علماء کونسل کچورا سکردو بلتستان

پاکستان

وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ یہ صرف شروعات ہے، ایک دن بھارت سے ایسے تعلقات ہوں گے جو ہونے چاہیے تھے۔

وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ سدھونے مجھے کہا تھا کہ یہ بارڈرکھول دو، مودی اگرمیری بات سن رہے ہیں توکہتا ہوں انصاف سے امن ہوتا ہے، نریندرمودی کشمیر کے لوگوں کو انصاف دیں، مقبوضہ کشمیر میں اس وقت زمین کانہیں انسانیت کامسئلہ ہے، کشمیرکا مسئلہ بات چیت کے ذریعے حل کرسکتے ہیں، جب کشمیریوں کو ان کا حق مل جائے گا تو خطے میں خوشحالی آئے گی اور یہ شروعات ہے، ایک دن بھارت سے ایسے تعلقات ہوں گے جو ہونے چاہیے تھے۔

وزیراعظم عمران خا ن نے کرتارپور راہداری کا افتتاح کردیا

کرتار پور راہداری کے افتتاح کے موقع پر سکھ مت کے بانی بابا گرونانک دیو جی کے 550 ویں جنم دن کی تقریبات میں شرکت کے لیے بھارت سمیت دنیا بھر سے سیکڑوں سکھ یاتری پہنچے، بھارت سے کوریڈور کے راستے 550 سے زائد یاتریوں کا جتھہ گوردوارہ دربار صاحب پہنچا۔ جتھے میں سابق وزیراعظم من موہن سنگھ، بھارتی پنجاب کے وزیراعلی امریندر سنگھ، وفاقی وزیر ہرسمرت کور بادل اور ہردیپ پوری، فلم اداکار اور گرداس پور پارلیمانی حلقہ سے رکن لوک سبھا سنی دیول سمیت متعدد ممبران پارلیمان اور اراکینِ اسمبلی شامل ہیں جب کہ واہگہ بارڈر سے آنے والے سکھ یاتریوں اور میڈیا نمائندے بھی کرتارپور پہنچے۔

ادارے غیر جانبدار رہیں، مولانا / فوج جمہوری حکومت کے ساتھ ہے، آصف غفور

ادارے غیر جانبدار رہیں، مولانا / فوج جمہوری حکومت کے ساتھ ہے، آصف غفور اسلام آباد میں آزادی مارچ سے خطاب کرتے ہوئے مولانا فضل الرحمن نے کہا کہ ادارے غیرجانبدار رہیں جبکہ شعبہ تعلقات عامہ کے سربراہ کا کہنا ہے کہ پاک فوج نے ہمیشہ سے جمہوری حکومت کی حمایت کی ہے۔

لاہوریوں نے فضل الرحمن کو مایوس کردیا، استقبال نہ ہونے کے برابر

لاہوریوں نے فضل الرحمن کو مایوس کردیا، استقبال نہ ہونے کے برابر لاہوری شہریوں نے مولانا فضل الرحمن کو واضح میسج دے دیا ہے کہ وہ حکومت مخالف تحریک کو سپورٹ نہیں کر رہے۔

اربعین حسینی؛ تفتان بارڈر سے 1لاکھ 10ہزار زائرین ایران میں داخل ہوئے، رپورٹ

تفتان حکام کا کہنا ہے کہ اس سال اربعین حسینی میں شرکت کے لئے 1لاکھ 10 ہزار پاکستانی زائرین تفتان بارڈر سے ایران میں داخل ہوئے۔ اسلامی جمہوریہ ایران کے سرحدی حکام کا کہنا ہے کہ اربعین حسینی کے ملین پیدل مارچ کیلئے اب تک 1 لاکھ سے زائد پاکستانی زائریں تفتان - میرجاوہ بارڈر سے ایران میں داخل ہوئے۔

مولانا کا دھرنا / مسلم لیگ (ن) دو دھڑوں میں تقسیم

مولانا کا دھرنا / مسلم لیگ (ن) دو دھڑوں میں تقسیم شہباز شریف نے مولانا فضل الرحمن کے دھرنے میں شرکت کی مخالفت کی ہے جبکہ نواز شریف نے کہا ہے کہ اس میں سب شرکت کریں۔

