.

اسماعیل ہنیہ کے خط کا جواب، فلسطین کی حمایت کرنا شرعی ذمہ داری سمجھتے ہیں/غاصب صہیونی حکومت سے مذاکرات ناقابل معافی جرم ہے۔ امام خامنہ ای

امام خامنہ نے اسرائیل کے ساتھ مذاکرات کو ناقابل معافی جرم قرار دیتے ہوئے عالم اسلام پر زور دیا ہے کہ مزاحمتی تحریک کی تقویت اور غاصب صیہونی حکومت کے خلاف جدوجہد کو تیز کیا جائے۔

وال اسٹریٹ جرنل: عرب حکام نے فلسطین کو بھلا دیا ہے

امریکی اخبار وال اسٹریٹ جرنل نے اپنی رپورٹ میں لکھا کہ “عرب سربراہان یہودی ریاست کے ساتھ اپنے «تزویری تعلقات» خطرے میں نہیں ڈالنا چاہتے” چنانچہ انھوں نے فلسطینیوں کو بھلا دیا ہے۔

یمنی فورسز کا سعودی اہلکاروں کے اجتماعی مرکز پر بیلسٹک میزائل حملہ

یمنی سرکاری فوج نے سعودی اہلکاروں کے اجتماعی مرکز پر بیلسٹک میزائل سے حملہ کیا ہے۔

یمنی عوام کا قتل عام فوری طور پر بند کیا جائے، روحانی / ایران خطے کا طاقتور ترین ملک ہے، پیوٹن

اسلامی جمہوریہ ایران کے صدر حسن روحانی نے یمن میں نہتے عام شہریوں کے قتل عام کو فوری طور پر بند کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔

آیت اللہ ابراہیم زکزکی کی فوری اور غیر مشروط رہائی کا مطالبہ

نائیجیریا کی اسلامی تحریک نے اپنے اسیر رہنما آیت اللہ ابراہیم زکزکی کی صحت کے بارے میں تشویش کا اظہار کرتے ہوئے ان کی فوری اور غیر مشروط رہائی کا مطالبہ کیا ہے۔

اسرائیل کے ساتھ تعلقات کی بحالی صہیونی امریکی سازش: حماس

اسلامی مزاحمتی تحریک حماس نے اسرائیل کے ساتھ تعلقات کی بحالی کو صیہونی امریکی سازش قرار دیا ہے جس کا مقصد اسرائیل کے مجرمانہ اقدامات پر پردہ ڈالنا ہے۔

شکست کے باوجود داعش گروہ تخریبی توانائی رکھتا ہے: پوتن

انھوں نے شام میں داعش دہشت گرد گروہ کی شکست کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ انتہا پسندانہ تمام امور بھی بڑا خطرہ ہیں۔

صدر روحانی کی ترک ہم منصب سے ملاقات، دوطرفہ تعلقات پر تبادلہ خیال

ترکی کے دارالحکومت انقرہ میں اسلامی جمہوریہ ایران کے صدر حسن روحانی نے ترک صدر رجب طیب اردوغان سے ملاقات میں دوطرفہ اور علاقائی امور پر تبادلہ خیال کیا۔

امت مسلمہ کے خدشات درست ثابت ہوئے/ بن سلمان نے جعلی اسرائیلی ریاست کو تسلیم کرلیا

بن سلمان نے فلسطینیوں کی سترسالہ جدوجہد سے غداری کرتے ہوئے اٹلانٹک نامی امریکی جریدے کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ اسرائیلیوں کو بھی اپنی مستقل سرزمین رکھنے کا حق حاصل ہے/ سعودی عرب کے یہودی ریاست کے ساتھ مشترکہ مفادات ہیں۔

سعودی عرب اور اسرائیل کے درمیان بہت سے مشترکہ مفادات ہیں، بن سلمان

محمدبن سلمان نے اٹلانٹک کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا ہے کہ میرے خیال میں اسرائیل اور فلسطینوں کو اپنی اپنی سرزمینوں پر کنڑول کا حق ہے لیکن ہمیں علاقے میں پائیدار امن اور بہتر تعلقات کے لئے کسی نتیجے تک پہنچنا ضروری ہے۔

ایٹمی معاہدے کی پاسداری تمام فریقوں کی ذمہ داری ہے، ایرانی مندوب

اقوام متحدہ میں اسلامی جمہوریہ ایران کے مستقل مندوب غلام علی خوشرو نے نیو یارک میں تخفیف اسلحہ کمیشن کے اجلاس میں کہا ہے کہ جوہری معاہدے کو کمزورکرنے کی کوششوں کی روک تھام عالمی برادری اور جوہری معاہدے پر دستخط کرنے والے ممالک کی ذمہ داری ہے۔

بھارتی فوج کے کشمیری مسلمانوں پرمظالم، ایران کا اظہار افسوس

اسلامی جمہوریہ ایران کی وزارت خارجہ کے ترجمان بہرام قاسمی نے مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کی جارحیت پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کشمیری عوام کی حمایت کا اعلان کردیا ہے۔

یمن: پناہ گزینوں کی کیمپ پر سعودی لڑاکا طیاروں کی بمباری 12 شہید 9 زخمی

سعودی اتحادی افواج کے جنگی جہازوں نے صوبہ الحدیدہ میں واقع پناہ گزینوں کی کیمپ پر بمباری کرکے 12 عام شہریوں کو شہید اور 9 کو شدید زخمی کردیاہے۔

امریکہ میں سعودی ولیعہد کی صہیونی لابیوں کے سرغنوں سے ملاقاتیں

سعودی ولیعہد محمد بن سلمان کے امریکی دورے کے منکشف ہونے والے پروگرام سے ظاہر ہؤا ہے کہ انھوں نے آیپک سمیت کئی بااثر یہودی لابیوں کے سرغنوں سے تبادلہ خیالات کیا ہے۔

اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل: اسرائیل شام میں دھشتگردوں کی حمایت کرتا ہے

اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل نے اپنی سالانہ رپورٹ میں اعلان کیا ہے کہ صہیونی ریاست شام میں دھشتگرد ٹولوں کی حمایت کرتی ہے۔

روس کا بین البراعظمی بیلسٹک میزائل " سرمت " کا کامیاب تجربہ

روس نے بین البراعظمی بیلسٹک میزائل " سرمت " کا تجربہ کیا ہے یہ میزائل بیک وقت 24وار ہیڈز لے جانے کی صلاحیت رکھتا ہے ۔

مراکش کا سعودی اتحاد سے نکلنے کا فیصلہ

مراکش کے ذرائع ابلاغ نے سعودی عرب اور مراکش کے درمیان سردجنگ کے آغاز کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ مراکش بہت جلد یمن کے خلاف سعودی عرب کے فوجی اتحاد سے خارج ہوجائے گا۔

یمن کے صوبہ الحجہ پر کلسٹر بموں سے حملہ

آل سعود کے اتحادی افواج نے اسلامی ملک یمن کے صوبے الحجہ پر کلسٹربم گرائے ہیں۔

امریکہ کا مزید ایک ہزار فوجی افغانستان روانہ، کل امریکی فوجیوں کی تعداد ۱۶ ہزار

امریکہ نے دہشت گردی اور منشیات کی اسمگلنگ کے خلاف مہم کے بہانے اپنے ایک ہزار تازہ دم فوجیوں کو افغانستان روانہ کر دیا۔

ایران کے پارلیمانی اسپیکر کی پاکستانی سینیٹ کے نئے چیئرمین کو مبارک باد

ایران کے پارلیمانی اسپیکر ڈاکٹر علی لاریجانی نے پاکستان کی سینیٹ کے نئے چیئرمین کی حیثیت سے انتخاب پر صادق سنجرانی کو مبارک باد پیش کی ہے۔

بھارت نے فلسطینی پناہ گزینوں کو دی جانے والی سالانہ امداد میں ۳۵ لاکھ ڈالر اضافہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

امریکہ کی جانب سے فلسطینی پناہ گزینوں کی امداد میں کمی لانے کا اعلان کئے جانے کے بعد بھارت نے اپنی امداد میں ۳۵ لاکھ ڈالر اضافہ کرنے کا اعلان کر دیا ہے بھارت اس سے قبل ۱۵ لاکھ ڈالر سالانہ فلسطینی پناہ گزینوں کو بطور امداد دیا کرتا تھا جبکہ آئندہ ۵۰ لاکھ ڈالر دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

شام؛ غوطہ شرقی بہت جلد دھشتگردوں کے ناپاک وجود سے پاک ہو جائے گا

شام کے دیہی صوبے غوطہ شرقی کے چند اور علاقے کچھ گھنٹے کے اندر دہشت گردوں کے وجود سے مکمل طور پر پاک ہو جائیں گے۔

دنیا بھر کی طرح نجف اشرف میں لاکھوں زائرین حضرت امام علی ؑ کا جشن ولادت بڑی دھوم سے منا رہے ہے

مولائے کائنات کی ولادت باسعادت کے موقع پر عراق کے مقدس شہروں نجف اشرف، کربلائے معلی، کاظمین اور سامرہ میں بھی وسیع پیمانے پر جشن کا اہتمام کیا گیا ہے۔

سعودی ولیعہد کو ایران کی تاریخ اور طاقت کا علم نہیں ہے۔

اسلامی جمہوریہ ایران کی وزارت خارجہ کے ترجمان بہرام قاسمی نے اپنے ایک بیان میں کہا کہ سعودی ولیعہد ایران کے خلاف آئندہ 10 سے 15 سالوں تک جنگ کی باتیں کررہا ہے جبکہ اس طرح کی سوچ رکھنے والے شخص کو یہ نہیں معلوم کہ جنگ کیا ہوتی ہے یا پھر انھیں ایران کی تاریخ اور طاقت کا علم نہیں ہے۔

جنوبی لبنان میں صہیونی فوج کا جاسوسی طیارہ گر کر تباہ

المنار کے حوالے سے بتایا ہے کہ اسرائیل کا جاسوسی طیارہ جو جنوبی لبنان میں جاسوسی کے لیے چھوڑا گیا تھا گر کر تباہ ہو گیا ہے۔

بن سلمان کو معلوم ہی نہیں کہ جنگ کیا ہوتی ہے، بہرام قاسمی

واضح رہے کہ محمد بن سلمان نے کہا تھا کہ اگر ایران کے خلاف اقتصادی پابندیاں مؤثر ثابت نہ ہوئیں تو سعودی عرب امریکہ اور اسرائیل کی نیابت میں آئندہ 10 سے 15 سال کی مدت میں ایران کے خلاف فوجی کارروائی کرےگا۔

مغرب کی درخواست پر دنیا کی مساجد میں سرمایہ لگایا، سعودی ولی عہد کا اعتراف

سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے اعتراف کرتے ہوئے کہا ہے کہ سرد جنگ کے دور میں مغرب کی درخواست پر سعودی عرب نے دنیا بھر میں وہاب ازم پھیلانے کیلئے فنڈز فراہم کیے تاکہ سویت یونین کا مقابلہ کیا جا سکے۔

فلسطینی مظاہرین پرصہیونی فوج کی فائرنگ سے 9 شہید 1100 زخمی

فلسطین کے غزہ کی پٹی میں سرحدی باڑ پر احتجاج کے دوران صہیونی غاصب فوج کی فائرنگ سے 9 نہتے مسلمان جام شہادت نوش کرگئے۔

قبرص فوجی مشقوں میں متحدہ عرب امارات بھی اسرائیل کے ساتھ شریک

عبرانی ٹی وی چینل کے مطابق، قبرص میں جاری علاقائی فوجی مشقوں میں متحدہ عرب امارات بھی اسرائیل کے ساتھ شریک ہے۔

اقوام متحدہ میں ایران کے دائمی مندوب کا سعودیوں کو انتباہ

غلام علی خوشرو نے کہا: سعودی عرب اپنی جنگ پسندانہ پالیسیاں ترک کردے / سعودی حکمرانوں نے دہشت گردی کی خفیہ حمایت کو اعلانیہ مہم جوئیوں میں بدل دیا ہے۔

اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل نے یمنیوں کے قاتل کو خراج تحسین پیش کیا!

سیکریٹری جنرل اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل انٹونیو گوٹیرس نے سعودی ولیعہد کے ساتھ اپنی ملاقات میں ـ ان کے ہاتھوں یمنی عوام پر تین سالہ یلغار اور یمنیوں کے قتل عام اور مسلط کردہ مصائب ـ اقوام متحدہ کو امارات اور سعودی عرب کی ایک ارب ڈالر کی امداد کا شکریہ ادا کیا۔

سعودی عرب کی شام کو ایران اور اسلامی مزاحمت کا ساتھ چھوڑنے کی تجویز

سعودی عرب کی شام کو ایران اور اسلامی مزاحمت کا ساتھ چھوڑنے کی تجویز

شمالی کوریا کے سربراہ کی چینی صدرسے کامیاب ملاقات

شمالی کوریا نے سربراہ کم جونگ اُن کے دورہ چین کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ چینی صدرشی جن پنگ کے ساتھ کامیاب مذاکرات ہوئے ہیں۔

سعودی حکام ایران اور حزب اللہ کا رابطہ توڑنے کی کوشش میں

سعودی حکام نے ایران اور حزب اللہ سے تعلقات توڑنے کے عوض حکومت کو شام کو مالی امداد دینے اور دہشت گرد گروہوں کی حمایت ترک کرنے کی پیشکش کی تھی۔

اسرائیل کا تحفظ ہماری خارجہ پالیسی کی ترجیحات میں شامل ہے، جرمن وزیر خارجہ

جرمنی کے وزیر خارجہ نے اسرائیل کی سلامتی کے تحفظ کو اپنے ملک کی خارجہ پالیسی کی اہم ترجیحات میں سے قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ سیمتزم کے ساتھ مقابلہ جرمنی کی سیاست کا حصہ ہے

وہابیت کو فروغ امریکی خواہش پر ہوا: سعودی ولیعہد محمد بن سلمان

سعودی ولیعہد محمد بن سلمان نے اعتراف کیا ہے کہ دنیا میں وہابیت کو فروغ دینے کے لئے ریاض کا رجحان امریکی خواہش پر اور سرد جنگ کے دور میں مشرقی بلاک کا مقابلہ کرنے کے لئے ہوا۔

یمنی فورسز کا سعودی عرب کے تین ايئر پورٹس پر میزائلوں سے حملہ

یمنی فورسز نے سعودی عرب کی تین سالہ بربریت اور جارحیت کا جواب دیتے ہوئے سعودیہ کے دارالحکومت ریاض کے ملک خالد ايئر پورٹ سمیت دیگر اہداف پر سات میزائل داغے ہیں۔

ٹرمپ کے بارے میں غیر اخلاقی اور جنسی واقعات کے بارے میں روزبروز نئے واقعات سامنے آرہے ہیں

امریکہ کے بدنام زمانہ صدر ڈونلڈٹرمپ کے بارے میں غیر اخلاقی اور جنسی واقعات کے بارے میں روزبروز نئے واقعات سامنے آرہے ہیں ۔ اداکارہ سٹارمی ڈینیئلز نے صدر ٹرمپ کی غیر اخلاقی ویڈیو منظر عام پر لانے کا اعلان کردیا ہے۔

غاصب صیہونیوں کا حسب سابق غیر انسانی اقدام؛ فلسطینیوں کی زرعی اراضی اور مکانات مسمار

امریکی سرپرستی میں فلسطینی مسلمانوں کی سرزمین پر قبضہ کرنے والے غاصب صیہونیوں نے اپنے آپ کو حسب سابق غیر انسانی افعال کی مرتکب نسل پرست قوم دکھاتے ہوئے ایک بار پھر فلسطینیوں کی زرعی اراضی اور مکانات تباہ کردئے ہیں۔

سعودی عرب نے عراق کے انتخابات میں مداخلت کے لئے 100 ملین ڈالر کی رقم مخصوص کردی

سعودی عرب نے عراق میں آئندہ ہونے والے پارلیمانی انتخابات میں مداخلت کے سلسلے میں 100 ملین ڈالر کی خطیر رقم مخصوص کردی ہے۔

افغانستان؛ ہرات کی مسجد النبی میں بم دھماکہ، ۸ افراد شہید اور زخمی

شہر ہرات کی مسجد نبی اکرم صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم میں ہونے والے اس دھماکے میں کم از کم تین افراد شہید اور نو دیگر زخمی ہو گئے جبکہ بعض زخمیوں کی تشویشناک حالت کے پیش نظر شہید ہونے والے افراد کی تعداد میں مزید اضافہ ہو سکتا ہے۔ عینی شاہدوں کا کہنا ہے کہ دو حملہ آور خودکش حملہ کرنے کے لئے مسجد میں داخل ہو رہے تھے جن میں سے ایک، سیکورٹی اہلکاروں کی فائرنگ میں ہلاک ہو گيا تاہم دوسرے حملہ آور نے خود کو دھماکے سے اڑا لیا

تہران کا منہ توڑ جواب تل ابیب کو ہلا کر رکھ دے گا: رای الیوم

عرب زبان کے مشہور انٹرنٹ اخبار ’’رای الیوم‘‘ نے اپنی ایک تحریر میں لکھا ہے: صہیونی ریاست کا شام کے ایٹمی پلانٹ پر ۲۰۰۷ میں حملے کا اعتراف اور اس کے ضمن میں ایران کو دھمکانے کی کوشش، در حقیقت خود اسرائیل کی شکست کا ثبوت ہے تل ابیب تہران کو گیدڑ بھبکیوں سے ڈرا نہیں سکتا چونکہ تہران کا جواب تل ابیب کو ہلا کر رکھ دے گا۔

ایران شیطانی طاقتوں کے مقابلے میں کامیابی کے ساتھ ڈٹا ہوا ہے: جنرل موسوی

ایران کی بری فوج کے کمانڈر جنرل عبدالرحیم موسوی نے کہا ہے کہ ایران مزاحمتی محاذ کو ناکام بنانے کی خواہاں شیطانی طاقتوں کے مقابلےمیں کامیابی کے ساتھ ڈٹا ہوا ہے۔

جنرل قاسم سلیمانی دہشتگردی کیخلاف جنگ میں سب سے کامیاب شخصیت قرار

خبررساں ادارے تسنیم کے مطابق معروف روسی اسکالر دمیر حسیصوف نے اسلامی جمہوریہ ایران کو ایک اسٹریٹجک اورطاقتور ملک قراردیتے ہوئے کہا ہے کہ دنیا کے دیگر ممالک کے مقابلے اسلامی جمہوریہ ایران دہشتگردی کے خلاف جنگ میں سب سے زیادہ فعال کردار ادا کررہا ہے۔

انتخابات میں عوامی آواز بن کر حصہ لیں گے۔ سید حسن نصراللہ

حزب اللہ کے سربراہ سید حسن نصراللہ نے ملک کی تعمیرنو کے لیے بھرپور سیاسی کردار ادا کرنے کا اعلان کیا ہے۔

سعودیہ عرب پر جنگی جنون سوار، امریکہ سے مزیدایک ارب ڈالر کے ہتھیار خریدنے کا اعلان

سعودیہ عرب پر جنگی جنون سوار، امریکہ سے مزیدایک ارب ڈالر کے ہتھیار خریدنے کا اعلان

سعودی عرب نے امت مسلمہ کے قلب کو مجروح اور فلسطینی مقاصد کو نظرانداز کر دیا: تحریک آزادی فلسطین

عوامی تحریک برائے آزادی فلسطین نے اپنے ایک بیان میں سعودی عرب کی جانب سے بھارت اسرائیل کے لیے اپنی فضائی حدود کھول دیے جانے کو مسلمانوں کے جذبات کی توہین اور فلسطین مقاصد کی پاسداری میں خیانت قرار دیا ہے۔

چینی تجارت کے خلاف امریکی صدر کا پہلا حملہ

ٹرمپ نے اپنے تجارتی معاون کو حکم دیا ہے کہ وہ پندرہ دن کے اندر اندر قابل ٹیکس چینی مصنوعات کی فہرست جاری کردیں۔ چین سے امریکہ کو ساٹھ ارب ڈالر مالیت کی اشیا برآمد کی جاتی ہیں- وائٹ ہاوس کا کہنا ہے کہ چین نے ان اشیا کی تیاری کے لیے غلط راستے سے امریکی ٹیکنالوجی حاصل کی ہے۔

ایک شامی مجاہد کی آپ بیتی!ترتیب: آئی اے خان

جیسے ہی حلب پر اسد کا قبضہ ہوا، لڑکے کے باپ نے میڈیا کو بتایا کہ اسکے بیٹے کو میک اپ کرکے استعمال کیا گیا تھا، چند ایک اور ویڈیوز بھی پکڑی گئیں، لیکن شکر ہے کہ اکثر ویڈیوز کو بے نقاب کرنا اتنا آسان نہیں تھا، اب تو ہمارے پاس ترکی میں ایک پورا اسٹوڈیو ہے، جہاں سے ہم کیمیائی حملے بھی فلما سکتے ہیں، اب اسد نے دوبارہ ہمارے ٹھکانے غوطة پر حملے کا سوچا تو امریکہ نے پھر وہی پرانی ترتیب آزمائی، بزدل اپنی فوج اور فضائیہ کو نہیں بھیجتا، خیر اب تو یہ بھی اسکی مہربانی ہے، مجاہدیین کی بھی کوشش ہوتی ہے کہ ایسے موقع پر عوام میں گھل مل جائیں، تاکہ محفوظ بھی رہیں اور ویڈیو وغیرہ کیلئے مواد بھی زیادہ ملے، شہر کے لوگ بھی اسلامی خلافت کی اہمیت اور جذبہ جہاد سے عاری ہیں، بار بار یہی کہتے ہیں کہ ہمیں دمشق جانے دو، ہم بھلا کیسے جانے دیں، یہ جا کر اسد کے قبضہ والے علاقوں میں آرام سے بیٹھ جائینگے اور مجاہدین بے کس و لاچار رہ جائینگے، ایسے نافہم اور دنیا پرست لوگوں کو اگر ہم اسلام کی خدمت میں لا رہے ہیں تو برا ہی کیا ہے؟ اگر کچھ مارے گئے تو جنت جائینگے، ان لبرل کافروں کی بھی عاقبت بن جائے گی۔

حزب اللہ کے ساتھ اسرائیل کے خلاف لڑنے کیلئے تیار ہیں، انصار اللہ

سید عبدالمالک الحوثی نے کہا کہ سعودی عرب اور امریکہ یہ سمجھ رہے ہیں کہ وہ یمن میں عوام کے خلاف فوجی حملوں کے ذریعے جنگ میں کامیاب ہو جائیں گے۔ اسی وجہ سے انہوں نے ہزاروں بے گناہ معصوم بچوں، عورتوں، سول نہتے عوام کو قتل کیا اور شہر شہر گاوں گاوں کو اپنے قتل عام کرنے والے ہتیھاروں کا نشانہ بنایا۔ یہ ایسے لوگ ہیں جنہوں نے عوام کو کسی حال میں نہیں بخشا، خوشی کی محفلوں شادی بیاہ کی تقریبات پر حملے کئے اور اسی طرح لوگوں کی غم کی محفلوں اور ان کے جنازوں پر حملے کئے۔ یمن کے گنجان آباد علاقوں، مساجد اور اسکولوں کو نشانہ بنایا گیا۔ الحوثی کا کہنا تھا کہ امریکہ کی موجودہ اور گذشتہ حکومتوں میں کوئی فرق نہیں۔ ٹرامپ کی حکومت اوباما سے زیادہ سعودی عرب کو لوٹنے میں کامیاب نظر آرہی ہے۔ سعودی عرب ایسی گائے کی مانند ہے کہ امریکہ جس کا دودھ دوھتا رہتا ہے۔

مقبوضہ کشمیر میں بھی یوم پاکستان کا اہتمام، فضائیں قومی ترانے سے گونج اٹھیں

مقبوضہ کشمیر کی ویب سائٹ ’گریٹر کشمیر‘ کے مطابق دختران ملت کی سربراہ اور حریت پسند رہنما آسیہ اندرابی کی سربراہی میں مقبوضہ کشمیر میں یومِ پاکستان کی مناسبت سے خواتین کی ایک تقریب کا اہتمام کیا گیا، تقریب میں خواتین نے سبز ہلالی پرچم تھامے ہوئے تھے ، اس موقع پر قومی ترانہ بھی بجایا گیا۔