ایل او سی کی جانب مارچ کو روکنے کے لئے 600 پولیس اہلکار مقرر / بڑے تصادم کا خطرہ

ایل او سی کی جانب مارچ کو روکنے کے لئے 600 پولیس اہلکار مقرر / بڑے تصادم کا خطرہ جموں و کشمیر لبریشن فرنٹ کے ہزاروں کارکنان کو لائن آف کنٹرول پار کرنے سے روکنے کے لیے جسکول کے مقام پر پولیس کی بھاری نفری تعینات کر دی گئی ہے جس سے ایک بڑے تصادم کا خطرہ پیدا ہوگیا ہے۔

پاکستان نے سری لنکا کو کلین سویپ کر دیا

پاکستان نے سری لنکا کو کلین سویپ کر دیا؛ کرکٹ شائقین جھوم اٹھے پاکستان نے کراچی میں ہونے والے ون ڈے سیریز کے آخری میچ میں بھی سری لنکا کو ہرا کر سیریز اپنے نام کر لی۔

فیس سیونگ، مولانا فضل الرحمٰن دھرنا مؤخر کرینگے

نون لیگی وفد نے چمن میں دہشت گردی کا شکار ہونے والے پارٹی رہنما مولانا حنیف کے جاں بحق ہونے پر تعزیت کی۔ ملاقات کے دوران (ن) لیگی رہنماؤں نے مولانا فضل الرحمٰن کو شہباز شریف کی بلاول بھٹو زرداری سے ہونے والی ملاقات سے آگاہ کیا اور انہیں دھرنا اکتوبر میں نہ کرنے پر آمادہ کرنے کی کوشش کی۔

جن وزراء کی کارکردگی ٹھیک نہیں انہیں تبدیل کررہا ہوں، وزیراعظم

وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت پی ٹی آئی کی پارلیمانی پارٹی کا اجلاس ہوا، اجلاس میں وزیراعظم نے دورہ امریکا پر پارلیمانی پارٹی کو اعتماد میں لیا، جب کہ وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے مسئلہ کشمیر پر حکومتی سفارتکاری پر بریفنگ دی۔

دہشت گردی کا مذہب سے کوئی تعلق نہیں، وزیراعظم عمران خان

وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ دہشت گردی کا مذہب سے کوئی تعلق نہیں، کسی بھی معاشرے میں بنیادی حقوق سے محرومی انتہا پسندی کو جنم دیتی ہے۔

ٹریفک حادثات اور ہلاکتوں کی اہم ترین وجوہات

دنیا بھرمیں سرکاری سطح پر ڈرائیوںگ اسکول بنے ہوئے ہیں اور گاڑی چلانے کا خواہشمند ہر شخص کئی دنوں تک اسکول جاتا ہے اور انہیں باقاعدہ طور پر ٹریفک قوانین کے ساتھ ساتھ گاڑی چلانے کی مہارت بھی سکھائی جاتی ہے۔ ہمارے ہاں اس قسم کا نظام ہونے کے برابر ہے، اکثر لوگ اپنے رشتداروں یا دوستوں سے گاڑی چلانا سکیھ لیتے ہیں اور ایسا کرنا جرم بھی نہیں سمجھتے، جبکہ ترقی یافتہ ممالک میں مخصوص ادارے ہی ڈرائیونگ سکھانے کے مجاز ہوتے ہیں۔

چلاس کے قریب مسافرکوچ الٹنے سے 26 افراد جاں بحق ، متعدد زخمی

چلاس کے قریب مسافرکوچ الٹنے سے 26 افراد جاں بحق ، متعدد زخمی چلاس کے قریب مسافرکوچ الٹنے سے 26 افراد جاں بحق ، متعدد زخمی