بلی تھیلے سے باہر، سعودی عرب نے اسرائیل کیلئے فضائی حدود باضابطہ طور پہ کھول دی

سعودی عرب کی جانب سے اسرائیل کے فضائی حدود کھول دینے کے بعد بھارتی فضائی کمپنی ایئر انڈیا کی پرواز اے آئی 139 دہلی سے براستہ سعودی عرب تل ابیب کے بن گوريون ایئرپورٹ پر پہنچ گئی، جس کے بعد سعودی عرب کی جانب سے اسرائیل پر فضائی حدود کی 70 سالہ پابندی کا خاتمہ ہو گیا ہے۔

نائیجیریا؛ بوکوحرام نے اغواء شدہ 100 لڑکیوں کو رہا کردیا

خبررساں ادارے تسنیم کے مطابق نائیجیریا کے سرکاری ذرائع کی جانب سے 110 لڑکیوں میں سے 100 کے رہا ہونے کی تصدیق کردی گئی ہے، نائیجیریا کے وزارت اطلاعات کے مطابق رہا ہونے والی تمام لڑکیوں کو ان کے گھروں پر پہنچا دیا گیا ہے، رہائی پانے والی ایک لڑکی کے والد کا کہنا ہے کہ ان لڑکیوں کو شدت پسندوں نے خود دامچی نامی شہر پہنچایا ہے۔

کابل میں جشن عید نوروز کے موقع پر خودکش حملہ، 26 افراد جاں بحق اور 18 زخمی

افغانستان کے دارالحکومت کابل میں جشن عید نوروز کے موقع پر ہوئے خودکش حملے کے نتیجے میں 26 افراد جاں بحق اور 18 زخمی ہوگئے۔ غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق جشن نوروز کے موقع پر کابل یونیورسٹی اور علی آباد اسپتال کے قریب ایک شخص نے خود کو دھماکے سے اُڑا لیا، جس کے نتیجے میں 26 افراد جاں بحق اور 18 زخمی ہوئے۔ افغان میڈیا چینل طلوع کے مطابق جاں بحق و زخمی افراد کو علی آباد اسپتال منتقل کر دیا گیا،

شام پر امریکی حملہ ناقابل قبول، روس

اسپوٹنک نیوڑ کی رپورٹ کے مطابق روس کے نائب وزیر خارجہ نے کہا کہ شامی حکومت کی دہشت گردوں کے خلاف کامیابی پر دہشت گردوں کے حامی ممالک برہم ہیں اور امریکہ دہشت گردوں کی شکست کی تلافی کے سلسلے میں شام پر حملے کا منصوبہ بنا رہا ہے جو ناقابل قبول ہے۔

محمد بن سلمان ایران کے خلاف غربی-عبری-عربی محاذ کھڑا کرنے کی کوشش میں

خبررساں ادارے تسنیم کے مطابق، اسرائیلی ذرائع ابلاغ نے اعلان کیا ہے کہ امریکہ جو سعودی عرب کے ولی عہد محمد بن سلمان کے استقبال پر اتنی توجہ دے رہا ہے وہ صرف اس وجہ سے نہیں ہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ کی سعودی عرب کے بادشاہ سے گہری دوستی ہے بلکہ اس کے پیچھے چھپا ہوا مقصد، ایران کے خلاف امریکہ، اسرائیل اور سعودی عرب پر مشتمل ایک مثلث قائم کرنا ہے۔ صہیونی اخبار یدیعوت احرونوت نے اس بارے میں تفصیلی رپورٹ دیتے ہوئے لکھا ہے: اس (مذکورہ) مقصد کے علاوہ مسئلہ فلسطین کا قصہ پاک کرنے کے لیے صدر ٹرمپ کا منصوبہ “صدی کی ڈیل” بھی ایک اہم موضوع ہے جو اسرائیل کو جہان عرب مخصوصا سعودی عرب کے ساتھ گہرے تعلقات برقرار رکھنے پر اکساتا ہے۔

یمن میں ایک اور سعودی جاسوس طیارہ گر کر تباہ

یمنی فوج اور عوامی رضاکار فورس نے سعودی عرب کے ساتھ سرحد ی علاقے "میدی" میں سعودی جاسوس طیارے کو مار گرایا ہے۔

موت کے علاوہ کوئی بھی مجھ سے سعودی بادشاہت نہیں چھین سکتا، محمد بن سلمان کا دعویٰ

سعودی ولی عہد محمد بن سلمان نے کہا ہےکہ تاحیات سعودی بادشاہ بننے سے انہیں صرف موت ہی روک سکتی ہے، وہ اپنے والد کے بعد سعودی عرب کے بادشاہ بن جائیں گے اور آئندہ 50یا شاید اس سے بھی زیادہ عرصے تک حکمرانی کریں۔

نوروز کے بارے میں اسلام کی نظر اور اس کی حقیقت؛ ایک تحقیقاتی مطالعہ

آج کل جس تہوار کو نوروز کے نام سے منایا جاتا ہے گرچہ کہ اس کا آغاز ایرانی قدیم مذہب سے تعلق رکھتا ہے لیکن اس زمانے میں اسکو بہار کے آغاز میں ملی Event کے طور پر منایا جاتا ہے نہ کسی مذہبی عید کے طور پر اور نہ ہی کوئی ایسے خلاف شریعت امور اس خوشی میں دیکھنے میں ملتے ہیں جس کے خلاف کوئی شرعی دلیل ہو۔

ولادی میر پیوٹن چوتھی بار روس کے صدر منتخب

روس کے صدارتی انتخاب میں ولادی میر پیوٹن چوتھی بار واضح برتری کے ساتھ صدر منتخب ہوگئے۔ بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق روس میں نئے صدر کے لیے انتخابی عمل منعقد کیا گیا جس میں موجودہ صدر ولادی میر پیوٹن کے علاوہ 7 امیدوار میدان میں موجود تھے تاہم اس بار بھی پیوٹن کا پلڑا بھاری رہا۔ ایگزٹ پول کے مطابق ولادی میر پیوٹن نے 73.9 فیصد ووٹ لے کر فیصلہ کن برتری حاصل کرکے چوتھی بار بھی روس کا صدر منتخب ہونے کا اعزاز حاصل کرلیا۔ روس میں صدارتی انتخاب کے لیے دنیا بھر سے 1500 سے زائد عالمی مبصرین ماسکو پہنچے جب کہ ہزاروں مقامی مبصرین بھی الیکشن کی کوریج کے لیے موجود رہے۔ انتظامیہ کا کہنا ہے کہ الیکشن کو شفاف بنانے کے مکمل انتظامات کیے گئے۔

بشار الاسد مشرقی غوطہ پہنچ گئے، شہریوں کا پُرجوش استقبال

شام کے جنگ زدہ علاقے مشرقی غوطہ کے عوام نے ایسے موقع پر اپنے صدر بشار الاسد کا پُرجوش استقبال کیا ہے کہ مغربی میڈیا سمیت بعض امریکہ نواز مسلمان ممالک کے ذرائع ابلاغ اس شہر میں عام عوام کے قتل عام کے حوالے سے شامی حکومت کیخلاف جھوٹا پروپیگنڈا پھیلانے کی ناکام کوششیں کررہے ہیں۔

روس میں صدارتی الیکشن؛ پیوٹن کے چوتھی بار منتخب ہونے کا امکان

روس میں صدارتی انتخاب کے لیے پولنگ جاری ہے اور صدر ولادی میر پیوٹن چوتھی بار بھی میدان مارنے کو تیار ہیں۔ بین الاقوامی خبر رساں ایجنسی کے مطابق روس میں صدارتی انتخاب کے لیے پولنگ کا عمل جاری ہے، صبح 8 بجے سے شروع ہونے والی پولنگ رات 8 بجے تک جاری رہے گی، صدارتی انتخاب میں موجودہ صدر ولادی میر پیوٹن کے علاوہ 7 امیدوار میدان میں موجود ہیں تاہم تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ اس بار بھی پیوٹن کا پلڑا بھاری دکھائی دیتا ہے۔

اسامہ کی لاش کی تصاویر جعلی ہیں، القاعدہ سربراہ کو مارنے والے فوجی کا دعویٰ

القاعدہ کے سربراہ اسامہ بن لادن کو گولی مارنے والے امریکی نیوی سیل رابرٹ اونیل نے دعویٰ کیا ہے کہ اسامہ کی لاش کی جاری شدہ تصاویر جعلی ہیں۔ ایک اخبار کو انٹرویو دیتے ہوئے رابرٹ اونیل نے 11 مئی 2011ء کو پاکستان کے شہر ایبٹ آباد میں مارے گئے امریکا کو مطلوب ترین شخص اسامہ بن لادن کی کھوج لگانے اور انہیں مارنے میں اپنے کردار سے متعلق آگاہ کیا۔

نائب امام کعبہ کا دورہ پاکستان ، پس پردہ مقاصد اور حقائق ۔۔۔

نائب امام کعبہ کا دورہ پاکستان ، پس پردہ مقاصد اور حقائق ۔۔۔ نائب امام کعبہ ڈاکٹر الشیخ صالح بن محمد آل طالب کے حالیہ دورہ پاکستان کو تجزیہ کاروں کے درمیان ایک خاص نظر سے دیکھا جارہا ہے۔ اگر چہ امام کعبہ مرکزی جمعیت اہل حدیث کانفرنس میں شرکت کیلئے پاکستان آئے ہیں لیکن مبصرین کے مطابق امام کعبہ کے دورہ پاکستان کے پیچھے کئی اہم مقاصد بھی پوشیدہ ہیں۔

روس نے برطانیہ کے 23 سفارتکاروں کو ملک بدر کرنے کا حکم جاری کردیا

روس نے برطانیہ کے 23 سفارتکاروں کو ملک بدر کرنے کا حکم جاری کردیا

سعودی جارحیت میں کم سن بچے سمیت متعدد یمنی شہری شہید

جارح سعودی حکومت کے ہوائی حملوں کے باقی ماندہ بم کے پھٹ جانے سے ایک کم سن بچہ شہید ہو گیا۔ یہ واقعہ صوبہ صعدہ کے شہر رازح میں پیش آیا۔

حزب اللہ کے گراڈ میزائلوں سے اسرائیل پر وحشت طاری

اسرائیل کو حزب اللہ کے خلاف جنگ کے لئے آمادہ کرنے کی کوشش کررہے ہیں لیکن اسرائیلی حکام اس بات سے بخوبی واقف ہیں کہ اگر اس بار بھی لبنان کی سرحدوں کی خلاف ورزی کرنے کی کوشش کی گئی تو حزب اللہ کا رد عمل پہلے سے کہیں زیادہ خطرناک اور تباہ کن ہوسکتا ہے، کیوںکہ حزب اللہ عسکری طور پر پہلے سے کئی گنا زیادہ طاقتور ہوچکی ہے۔

ایران نے ایٹم بم بنایا تو ہم بھی ایسا ہی کریں گے، سعودی ولی عہد

سعودی عرب کی کابینہ نے جوہری توانائی پروگرام کی قومی پالیسی کی منظوری دے دی ہے جب کہ سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کا کہنا ہے کہ اگر ایران نے نیوکلیئر بم بنایا تو ہم بھی ایسا ہی کریں گے۔

عراقی وزیراعظم کے سکیورٹی انچارج ایک حملے میں جاں بحق

عراقی وزیراعظم حیدر العبادی کے سکیورٹی انچارج جنرل شریف اسماعیل عبید کو صدر تحریک کے حامیوں نے فائرنگ کرکے قتل کردیا ہے۔

سعودی کابینہ نے قومی ایٹمی پالیسی کی منظوری دے دی

سعودی عرب میں کابینہ کے ارکان نے جوہری توانائی کے پروگرام سے متعلق قومی پالیسی کی منظوری دے دی ہے۔

معروف سائنسدان اسٹیفن ہاکنگ انتقال کر گئے

معروف برطانوی سائنسدان اسٹیفن ہاکنگ 76 برس کی عمر میں انتقال کر گئے، انہیں البرٹ آئن اسٹائن کے بعد صدی کا دوسرا بڑا سائنس دان تصور کیا جاتا ہے۔

سعودی عرب عراق میں سافٹ پاور کا استعمال کررہا ہے

اکونومیسٹeconomist اخبار میں چھپنے والے ایک مضمون کے مطابق عراق میں سعودی عرب ماضی کی طرح ایک نرم وملائم طاقت کا استعمال کررہا ہے جو عراق کے ہمسائیہ ملک ایران کے تشویش میں اضافے کے باعث بن رہی ہے ۔

فلسطینی وزیر اعظم کے قافلے پر بم حملہ

فلسطینی وزیر اعظم رامی حمداللہ کے قافلے پر گزہ پٹی کے غیر معمولی دورے کے دوران بم حملے سے 7 افراد زخمی ہوگئے۔

امریکہ اور سعودی عرب کے درمیان دوستی 2018 نامی مشترکہ فوجی مشقوں کا آغاز

سعودی عرب کی سرکاری خبررساں ایجنسی واس کے حوالے سے رپورٹ دی ہے کہ امریکہ اور سعودی عرب کے درمیان دوستی 2018 نامی مشترکہ فوجی مشقوں کا آغاز ہوگیا ہے۔

امریکی وزیرخارجہ ریکس ٹلرسن کو عہدے سے ہٹادیا گیا

امریکی وزیر خارجہ ٹلرسن کو فارغ کر کے سی آئی اے کے ڈائریکٹر مائک پومپیو کو ذمہ داری تفویض کردی گئی۔ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے وزیر خارجہ ریکس ٹلرسن کو سبکدوش کر کے مائک پومپیو کونیا وزیر خارجہ مقررکردیا ہے، مائک پومپیو اس سے قبل امریکی تحقیقاتی ادارے سی آئی اے کے سربراہ تھے جب کہ اُن کی جگہ پہلی مرتبہ کسی خاتون کو سی آئی اے کا سربراہ مقرر کردیا گیا ہے۔ امریکی صدر کا سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پرکہنا تھا کہ ریکس ٹلرسن کی خدمات پر اُن کا شکریہ ادا کرتا ہوں اب مائک پوم پیو سیکرٹری خارجہ کی ذمہ داری نبھائیں گے، وہ ایک بہترین خدمات فراہم کریں گے جیسا کہ انہوں نے بطور ڈائریکٹر سی آئی اے خدمات انجام دی تھیں۔امریکی صدر نے مائک کی جگہ خاتون گینا ہیسپیل کو سی آئی کی کا نیا سربراہ مقرر کردیا ہے۔

نیپال کا خونی ائیرپورٹ ایک اور مسافر طیارہ نگل گیا، 50 افراد ہلاک

بنگلہ دیش کا مسافر طیارہ نیپال کے کھٹمنڈو ائیرپورٹ پر لینڈنگ کر رہا تھا کہ اسی دوران طیارے میں آگ لگ گئی، جس کے بعد جہاز ہچکولے کھانے کے بعد رن وے سے منسلک میدان میں گر کر تباہ ہو گیا۔ طیارے سے فلک بوس شعلے بھڑک اُٹھے اور ائیر پورٹ کی فضا دھوئیں سے بھر گئی، ریسکیو ادارے نے جائے وقوعہ پر پہنچ کر امدادی کاموں کا آغاز کر دیا ہے۔

اقوام متحدہ بحرینی عوام کی سزائے موت کو روکنے کیلئے عملی اقدامات اانجام دے، بین الاقوامی اداروں کا مطالبہ

اقوام متحدہ بحرینی عوام کی سزائے موت کو روکنے کیلئے عملی اقدامات اانجام دے، بین الاقوامی اداروں کا مطالبہ بعض قانونی اداروں نے اقوام متحدہ سے بحرین میں سزائے موت کو ختم کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ اس سلسلے میں آل خلیفہ کی حکومت پر دباؤ ڈالے۔ العالم نیوز چینل کے مطابق کچھ قانونی اداروں نے اقوام متحدہ کی ہیومن رائٹس کونسل سے بحرین میں سزائے موت کو ختم کرنے کے سلسلے مین آل خلیفہ کی حکومت پر دباؤ ڈالنے کا مطالبہ کیا ہے۔ جنیوا میں انسانی حقوق کونسل کے سینتیسویں اجلاس کے موقع پر، بحرین میں انسانی حقوق کی صورتحال کے بارے میں، اجلاس منعقد کیا گیا، اس اجلاس میں قانون کی حمایت کرنے والی کئی تنظیموں نے انسانی حقوق کونسل کو منامہ کے حکام پر دباؤ ڈالنے کا مطالبہ کیا ہے، تاکہ سزائے موت کی سزا کہ جس کو مخالفین کو ختم کرنے کے ہتھکنڈے کے طور پر استعمال کیا جا رہا ہے، کو کالعدم قرار دے۔ انسانی حقوق کے کچھ سرگرم کارکنوں نے بھی بحرینی حکومتی فورسز کی طرف سے عام شہریوں کے قتل میں اضافہ کے بارے میں بھی تشویش کا اظہار کیا۔

افغانستان پر جنگ باہر سے مسلط کی گئ ہے، افغان صدر

افغانستان پر جنگ باہر سے مسلط کی گئ ہے، افغان صدر افغانستان کے صدر اشرف غنی نے کہا ہے کہ ملک میں جاری جنگ اور خونریزی باہر سے مسلط کی گئی ہے دوسری جانب افغانستان کے ایک رکن پارلیمنٹ نے کہا ہے کہ امریکا علاقے میں اپنے مفادات کے لئے افغانستان اور پاکستان کے تعلقات کو خراب کرنا چاہتا ہے افغانستان کے صدر محمد اشرف غنی نے کہا ہے کہ افغانستان پر جنگ باہر سے مسلط کی گئی ہے اور افغان عوام باہر سے مسلط کی گئی اس جنگ کا سامنا کررہے ہیں - افغان صدر اشرف غنی نے دہشت گردوں کی نابودی تک ان کے خلاف جنگ جاری رکھنے پر تاکید کرتے ہوئے کہا کہ افغانستان کی انٹیلی جنس اور سیکورٹی فورسز کو طاقتور ہونا ہوگا تاکہ وہ دہشت گردانہ کارروائیوں کا ڈٹ کر مقابلہ کرسکیں - افغانستان کے صدر نے یہ بیان کابل میں نیشنل سیکورٹی گارڈ کے خصوصی دستے کی تشکیل کی مناسبت سے منعقدہ پروگرام میں دیا -

بحرین کی مظلوم انقلابی تحریک کے سات سال-1

بحرین کی مظلوم انقلابی تحریک کے سات سال-1 حرینی انقلاب کی ساتویں سالگرہ کی مناسبت سے اس ملک کے مختلف شہروں میں مظاہروں کا سلسلہ جاری ہے اور اسی سلسلے میں«الشاخورہ» اور «اَبوصَیْبَع» کے علاقوں میں ہونے والے حالیہ احتجاجی مظاہروں میں مظاہرین نے واضح الفاظ میں کہا کہ اس ملک میں جاری بحران کا خاتمہ آل خلیفہ حکومت کے خاتمے سے ہی ممکن ہے۔ مظاہرین نے آل خلیفہ حکومت کے خلاف فلک شگاف نعرے لگاتے ہوئے بحرین کے انقلابیوں کے خلاف تشدد آمیز کارروائیوں کو فوری طور پر بند کرنے کا مطالبہ کیا۔ واضح رہے کہ بحرین کی آمریت مخالف قوتوں نے چودہ فروری کو صبح اور شام کے وقت ملک گیر مظاہروں کی اپیل کی تھی جس کا عوام نے بھر پور خیر مقدم کیا۔ اس موقع پر آل خلیفہ حکومت نے بحرینی عوام کے خلاف پرتشدد کارروائیاں انجام دیتے ہوئے اس ملک میں ایک سو پیتالیس بار انسانی حقوق کی خلاف ورزی کی۔

بحرین کی مظلوم انقلابی تحریک کے سات سال-2

خلیج فارس تعاون چھ عرب ممالک پر مشتمل ایک علاقائی ادارہ ہے جس میں متحدہ عرب امارات، بحرین، کویت، عمان اور قطر شامل ہیں۔ اس کونسل کا سب سے بڑا المیہ یہ ہے کہ اس پر سعودی عرب کا مکمل قبضہ اور تسلط ہے۔ سعودی عرب کی مرضی کے بغیر یہ کسی قسم کا فیصلہ کرنے کی ہمت رکھتی اسی تسلط کو سعودی عرب نے بحرین کے حوالے سے بھی استعمال کیا اور بحرین کی مظلوم انقلابی تحریک کے سات سال-2 خلیج فارس تعاون کونسل سے بحرین کے عوام کو کسی بھی طرح کی حمایت نہ مل سکی بلکہ اس کونسل کی ہر اجلاس میں پہلے سے بڑھ کر آل خلیفہ کے استبدادی اقدامات کی حوصلہ افزائی کی گئی۔ 14 مارچ 2011 کو بحرین کی عوامی تحریک کو ابھی ایک ماہ مکمل ہوا تھا کہ سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات نے سپر جزیرہ کے تحت اپنی فوجیں بحرین میں اتار دیں اور آل خلیفہ حکومت کے حکم پر ان فوجیوں نے بحرین کے عوامی تحریک کو کچلنا شروع کیا۔

حشد الشعبی کو باقاعدہ طور پر عراقی فوج میں شامل کرنے کاحکم جاری

حشد الشعبی کو باقاعدہ طور پر عراقی فوج میں شامل کرنے کاحکم جاری تسنیم خبررساں ادارے نے المیادین کے حوالے سے بتایا ہے کہ عراقی وزیراعظم حیدر العبادی نے عوامی رضاکار فورس حشد الشعبی کو سرکای فوج میں شامل کرنے کا حکم دیا ہے۔ اس حکم نامے کے تحت اب حشد الشعبی کو عراقی سرکاری فوج کے برابر تنخواہیں اور حقوق میسر ہونگے۔ وزیراعظم کے اس اعلان کے بعد عوامی رضاکار فورسز مکمل طور پر عراقی سرکاری فوج کا حصہ ہونگے اور تمام فوجی مراعات لینے کا حقدار ہونگے۔ واضح رہے کہ دو سال قبل عراقی پارلیمان میں حشد الشعبی کو سرکاری فوج میں شامل کرنے کا بل پاس کیا گیا تھا۔ حیدر العبادی نے چند روز قبل ذرائع ابلاغ سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ حشد الشعبی اب عراقی فوج کا ایک اہم جزو ہے۔

عراق میں داعش کے سربراہ کی بہن کو سزائے موت کا حکم

عراق کی ایک عدالت نے شدت پسند تنظیم داعش کے سربراہ ابوبکر البغدادی کی بہن کو سزائے موت کا حکم سنا دیا۔بین الاقوامی میڈیا رپورٹس کے مطابق عراق کے دارالحکومت بغداد کی ایک عدالت نے داعش کے سربراہ کی بہن کو دہشت گردوں کی مادی و مالی معاونت اور مجرمانہ کارروائیوں میں جنگجوؤں کی مدد کرنے پر سزائے موت کا حکم دیا ہے۔

سعودی عرب میں امام مسجد خطبے کے دوران گرفتار

سعودی عرب میں حکومت کی جانب سے اٹھائے جانے والے اقدامات پر تنقید کا سلسلہ جاری ہے اور ایسا ہی ایک واقعہ کل اس وقت پیش آیا جب ایک سعودی امام مسجد کو ان کے خطبے کے دوران ہی تشدد کر کے مسجد سےگرفتار کر لیا گیا جب وہ حکومتی اقدامات پر شدید کر رہے تھے۔

سعودی ولیعہد کے دورہ لندن کے خلاف احتجاجی مظاہرہ

برطانیہ کے دارالحکومت لندن میں انسانی حقوق اور سماجی تنظیموں نے سعودی عرب کے امریکہ نواز ولیعہد محمد بن سلمان کے یمن میں بھیانک جرائم اور اس کے دورہ لندن کے خلاف احتجاجی مظاہرہ کرتے ہوئے ان کے دورہ لندن کی مذمت کی ۔