نیب نے خورشید شاہ کو گرفتار کرلیا

نیب نے خورشید شاہ کو گرفتار کرلیا نیب سکھر اور راولپنڈی نے مشترکہ طور پر کارروائی کرتے ہوئے آمدن سے زائد اثاثوں کے کیس میں پاکستان پیپلز پارٹی کے رہنما خورشید شاہ کو گرفتار کر لیا ہے۔

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کی ریاستی دہشت گردی جاری، 3 نوجوان شہید

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کی ریاستی دہشت گردی جاری، 3 نوجوان شہید

طاہر القادری نے سیاست کو خیرباد کہہ دیا پاکستان عوامی تحریک (پی اے ٹی) کے سربراہ ڈاکٹر طاہر القادری نے سیاست اور سیاسی سرگرمیوں سے کنارہ کشی کا اعلان کر دیا ہے۔

طاہر القادری نے سیاست کو خیرباد کہہ دیا پاکستان عوامی تحریک (پی اے ٹی) کے سربراہ ڈاکٹر طاہر القادری نے سیاست اور سیاسی سرگرمیوں سے کنارہ کشی کا اعلان کر دیا ہے۔

امریکا کاافغانستان میں ناکامی کاالزام پاکستان پرلگاناغلط ہے، وزیراعظم عمران خان

امریکا کاافغانستان میں ناکامی کاالزام پاکستان پرلگاناغلط ہے، وزیراعظم عمران خان وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ امریکا کاافغانستان میں ناکامی کاالزام پاکستان پرلگاناغلط ہے,

اسوائے حسین علیہ السلام کا پیغام ہر قلب سلیم کے لئے ہے، وزیر اعظم عمران خان

اسوائے حسین علیہ السلام کا پیغام ہر قلب سلیم کے لئے ہے، وزیر اعظم عمران خان روز عاشور پر وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ کربلا کا عظیم معرکہ حق و باطل باور کراتا ہے کہ اسلام کی سربلندی کے لئے کسی بھی قربانی سے دریغ نہیں کیا جاسکتا، میرے نزدیک اسوائے حسین علیہ السلام کا پیغام ہر قلب سلیم کے لئے ہے۔

مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی مظالم کے خلاف آواز اٹھانا شرعی فریضہ ہے، آیت اللہ حافظ بشیر نجفی

مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی مظالم کے خلاف آواز اٹھانا شرعی فریضہ ہے، آیت اللہ حافظ بشیر نجفی آیت اللہ حافظ بشیر نجفی نے مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی مظالم پر سخت تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ہر مسلمان کا شرعی اور ہر انسان کا اخلاقی فریضہ ہے کہ وہ کشمیریوں کو ظلم سے نجات دلانے کیلئے کوشش کرے۔

پاکستان نے 15 ہزار فٹ کی بلندی سے ہدف کو نشانہ بنانے والا ڈرون تیار کر لیا

پاکستان نے مقامی طور پر سیلیکس گلیلیو ٹیکنالوجی سے لیس ایک ڈرون تیار کر لیا ہے جو پندرہ ہزار فٹ کی بلندی سے اپنے ہدف کو کامیابی سے نشانہ بنا سکتا ہے۔ پاکستان نے میزائل ٹیکنالوجی سے مسلح ڈرون، براق تیارکیا ہے جو 15 ہزار فٹ کی بلندی پر مسلسل 10 گھنٹے تک پرواز کر سکتا ہے۔

فوجی قوت سے زیادہ طاقتور اخلاقی قوت ہوتی ہے، آرمی چیف

فوجی قوت سے زیادہ طاقتور اخلاقی قوت ہوتی ہے، آرمی چیف

خادم حسین رضوی اشتہاری قرار، جائیداد ضبط کرنے کا حکم

خادم حسین رضوی اشتہاری قرار، جائیداد ضبط کرنے کا حکم انسداد دہشت گردی عدالت نے شر انگیز تقریر کرنے پر تحریک لبیک پاکستان کے سربراہ مولانا خادم حسین رضوی کو اشتہاری قرار دے کر جائیداد ضبط کرنے کا حکم دے دیا۔