حزب الله کے ساتھ سعودیہ اور امریکہ کی عظیم سیاسی جنگ جاری ہے،شیخ علی دعموش

حزب الله کے ساتھ سعودیہ اور امریکہ کی عظیم سیاسی جنگ جاری ہے،شیخ علی دعموش

سعودی عرب میں رقص و سرور کی محفلیں سجیں گی

سعودی عرب میں مذہبی تعلیمات پر عمل امور پر سخت نظر رکھنے اور اس پر سزا دینے والی بدنام زمانہ کونسل کو ولی عہد محمد بن سلمان نے جب سے انٹرٹینمنٹ کونس میں تبدیل کیا ہے، اس شعبے میں بھی اس نے اپنی کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے یہ ثابت کر دیا ہے کہ اس کونسل کے ارکان کو دین و دنیا دونوں کو سنوارنے میں مہارت حاصل ہے۔

مذاکرات کے حامی ہیں لیکن ڈائیلاگ کے لئے فریاد نہیں کریں گے، شمالی کوریا

خبررساں اارے تسنیم نے غیر ملکی میڈیا کے حوالے سے بتایا ہے کہ شمالی کوریا نے امریکہ کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے بیان کہہم پیانگ یانگ انتظامیہ کے ساتھ صرف درست شرائط کے تحت مذاکرات کرنا چاہتے ہیں پر ردعمل کا اظہار کیا ہے۔ شمالی کوریا کی وزارت خارجہ کی طرف سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ امریکہ کی طرف سے شمالی کوریا کے ساتھ مذاکرات کے لئے شرط رکھنے کی صورت میں دونوں ملکوں کے درمیان کسی قسم کا کوئی ڈائیلاگ نہیں ہو گا۔

بشار جعفری کے سوال "تم بشار اسد سسٹم کی پیداوار ہو" پر ہوش ربا جوابات

بشار جعفری کے سوال "تم بشار اسد سسٹم کی پیداوار ہو" پر ہوش ربا جوابات میں اس نظام کی پیداوار ہوں جس نے سب عربی ممالک کے برعکس جس میں خلیجی جہموری ریاستیں بھی شامل ہیں، تمام غیر آباد علاقوں میں غریب عوام کے لئے گھر بنا کر وہاں بجلی، پانی اور تمام تر ممکنہ ضروریاتِ زندگی فراہم کر دیں، میں اس سسٹم کی پیداوار ہوں جس نے پچھلے چالیس سال سے تمام شامی عوام کو چینی اپنی اصل قیمت سے کم ایک چوتھائی قیمت پہ فراہم کی۔ میں اس سسٹم کی پیداوار ہوں جس نے مجھے اور مجھ جیسے ہزاروں لاکھوں کی تعداد میں لوگوں کو ایک وقت کے کھانے سے بھی کم قیمت پر یونیورسٹی کی تعلیم دلا کر، شامی عوام کو ڈاکٹرز، وکیل اور یونیورسٹیوں کے پڑھے لکھے لوگ فراہم کئے۔

عراقی فورسزکی کرکوک میں دہشت گرد گروہ داعش کے خلاف کارروائی 20 دہشتگرد واصل جہنم

عراقی فورسز نے کرکوک میں وہابی دہشت گرد تنظیم داعش کے خلاف کارروائی کرتے ہوئے کئی داعش کمانڈروں سمیت 20 داعش دہشت گردوں کو ہلاک کردیا ہے جبکہ 15 دہشت گردوں کو محاصرے میں لے لیا ہے۔

امریکی اتحاد داعش کی ائیرفورس ہے، بشار الاسد

امریکی اتحاد داعش کی ائیرفورس ہے، بشار الاسد شام کے صدر بشار الاسد نے ایرانی وزیر خارجہ کے خصوصی مشیر جابر انصاری سے ملاقات کی۔ اس ملاقات کے بعد جو دمشق میں انجام پائی شام کے صدر نے اخباری نمائندوں کے ساتھ ایک نشست میں کہا کہ امریکہ کہ سرپرستی میں بننے والا نام نہاد داعش مخالف اتحاد عملی طور پر داعش کی ائیرفورس کا کام انجام دے رہا ہے۔ شام کے صدر کا کہنا تھا کہ جب دہشت گردوں کے خلاف آپریشن کیا جارہا ہے ایسے وقت میں شام کے خلاف ہونے والے میڈیا پروپیگنڈا کا اصل مقصد کہ جو انسانی حقوق کے بہانے انجام پارہا ہے، دہشت گردوں اور دہشت گردی کی حمایت کرنا ہے۔ بشار الاسد نے کہا کہ سیز فائر اور فوجی آپریشن میں کوئی تناقض نہیں ہے۔ مشرقی غوطہ میں ہونے والا آپریشن دہشت گردی کے خلاف جنگ کا تسلسل ہے۔

یہودی ریاست کے تحفظ کے لئے امریکہ کے بھاری اخراجات پر ایک نظر

یسے تو امریکہ عام طور پر علاقے میں اسرائیل کے مفادات کے لئے بہت سے اخراجات خلیج فارس کی عرب قبائلی حکومتوں سے وصول کرتا ہے لیکن اس کے اپنے اخراجات بھی کچھ کم نہیں ہیں۔

روس اپنے اتحادیوں کے خلاف ایٹمی حملے کا جواب دے گا

کریملن نے روسی صدر پوتن کی تقریر کے بارے میں مغرب کے تجزیئے کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ روس کسی بھی دوسرے ملک کے خلاف جارحانہ عزائم نہیں رکھتا۔

شام میں عام شہریوں پر دہشت گردوں کا حملہ

المیادین ٹی وی کے مطابق روس کی وزارت دفاع نے جمعے کی رات اعلان کیا ہے کہ عام شہریوں کے باہر نکلنے کے لئے قائم کی جانے والی امن راہداری کی صورت حال کشیدہ بنی ہوئی ہے اور اس طرف جانے والوں کو حملے کا نشانہ بنایا جا رہا ہے۔ رشا ٹوڈے کے مطابق شامی فوج، غوطہ شرقی کی طرف پیش قدمی جاری رکھے ہوئے ہے اور اس نے جبہت النصرہ دہشت گرد گروہ کے قبضے سے کئی علاقوں کو آزاد کرانے کے بعد انھیں اپنے کنٹرول میں لے لیا ہے۔ شامی فوج نے غوطہ شرقی کے علاقے میں ہیلی کاپٹروں سے ایسے پمفلٹ بھی تقسیم کئے ہیں جن پر اس علاقے سے عام شہریوں کے باہر نکلنے کا طریقہ بتایا گیا ہے۔

عفرین میں جھڑپوں کے دوران 8 ترک فوجی ہلاک ارتش ترکیه

شام کے شمالی علاقے عفرین میں جھڑپوں کے دوران 8 ترک فوجی ہلاک جب کہ 13 زخمی ہوگئےہیں ترکی اس علاقہ میں سنی کردوں کو بہمیانہ طور پر قتل کررہا ہے جبکہ سنی کرد بھی اپنی بقا کی جنگ لڑ رہے ہیں کردوں نے شام کی حکومت سے بھی مدد طلب کرلی ہے۔اطلاعات کے مطابق شام کے شمالی علاقے عفرین میں سنی کردوں سے جھڑپوں کے دوران 8 ترک فوجی ہلاک جب کہ 13 زخمی ہوگئے۔ ترک فوجی حکام کا کہنا ہے کہ زخمی فوجیوں کو طبی امداد کے لیے اسپتال منتقل کردیا گیا ہے تاہم بیشتر زخمیوں کی حالت تشویشناک ہے ۔اس سے قبل گزشتہ ماہ بھی شام میں سنی کردوں کے خلاف کارروائی کے دوران ترکی کے 7 فوجی ہلاک ہوئے تھے۔

پیوٹن نے اتحادیوں پر حملے کو روس پر حملے کے مترادف قرار دایا

روسی صدر ولادیمیر پوتین نے پارلیمنٹ کے مشترکہ اجلاس سے 2 گھنٹے طویل خطاب کے دوران اعلان کیا کہ روس نے انتہائی تباہ کن ایٹمی ہتھیار تیار کر لیے ہیں اور وہ یہ جدید ترین ایٹمی میزائل دنیا میں کہیں بھی مار کر سکتے ہیں۔ روسی صدر ولادیمیر پوتین نے کہا ہے کہ روس کے اتحادیوں کے خلاف جوہری ہتھیاروں کا استعمال، روس کے خلاف حملہ تصور کیا جائےگا اور اس کا فوری جواب دیا جائے گا۔ روسی صدر پوتین کا ماسکو میں سالانہ خطاب میں کہنا ہے کہ روس جوہری ہتھیار اور بیلسٹک میزائل بنا رہا ہے جو میزائل شکن نظام کی رینج میں نہیں آسکیں گے۔

قطر کا سعودیہ اور 3 عرب ممالک کی سازش کو ناکام بنانے کےعزم کا اظہار

قطر کا سعودیہ اور 3 عرب ممالک کی سازش کو ناکام بنانے کےعزم کا اظہار ابنا ۔ کی رپورٹ کے مطابق قطر کی وزارت خارجہ کے ترجمان لولوہ الخاطر نے 4 عرب ممالک کے محاصرے کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ قطر نے اپنی پالیسیوں کو مرتب کرلیا ہے اور وہ سعودی عرب اور اس کے 3 حامی عرب ممالک کے سامنے تسلیم نہیں ہوگا۔ قطری وزارت خارجہ کے ترجمان نے برسلز میں گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ قطر نے سعودی عرب اور اس کے حامی 3 عرب ممالک کی طرف سے محاصرے کے اہداف کو ناکام بنادیا ہے ۔ قطر نے دوسرے ممالک کے ساتھ اپنے تعلقات مزید مضبوط کرلئے ہیں ۔

شام کے خلاف پروپگنڈا وار کی حقیقت کیا ہے؟؟

آج کل شام میں حقوق بشر یعنی ہیومن رائٹس واچ کے لئے سوشل میڈیا پر ایک زبردست تحریک چل رہی ہے جس میں خون سے لت پت معصوم بچوں ،تباہ حال عمارتوں ،ویران مساجد اور خواتین کے حق میں زیادتی وغیرہ کے ساتھ کارٹون یا گرافک کی تصاویر اور ویڈیو بنا کر وہاٹس ایپ اور فیس بوک وغیرہ پر کثرت کے ساتھ شائع کی جارہی ہیں۔

لبنانی وزیر اعظم کی سعودی شاہ سے ملاقات

لبنانی وزیر اعظم کی سعودی شاہ سے ملاقات ابنا ۔ کی رپورٹ کے مطابق لبنان کے وزیر اعظم سعد حریری سعودی عرب کی سرکاری دعوت پر ایک بار پھر ریاض پہنچ ہوگئے ہیں سعودی عرب نے گذشتہ دورے کے دوران سعد حریری کو جبری طور پر مستعفی ہونے پر مجبور کیا تھا۔ اطلاعات کے مطابق سعودی عرب کے بادشاہ شاہ سلمان کے خصوصی ایلچی نزار العلولا نے لبنان کے وزیر اعظم سے ملاقات کی اور انھیں سعودی عرب کے بادشاہ کی سعودیہ کے دورے کی سرکاری طور پر دعوت پیش کی۔

یمن جنگ | بچوں کے قاتل ممالک سعودیہ اور امارات کے درمیان اختلافات پر ایک نظر

یمن جنگ | بچوں کے قاتل ممالک سعودیہ اور امارات کے درمیان اختلافات پر ایک نظر سعودی عرب اور امارات کے حمایتی دہشت گردوں اور باغیوں کے درمیان عدن میں شدید جھڑپیں ہوئی ہیں، اگر یمن کی موجودہ صورتحال میں جنگ بند ہوجائے تو یہ جنگ بندی سعودی عرب کے لئے بہت بڑی شکست تصور ہوگی کیونکہ یمن کے اہم علاقوں پر متحدہ عرب امارات کے حامیوں کا قبضہ ہے۔ خبررساں ادارے تسنیم کے مطابق سعودی عرب کے امریکہ نواز اور خوانخوار بادشاہ شاہ سلمان نے26 مارچ 2015 کو یمن کے نہتے اور مظلوم عربوں پر یہ سوچ کروحشیانہ اور بھیانک جنگ مسلط کی کہ وہ چند ماہ کے دوران پورے یمن پر اپنا قبضہ جما لےگا اور اس سلسلے میں سعودی عرب کے خونخوار بادشاہ نے بڑی مقدار میں رشوت دیکر دس ممالک کو بھی اپنے ہمراہ کرلیا۔ لیکن یمنی عوام نے استقامت کامظاہرہ کرتے ہوئے سعودی عرب کے یمن پر قبضہ کےخواب کو چکنا چور کردیا۔

سعودی عرب یمن میں مکمل طور پر ناکام ہو چکا ہے: حزب اللہ

سعودی عرب یمن میں مکمل طور پر ناکام ہو چکا ہے: حزب اللہ شیخ قاسم نعیم نے مزید کہا کہ لبنان قومی، فوجی اور مزاحتمی تحریک کے تعاون سے اپنی سرحدوں کی حفاظت کررہا ہے اور کرتا رہے گا۔ انہوں نے کہا کہ مزاحتمی تحریک حزب اللہ چاہتی ہے کہ لبنان کسی سے وابستہ نہ رہے بلکہ مستقل رہے، اپنے فیصلے خود کرے۔ واضح رہے کہ سعودی عرب نے لبنان کے داخلی امور میں دخالت کرنے کی کئی بار ناکام کوشش کی ہے۔

اقوام متحدہ کا شام میں جنگ بندی پر فوری عملدرآمد کا مطالبہ

اقوام متحدہ کا شام میں جنگ بندی پر فوری عملدرآمد کا مطالبہ اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل نے سکیورٹی کونسل کی طرف سے شام میں فوری طور پر جنگ بندی کرنے کے لئے منظور کی گئی قرارداد کا خیر مقدم کرتے ہوئے اس کو فوری طور پر عملی کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔ النشرہ نیوز کے مطابق اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انٹونیو گوٹیرش نے سکیورٹی کونسل کی جانب سے شام میں 30 روزہ جنگ بندی کی قرارداد کا خیر مقدم کیا ہے۔

شام میں امریکہ اور ترکی کا کھیل تحریر: احمد عبدالحکم

امریکہ تکفیری دہشت گرد گروہ داعش کے خاتمے میں نہ تو سنجیدہ ہے اور نہ ہی اس کا خواہاں ہے۔ اس بات کے واضح اور ٹھوس ثبوت موجود ہیں۔ واشنگٹن عراق میں داخل ہوا اور اپنے بقول دنیا کو صدام حسین اور اس کے کیمیائی ہتھیاروں سے نجات دلانے کیلئے اس ملک پر قابض ہو گیا۔ لیکن حقیقت یہ تھی کہ امریکہ کی جانب سے عراق پر قبضے کا اصل مقصد اس ملک کا قومی تشخص، مسلح افواج اور حکومتی اداروں کی نابودی تھا۔ یہ امریکی حکام کے اس بیان کے بالکل برعکس تھا جس میں کہا گیا تھا کہ "عراق خطے میں مثالی جمہوری ملک بن کر سامنے آئے گا۔" اس کے بعد یہ ملک بیرونی قوتوں کے حمایت یافتہ دہشت گرد عناصر اور سیاسی رہنماوں کے ذریعے شروع ہونے والے سکیورٹی بحران کی لپیٹ میں آ کر مفلوج ہو کر رہ گیا۔ حقیقت تو یہ ہے کہ سب عراق میں موجود خام تیل کے ذخائر جیسی عظیم دولت ہتھیانے کی کوشش میں مصروف ہیں۔ خام تیل کے ذخائر کی وجہ سے عالمی طاقتیں لالچ میں آ گئیں اور عراقی قوم کی لوٹ کھسوٹ میں مصروف ہو گئیں۔ امریکی حکام نے عراق کو دہشت گرد عناصر کے اکٹھا ہونے کا مرکز بنا دیا جس کے نتیجے میں وہاں "داعش" جیسا بدترین اور احمقانہ ترین دہشت گرد گروہ معرض وجود میں آیا۔ اس کے بعد خطے میں رونما ہونے والے بحران جسے عرب انقلابات کا جھوٹا عنوان دے دیا گیا، کے ذریعے دہشت گرد عناصر پروان چڑھا کر انہیں شام بھیجا گیا۔ اس کے بعد صدر رجب طیب اردگان سے خفیہ معاہدہ طے پایا جس کے تحت دنیا کے مختلف ممالک سے تکفیری دہشت گرد عناصر ترکی کی سرحد پار کر کے شام پہنچنا شروع ہو گئے۔

سعودی عرب میں مسلح افواج اور انتظامیہ میں اکھاڑ پچھاڑ، جبری برطرفیاں

عرب میڈیا کے مطابق شاہ سلمان کی جانب سے جاری فرمان میں کہا گیا ہے کہ سعودی عرب کی فضائیہ کے سربراہ لیفٹیننٹ جنرل محمد بن عوض سحیم اور بری فوج کے سربراہ لیفٹیننٹ جنرل عبدالرحمان بن صالح البنیاں کو ان کے عہدے سے برطرف کرتے ہوئے جبری طور پر ریٹائر کردیا ہے۔ جنرل سحیم کی جگہ میجر جنرل فیاض بن حامد الرویلی جب کہ فواد الروائلی کو لیفٹیننٹ جنرل عبدالرحمان بن صالح البنیاں کی جگہ ذمہ داریاں سونپی گئی ہیں۔

امریکی اتحاد کے جنگی طیاروں کی شام کے صوبہ دیر الزور میں پناہ گزین کیمپ پر شدید بمباری، 16 عام شہری جاں بحق

قطر کے نیوز چینل الجزیرہ نے مقامی ذرائع کے حوالے سے بتایا ہے کہ امریکی اتحاد کے جنگی طیاروں نے شام کے مشرق میں صوبہ دیر الزور پر شدید بمباری کی ہے، جس کے نتیجے میں 16 عام شہری جاں بحق ہوگئے۔ شام کے اس ذرائع کے مطابق اس حملے میں ابھی تک 16 عام شہری جاں بحق ہوچکے ہیں۔

شام میں غذائی اشیا کے عوض مجبور خواتین سے زیادتی کا انکشاف

بی بی سی کے مطابق اقوام متحدہ اور دیگر عالمی اداروں کی جانب سے ان کی پارٹنر امدادی تنظیمیں شام کے جنوبی علاقوں میں امداد تقسیم کرتی ہیں۔ اس دوران بھوک کے ہاتھوں مجبور خواتین کو غذا کے عوض جنسی زیادتی پر مجبور کرنے کے واقعات تسلسل کے ساتھ سامنے آرہے ہیں۔ بی بی سی سے بات کرتے ہوئے کچھ امدادی کارکنوں نے انکشاف کیا کہ امدادی مراکز میں جنسی استحصال اس حد تک بڑھ گیا ہے کہ متعدد خواتین امداد کے لیے ان مراکز میں آنے پر تیار ہی نہیں کیوں کہ مشہور ہے کہ یہاں وہ خواتین آتی ہیں جو امداد کے عوض اپنا جسم دینے کے لیے تیار ہیں۔ وائسز فرام سیریا 2018ء نامی رپورٹ کے مطابق طلاق یافتہ اور بیوہ خواتین آسان ہدف سمجھی جاتی ہیں اور انہیں مجبور کیا جاتا ہے۔

عماد مغنیہ، فلسطینیوں کا مسیحا تحریر: صابر ابو مریم

عماد مغنیہ (حاج فلسطین) کون ہے؟ اور کیوں اس کی تصویر چسپاں ہونے پر اسرائیلی غاصب افواج پر لرزہ طاری ہوا۔؟ عماد مغنیہ (حاج رضوان یا حاج فلسطین) تحریک آزادئ فلسطین کا ایک ایسا جانباز اور انتھک سپاہی ہے کہ جس کی پوری زندگی تاوقت شہادت مظلوم فلسطینیوں کی جدوجہد آزادی میں صرف ہوئی۔ فلسطینیوں کا یہ مسیحا 7 دسمبر 1962ء کو دنیا میں آیا اور لبنان کے ایک علمی گھرانے میں آنکھ کھولی، ان کے والد شیخ جواد ایک بلند پایہ کے عالم دین تھے، اس مسیحا کے دو اور بھائی فواد اور جہاد لبنان پر امریکی و اسرائیلی تسلط کے خلاف جدوجہد میں پہلے ہی جام شہادت نوش کر چکے ہیں۔ زمانہ طالب علمی سے ہی عماد فلسطینیوں کے مابین رہتا، قبلہ اول بیت المقدس کی بازیابی کے لئے جاری جدوجہد میں فلسطینی مجاہدین کے شانہ بہ شانہ عملی جہاد میں مشغول رہنا ان کے لئے تمام دنیا کے کاموں سے بڑھ کر تھا۔ 1975ء میں اسرائیل نے جب لبنان پر چڑھائی کر ڈالی تو اس وقت نوجوانی کے عالم میں اسرائیل مخالف مبارزوں میں صف اول میں رہنے والا یہ فلسطینیوں کا مسیحا عماد مغنیہ ہی تھا۔ اسی طرح فلسطین میں تحریک آزادئ فلسطین کے لئے قائم کی جانے والی پہلی منظم جماعت جہاد اسلامی کے بنیادی اراکین میں شامل رہنے کا اعزاز بھی حاصل رہا، یاسر عرفات کے زمانے میں لبنان و فلسطین میں اسرائیل مخالف مورچوں کی کمانڈ کرتے رہے۔

ہماری سیاست اسلامی مزاحمتی تحریک کی حمایت ہے، سید حسن نصر اللہ

لبنان کی انقلابی اور عوامی تحریک حزب اللہ کے سیکریٹری جنرل سید حسن نصر اللہ نے علاقے میں امریکہ اور اس کے اتحادیوں کے منصوبے کی ناکامی کی جانب اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ ہمیں اپنی جد و جہد کا نتیجہ آج مل رہا ہے اور ہماری کاوشوں کا اہم نتیجہ مزاحمتی تحریک کی حمایت ہے۔

بین الاقوامی

جنگ نہیں ہو گی، امریکہ کے ساتھ مذاکرات بھی نہیں ہونگے: آیت اللہ سید علی خامنہ ای

جنگ نہیں ہو گی، امریکہ کے ساتھ مذاکرات بھی نہیں ہونگے: آیت اللہ سید علی خامنہ ای

بولیویا نے اسرائیل کودہشت گرد ریاست قرار دے دیا

بولیویا نے اسرائیل کودہشت گرد ریاست قرار دے دیا

امام خمینی

امام خمینی رح ایک مرد عارف

حضرت امام خمینی رح کے بارے میں عام طور پر جو بات ہمارے ہاں زیادہ مشہور ہے وہ یہ کہ آپ نے ایک ملوکیت اور بادشاہت کا خاتمہ کرکے ایک اسلامی اور مذہبی حکومت قائم کی۔ لوگ یہ بھی جانتے ہیں کہ آپ استعماری طاقتوں کے خلاف تھے اور استعماری طاقتوں نے آپ کی حکومت کے خاتمے کے لیے اپنے پورے وسائل بروئے کار لائے لیکن وہ اس میں ناکام ہو گئیں۔ ہم یہ بھی جانتے ہیں کہ امام خمینی رح بہت شجاع اور بہادر تھے۔ ہمیں یہ بھی معلوم ہے کہ آپ نے ناجائز طور پر قائم صہیونی حکومت کے خاتمے اور فلسطینیوں کے حقوق کے حصول کے لیے بھی آواز بلند کی۔ آپ مستضعفوں اور محروموں کے حقوق کے بھی علمبردار تھے۔ آپ نے اتحاد امت کے لیے ایک زور دار آواز بلند کی۔ ہم یہ بھی جانتے ہیں کہ آپ ایک عالم اور فقیہ تھے اور آپ کی تقلید کی جاتی تھی۔ بعدازاں آپ کا دیوان بھی چھپا اور پاکستان میں بھی بہت سے لوگوں کو معلوم ہوا کہ آپ صاحب دیوان شاعر بھی تھے، لیکن ابھی تک جو پہلو کم شناختہ یا ناشناختہ ہے وہ یہ ہے کہ آپ ایک بلند پایہ عارف تھے اور شاید یہ کہنا زیادہ بہتر ہو کہ آپ کے وجود سے پھوٹنے والی تمام تر خوبیوں کا سرچشمہ یہی امر ہے کہ آپ ایک عارف باللہ اور عاشق الٰہی تھے اور اس سلسلے میں نظری اور عملی طور پر نہایت عمق اور گہرائی کے مقام پر فائز تھے۔

امام خمینی رہ کی زندگانی پر ایک طائرانہ نظر

بیس جمادی الثانی 1320 ہجری قمری مطابق 24ستمبر 1902 عیسوی کو ایران کے صوبہ مرکزی کے شہرخمین میں بنت رسول حضرت فاطمہ زہرا سلام اللہ علیہا کی طیب وطاہر نسل کے خاندان میں آپ ہی کے یوم ولادت با سعادت پر روح اللہ الموسوی الخمینی کی پیدائش ہوئي۔ وہ اپنے آباؤ اجداد کے اخلاق حسنہ کے وارث تھے جنہوں نے نسل درنسل لوگوں کی ہدایت ورہنمائی اورمعارف الہی کے حصول کے لئے خود کو وقف کررکھا تھا۔ یہ وہ گھرانہ تھا جو اعلی علمی مفاہیم سے مکمل طور پر آشنا تھا ۔امام خمینی کے پدربزرگوار آیت اللہ سید مصطفی مرحوم جو آیت اللہ العظمی میرزای شیرازی کے ہم عصر تھے نجف اشرف میں اسلامی علوم کے اعلی مدارج طے کرنے کے بعد درجہ اجتہاد پر فائزہوئے اور پھر ایران واپس آگئے اور شہر خمین میں تبلیغ و ہدایت کے فرائض انجام دینے لگے۔ حضرت امام خمینی رحمت اللہ علیہ کی ولادت کو ابھی پانچ ماہ سے زیادہ کا عرصہ نہیں گذرا تھا کہ حکومت وقت کے ایجنٹوں نے ان کے والد بزرگوار کی ندائے حق کا جواب بندوق کی گولیوں سے دیا اور انھیں شہید کردیا ۔

امام خامنہ ای

اگر ایران داعش کا مقابلہ نہ کرتا تو خطے کی حالت ناگفتہ بہ ہوتی، آیت اللہ سید علی خامنہ ای

اسلامی جمہوریہ ایران کے سپریم لیڈر نے کہا کہ اگر ایرانی فوج اور انقلابی گارڈز داعش کے خلاف نہ لڑتے تو معلوم نہیں آج ہمسایہ ممالک سمیت پورے خطے کی کیا صورتحال ہوتی اور ان پر کون راج کر رہا ہوتا۔

عراقی حکومت، امریکی فوجیوں کے انخلا پر توجہ مبذول کرے: امام خامنہ ای

عراقی حکومت، امریکی فوجیوں کے انخلا پر توجہ مبذول کرے: امام خامنہ ای عراقی وزیراعظم نے اپنے وفد کے ساتھ امام خامنہ ای سے ملاقات کی، ملاقات کے دوراں امام خامنہ ای نے کہا کہ عراقی حکومت، امریکی فوجیوں کے انخلا پر توجہ مبذول کرے۔

کلام و عقائد

بدا قرآن و حدیث کی روشنی میں

ذات الٰہی کے بارے میں بدا، حقیقت میں ابدا و اظہار ہے۔ یعنی جو کچھ خدا کے علم میں ہے اور انسان کے علم میں نہیں، اسےخداوند متعال اظہار و آشکار کرتا ہے۔ اسے بدا، کہنے کا سبب یہ ہے کہ یہ مقام فعل الٰہی میں نمایاں ہوتا ہے، اگرچہ ذات الٰہی میں جہل اور تغییر محال ہیں۔ خداوند متعال انبیاء کرام پر غیبی طریقے سے نظر رکھتا ہے تاکہ یہ لوگ وحی کے پہنچانے میں خطا سے محفوظ رہیں۔ قرآن کریم اس بارے میں ارشاد فرماتا ہے، "لِّيَعْلَمَ أَن قَدْ أَبْلَغُواْ رِسَالَاتِ رَبهِّم" تاکہ وہ دیکھ لے کہ انہوں نے اپنے رب کے پیغامات کو پہنچا دیا ہے۔ واضح ہے کہ خداوند متعال پہلے سے ہی آگاہ ہے کہ انبیاء، وحی الٰہی کو صحیح طریقے سے لوگوں تک پہنچائیں گے۔

حسن و قبح عقلی پر ایک نظر تحریر: محمد لطیف مطہری کچوروی

حسن و قبح عقلی پر ایک نظر تحریر: محمد لطیف مطہری کچوروی علم کلام کےاہم مباحث میں سے ایک حسن و قبح عقلی کا بحث ہے ۔اس سے مراد یہ ہے کہ کچھ افعال ذاتی طور پر حسن {اچھے} اور کچھ افعال ذاتی طور پر قبیح{ برے} ہیں ۔ معتزلہ اور امامیہ حسن و قبح عقلی کے قائل ہیں جبکہ اشاعرہ اس کی نفی کرتے ہیں۔ بہت سے کلامی مسائل اس بحث پر موقوف ہیں مثلا انسان کا اپنے اعمال میں خود مختار ہونا،خدا وند متعال کی بعض صفات کمالیہ کا ثبوت جیسے خدا کا عادل ہونا،اسی طرح بعض صفات سلبیہ بھی اسی بحث پر موقوف ہے جیسے خدا سے قبیح کا سرزد نہ ہونا،خداکا ظلم نہ کرنا وغیرہ ۔ جو لوگ حسن اور قبح کے قائل ہیں وہ انسانی افعال میں انسان کو مختار،خدا کو عادل مانتے ہیں جبکہ حسن و قبح کے مخالفین انسان کو مجبور اور خداکی عدالت سے انکار کرتے ہیں ۔

تربیت اولاد

خاندانی منصوبہ بندی : ایک معاشرتی ضرورت یا دھوکہ!

خاندانی منصوبہ بندی کوآج کے دور میں مختلف مملک کی حکومتیں اپنی کامیاب ترین پالیسیوں میں شمار کرتی ہیں۔ آبادی کا کنٹرول اور چھوٹا خاندان خوشحالی کا ذریعہ سمجھاجاتا ہے۔ خصوصاً محدود وسائل رکھنے والے ممالک میں اس پالیسی کو زیادہ اہمیت کی نگاہ سے دیکھا جاتا ہے

تعليم و تربيت کے بارے ميں اسلامي علما کي آرا و نظريات

تاريخ اسلام ميں تقريبا تمام علماء و دانشور مختلف علوم ميں مھارت رکھنے کے ساتھ ساتھ تعليم و تربيت ميں بھي صاحب نظر اور مھارت کے حامل ہوا کرتے تھے اس سے اسلام ميں تعليم وتربيت کي اھميت کا پتہ چلتا ہے لھذا ہم يہاں پر علما اسلام کي نظر ميں تعليم و تربيت کي اھميت اجاگر کرنے کے لئے ان کے بعض نظريات پيش کر رہے ہيں۔

تندرستی

غیر صحت مند خوراک کا استعمال سیگریٹ نوشی سے بھی زیادہ خطرناک

غیر صحت مند خوراک کا استعمال سیگریٹ نوشی سے بھی زیادہ خطرناک خراب غذا نہ صرف ہماری صحت کے لئے خرابی کا باعث ہے بلکہ دنیا بھر میں شرح اموات کی بڑھتی ہوئی تعداد میں اضافے کا سبب بھی ہے۔

روزانہ ایک گلاس نارنجی کا جوس فالج کے خطرے کو کم کرتا ہے

روزانہ ایک گلاس نارنجی کا جوس فالج کے خطرے کو کم کرتا ہے ایکسپریس نیوز نارنجی کے رس کے فوائد پہلے بھی بتاتا رہا ہے اور اب ایک بہت بڑے سروے سے معلوم ہوا ہے کہ باقاعدگی سے ایک گلاس نارنجی کا رس پینے والوں میں فالج کا خطرہ 25 فیصد تک کم ہوجاتا ہے۔ یہ مطالعہ ہزاروں افراد پر کیا گیا جو دس سال سے زائد عرصے تک جاری رہا۔ لیکن مغربی ممالک میں شکر سے دور بھاگنے کے رحجان سے نارنجی کے رس کو وہ اہمیت نہیں دی جارہی ۔

مہدویت{امام زمان عج}

امام زمانہ عج سے رابطے کے آداب

امام زمانہ عج سے رابطے کے آداب

مہدی موعود (عج) کے پردہ غیب میں رہنے کے فوائد تحریر: محمد لطیف مطہری کچوروی

مہدی موعود (عج) کے پردہ غیب میں رہنے کے فوائد تحریر: محمد لطیف مطہری کچوروی امامت کے اہداف میں سے ایک ہدف امام معصوم کا لوگوں کی باطنی ہدایت ہے۔ امام لائق اور پاکیزہ دل رکھنے والے افراد کو اپنی طرف جذب کر کے انہیں کمال تک پہنچاتے ہیں۔ واضح ہے کہ انسان کا اس طرح ہدایت سے ہمکنار ہونے کے لئے ضروری نہیں کہ وہ امام کے ساتھ ظاہری رابطہ برقرار کرے۔ گذشتہ بیانات کی روشنی میں امام زمانہ (عج) کو بادل کے پیچھے پنہان روشن آفتاب سے تشبیہ دینے کا مقصد بھی واضح ہو جاتا ہے۔ اگرچہ بادل کے پیچھے پنہان سورج سے انسان مکمل طور بہرہ مند نہیں ہوتا ہے لیکن اس کا ہرگز مطلب یہ نہیں ہے کہ اس سے انسان کو کوئی فائدہ حاصل نہیں ہوتا ہے۔ بہرحال امام زمانہ (عج) کے وجود کے آثار و برکات سے بہرہ مند نہ ہونے کا سبب انسانوں کی طرف سے خاص حالات کا فراہم نہ کرنا ہے، جس کی وجہ سے لوگ اس عظیم نعمت کے فوائد سے محروم ہیں اور اس محرومیت کا سبب وہ خود ہیں نہ کہ خداوند متعال اور امام، کیونکہ خداوند متعال اور امام کی طرف سے اس سلسلے میں کوئی مشکل درپیش نہیں ہے۔

احادیث

حدیث ثقلین پر ایک اجمالی نظر تحریر: محمد لطیف مطہری کچوروی

حدیث ثقلین ان متواتراحادیث میں سےایک ہے جسے اہل تشیع و اہل تسنن دونوں نے پیغمبر اسلام صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے نقل کیا ہے ۔اس معروف حدیث کا متن یہ ہے :{یاایها الناس انی تارک فیکم الثقلین ،کتاب الله و عترتی ، اهل بیتی ماان تمسکتم بهما لن تضلوا بعدی ابدا و انهما لن یفترقا حتی یرداعلی الحوض ،فانظروا کیف تخلفونی فیهما }۱پیغمبر اسلام صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا :اے لوگو:میں تمہارے درمیان دوگرانقدر چیزیں چھوڑے جاتا ہوں ۔اگر تم ان کےساتھ تمسک کئے رہو گے توکبھی گمراہ نہ ہوگے ۔ان میں سے ایک کتابخداہے اور دوسری میریعترت۔ یہ دونوں کبھی جدا نہ ہوں گے یہاں تک کہ دونوں میرے پاس حوض کوثر پر پہنچ جائیں ۔تم خود سوچو کہ تمہیں ان دونوں کے ساتھ کیا رویہ رکھنا چاہیے ۔

امام علی علیہ السلام کی شانِ میں چہل حدیث

مولا علیؑ کی شان میں چالیس احادیث اور یہ ﻭﻩ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ہیں ﺟﻮ ﺻﺤﺎﺡ ﺳﺘﻪ ﻣﯿﮟ بھی موجود ہے. 1= ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺻﺤﻴﻔﺔ ﺍﻟﻤﺆﻣﻦ ﺣﺐّ ﻋﻠﻰؑ ﺑﻦ ﺍﺑﻰ ﻃﺎﻟﺐ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ. ﺻﺤﯿﻔﮧ ﻣﻮﻣﻦ ﮐﺎ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺤﺒﺖِ ﻋﻠﯽؑ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻃﺎﻟﺐؑ ﮨﮯ.

چہاردہ معصومین ع

امام زین العابدین علیہ السلام

ابو حمزہ ثمالی سے مروی ہے کہ علی بن الحسین(ع) راتوں کو کھانے پینے کی چیزوں کو اپنے کندھے پر رکھ کر اندھیرے میں خفیہ طور پر غربا اور مساکین کو پہنچا دیتے تھے اور فرمایا کرتے تھے: "جو صدقہ اندھیرے میں دیا جائے وہ غضب پروردگار کی آگ کو بجھا دیتا ہے"۔[57] محمد بن اسحاق کہتا ہے: کچھ لوگ مدینہ کے نواح میں زندگی بسر کرتے تھے اور انہیں معلوم نہ تھا کہ ان کے اخراجات کہاں سے پورے کئے جاتے ہیں، علی ابن الحسین(ع) کی وفات کے ساتھ ہی انہيں راتوں کو ملنے والی غذائی امداد کا سلسلہ منقطع ہوا۔ [58]

امام حسین علیہ السلام کا معاویہ کے نام خط

۱۔تم حجر بن عدی اور ان کے ساتھیوں کے قاتل ہو جو سب کے سب عابد وزاہد تھےاور بدعتوں کے مخالف اور امر بالمعروف و نہی عن المنکرکیاکرتے تھے ۔ ۲۔ تم نے عمرو بن حمق کو قتل کیا جو جلیل القدر صحابی تھے جن کابدن کثرت عبادت کی وجہ سے نحیف و کمزور ہو چکا تھا۔ ۳۔تم نے زیاد بن ابیہ کو { جو ناجائز طریقے سے متولد ہوا تھا }اپنا بھائی بنا لیا اوراسےمسلمانوں پرمسلط کردیا ۔

سب سے زیادہ زیر بحث

امام علی علیہ السلام کی شانِ میں چہل حدیث

مولا علیؑ کی شان میں چالیس احادیث اور یہ ﻭﻩ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ہیں ﺟﻮ ﺻﺤﺎﺡ ﺳﺘﻪ ﻣﯿﮟ بھی موجود ہے. 1= ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺻﺤﻴﻔﺔ ﺍﻟﻤﺆﻣﻦ ﺣﺐّ ﻋﻠﻰؑ ﺑﻦ ﺍﺑﻰ ﻃﺎﻟﺐ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ. ﺻﺤﯿﻔﮧ ﻣﻮﻣﻦ ﮐﺎ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺤﺒﺖِ ﻋﻠﯽؑ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻃﺎﻟﺐؑ ﮨﮯ.

دعا کی اہمیت

دعا کی اہمیت حضرت انسان کس قدر شرف و عظمت کا مالک ہے،اس کے لئے کائنات بنی،پوری کائنات میں اسی کو عزت و تکریم کا حق دار ٹھہرایا گیا۔تمام مخلوق اس کی خدمت اور منفعت کے لئے پیدا کی گئی۔لیکن اتنی عظمتوں کے باوجود اس کی خلقت کا مقصد اللہ کی معرفت اور عبادت قرار دیا گیا۔لہذا انسان کا اہم کام خدا سے ارتباط و ربط ہے۔مگر کیسا رابطہ؟ اتنی عظمتوں کے باوجود بارگاہ خداوندی میں فقر محض اور احتیاج محض ہے جبکہ ذات پروردگار غناء ہی غناء ہے۔بلندی ہی بلندی ہے۔انسان مشکلات،مصائب اور تکالیف میں ایسی ذات کی طرف رجوع کر کے اپنے فقر اور احتیاج محض ہونے کا اقرار و اعتراف کرتے ہوئے اپنی نفی اور بے ثباتی کا اظہار کرتا نظر آتا ہے۔اس سلسلے میں انسان کا ایک اہم وسیلہ دعا ہے۔دعا کے ذریعے اپنی احتیاج کا اظہار بھی کرتا ہے اوراللہ سے اعانت کی التجا بھی کرتا ہے۔

قرآنِ کریم اور اصلاحِ معاشرہ تحریر: عارف حسین تھہیم

لفظِ ’’اصلاح‘‘ درست کرنے، صحیح کرنے اور خرابی کو دُور کے معنی میں آتا ہے۔ معاشرتی اور اجتماعی مفہوم کے اعتبار سے شائستہ اور نیک عمل انجام دینے، نیز فساد و تباہی کو ختم کرنے کے لیے بھی اصلاح کا لفظ استعمال کیا جاتا ہے۔ ارشادِ پروردگار ہے: ﴿ إِلاَّ الَّذِينَ تَابُواْ وَأَصْلَحُواْ وَبَيَّنُواْ فَأُوْلَئِكَ أَتُوبُ عَلَيْهِمْ وَأَنَا التَّوَّابُ الرَّحِيمُ ﴾[1]؛ ’’سوائے ان لوگوں کے جنہوں نے توبہ کی اور اپنے کئے کی اصلاح کر لی اور (جس کو چھپایا ہوا تھا) واضح کر دیا تو ایسے ہی لوگوں کی توبہ میں قبول کرتا ہوں اور بےشک میں بڑا توبہ قبول کرنے والا اور بہت مہربان ہوں۔‘‘ حقیقی توبہ میں گذشتہ بُرائی اور فساد کا دُور کرنا اور آئندہ بُرائی و فساد سے بچے رہنے کا تہیہ کرنا ضروری ہے۔ شائستہ اور صالح معاشرے کی تشکیل کا ہدف اور مقصد یہ ہوتا ہے کہ لوگوں کی دُنیوی و اُخروی اور مادی و معنوی ضرورتوں کو پورا کیا جائے؛ لہٰذا صالح معاشرے کی خصوصیات یہ ہیں کہ اس میں ہر ایک کی جان، مال، عزّت و آبرو اور ناموس محفوظ ہوتی ہے، لوگوں کی درمیان مہر و محبت اور اپنائیت کا راج ہوتا ہے اور سب لوگ روحانی و معنوی لحاظ سے پُرسکون اور مطمئن ہوتے ہیں۔

تلاوت قرآن کی فضیلت

'پیغمبر اکرم صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم نے فرمایا، جو شخص رات کو دس آیتوں کی تلاوت کرے اس کا نام غافلین (جو یاد خدا سے بے بہرہ رہتے ہیں) میں نہیں لکھا جائے گا اور جو شخص پچاس آیتوں کی تلاوت کرے اور کا نام ذاکرین (جو خدا کو یاد کرتے ہیں، حرام و حلال کا خیال رکھتے ہیں) میں لکھا جائے گا اور جو شخص سو آیتوں کی تلاوت کرے اس کا نام قانتین (عبادت گزاروں) میں لکھا جائے گا اور جو شخص دوسو آیتوں کی تلاوت کرے اس کا نام خاشعین (جو خدا کے سامنے متواضع ہوں) میں لکھا جائے گا اور جو شخص تین سو آیتوں کی تلاوت کرے اور کا نام سعادت مندوں میں لکھا جائے گا، جو شخص پانچ ہزار آیتوں کی تلاوت کرے اس کا نام عبادت اور پرستش خدا کی کوشش کرنے والوں میں لکھا جائے گا اور جو شخص ہزار آیتوں کی تلاوت کرے وہ ایسا ہے جیسے اس نے کثیر مقدار میں سونا راہ خدا میں دے دیا ہو۔،،

دعائے کمیل معہ اردو ترجمہ

دعائے کمیل معہ اردو ترجمہ بسم اللہ الرحمن الرحیم بنام خدائے رحمن و رحیم اٴَللّٰھُمَّ اِنّيِ اٴَسْاٴَ لُکَ بِرَحْمَتِکَ الَّتي وَ سِعَتْ کُلَّ شَيْءٍ،وَ بِقُوَّتِکَ الَّتي قَھَرْتَ خدایا میراسوال اس رحمت کے واسطہ سے ھے جو ھر شے پر محیط ھے۔ اس قوت کے واسطہ سے ھے جو ھر چیز پر حاوی ھے بِھٰا کُلَّ شَيْءٍ،وَخَضَعَ لَھٰا کُلُّ شَيْ ءٍ،وَذَلَّ لَھٰا کُلُّ شَيْ ءٍ، وَبِجَبَرُوتِکَ الَّتي غَلَبْتَ اور اس کے لئے ھر شے خاضع اور متواضع ھے۔ اس جبروت کے واسطہ سے ھے جو ھر شے پر غالب ھے اور اس عزت کے واسطہ سے ھے بِھٰا کُلَّ شَيْءٍ، وَ بِعِزَّتِکَ الَّتي لاٰ یَقُومُ لَھٰا شَيْءٌ، وَبِعَظَمَتِکَ الَّتي مَلَاٴَتْ کُلَّ جس کے مقابلہ میں کسی میں تاب مقاومت نھیں ھے۔اس عظمت کے واسطہ سے ھے جس نے ھر چیز کو پر کردیا ھے شَيْءٍ، وَ بِسُلْطٰانِکَ الَّذي عَلاٰ کُلَّ شَيْءٍ، وَبِوَجْھِکَ الْبٰاقي بَعْدَ فَنٰاءِ کُلِّ شَيْءٍ،

تربیت اولاد کے انمول اصول تحریر: محمد لطیف مطہری کچوروی

لغت کی کتابوں میں لفظ" تربیت" کے لیے تین اصل اور ریشہ ذکر ہوئے ہیں۔ الف:ربا،یربو زیادہ اور نشوونما پانےکے معنی میں ہے۔ ب: ربی، یربی پروان چڑھنا اور برتری کے معنی میں ہے۔ج: رب،یرب اصلاح کرنے اور سرپرستی کرنے کے معنی میں ہے۔۱صاحب مفردات کا کہنا ہے کہ "رب" مصدری معنی ٰ کے لحاظ سے کسی چیز کو حد کمال تک پہچانے ، پرورش اور پروان چڑھانے کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ ۲ صاحب التحقيق کا کہنا ہے اس کا اصل معنی ٰ کسی چیز کو کمال کی طرف لے جانے ، نقائص کو تخلیہ اور تحلیہ کے ذریعےرفع کرنے کے معنی ٰ میں ہے۔۳ بنابر این اگر اس کا ريشه(اصل) "ربو" سے ہو تو اضافہ کرنا، رشد ، نمو اور موجبات رشد کو فراہم کرنے کے معنی ٰ میں ہےلیکن ا گر "ربب" سے ہو تو نظارت ، سرپرستي و رهبري اور کسی چیز کو کمال تک پہنچانے کے لئے پرورش کے معنی ٰ میں ہے۔

اقوال حضرت امام علی علیہ السلام

قال علی علیہ السلام :وا علم ان الخلائقییی لم یوکدوا بشئی اعظم من التقویٰ فانہ وصیتنا اھل البیت (۱) ترجمہ: حضرت علی علیہ السلام فرماتے ھیں : لوگوں کو تقویٰ سے زیادہ کسی چیز کی تاکید نھیںکی گئی اس لئے کہ یہ ھم اھل بیت کی وصیت ھے ۔ حدیث (۲)

اخلاق حسنہ کے بارے میں معصومین (ع) کے ارشادات

رسول خدا (ص) اور ا ئمہ معصومین علیہم اسلام اخلاق حسنہ کى اعلى ترین مثالیں ہیں اور یہ بے مثال "حُسن خلق" ان کے کردار اور گفتار سے عیاں تھا، ان ہى عظیم شخصیتوں کے ارشادات کى روشنى میں ہم "حُسن خلق" کے اعلى درجہ پر فائز ہو سکتے ہیں۔

مشاہدات

آج

505

کل

936

اس ماہ

34719

اس سال

62371

ٹوٹل مشاہدات

231599