محرم؛ طاغوتی قوتوں کے سامنے ڈت جانے کا ابدی پیغام دیتا ہے، صدر عارف علوی

محرم؛ طاغوتی قوتوں کے سامنے ڈت جانے کا ابدی پیغام دیتا ہے، صدر عارف علوی صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے محرم الحرام کے آغاز پر قوم کے نام پیغام میں کہا ہے کہ محرم ہمیں اپنے اسلاف کی قربانیوں، صبرو برداشت، استقامت و ہمت، حق گوئی اور اعلٰی انسانی اقدار کی بقاء کیلئے ہر طاغوتی قوت کے سامنے ڈت جانے کا ابدی پیغام دیتا ہے۔

پاکستان کا بیلسٹک میزائل کا کامیاب تجربہ

پاکستان کا بیلسٹک میزائل کا کامیاب تجربہ پاکستان نے بیلسٹک میزائل ”غزنوی“ کا کامیاب تجربہ کیا ہے۔

آج وزیر اعظم کی اپیل پر عوام کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کریں گے

آج وزیر اعظم کی اپیل پر عوام کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کریں گے وزیر اعظم عمران خان کی اپیل پر آج ملک بھر کے عوام کشمیریوں سے اظہار یک جہتی کے لیے گھروں سے نکلیں گے۔

مسئلہ کشمیر: پاکستانی وزیر خارجہ کا اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل سے ٹیلی فونک رابطہ

مسئلہ کشمیر: پاکستانی وزیر خارجہ کا اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل سے ٹیلی فونک رابطہ وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی اور اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل انتونیو گوٹیرس کے مابین مسئلہ کشمیر کے حوالے سے ٹیلی فونک رابطہ ہوا ہے۔

دینی مدارس کو قومی دھارے میں لانے کے مثبت نتائج نکلیں گے،آرمی چیف

آئی ایس پی آر کی جانب سے جاری بیان کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے اتحاد تنظیمات مدارس کے انٹرمیڈیٹ امتحان کے پوزیشن ہولڈر طلبہ نے ملاقات کی۔ مدارس کی 4 طالبات سمیت 13 طلبہ نے مختلف بورڈز میں پوزیشنیں حاصل کیں۔ آرمی چیف نے پوزیشن ہولڈرز میں انعامات، والدین اور اساتذہ میں سووینئرز تقسیم کئے۔

کاغذ کا ٹکڑا 1947 میں کشمیر کی حیثیت تبدیل نہ کرسکا اور نہ اب کرسکے گا، آرمی چیف

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا ہے کہ نہ ہی 1947 میں کاغذ کا ٹکڑا کشمیر کی حیثیت تبدیل کر سکا اور نہ ہی موجودہ غیر قانونی اقدام اس کی حیثیت تبدیل کر سکتا ہے۔

بھارت نے آزاد کشمیر کی طرف آنکھ اٹھا کردیکھا تو اینٹ کا جواب پتھر سے دیں گے، وزیراعظم

وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ میں کشمیر کا سفیر بن کر اس مسئلہ کو دنیا میں مزید اجاگر کروں گا۔

کشمیریوں سے اظہار یکجہتی؛ وزیراعظم کا یوم آزادی مظفرآباد میں منانے کا فیصلہ

کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کے لیے وزیراعظم عمران خان نے یوم آزادی کا دن آزاد جموں کشمیر میں گزارنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ترجمان پرائم منسٹرہاؤس کے مطابق وزیر اعظم 14 اگست کا دن مظفر آبادمیں گزاریں گے، وزیر اعظم 14 اگست کی صبح بذریعہ ہیلی کاپٹر مظفر آباد پہنچیں گے جب کہ وفاقی وزراء بھی وزیر اعظم کے ہمراہ ہوں گے۔

بھارت کی کسی بھی مہم جوئی کا 27 فروری سے زیادہ سخت جواب دیاجائیگا، ترجمان پاک فوج

ترجمان پاک فوج میجر جنرل آصف غفور نے بھارت کو خبردار کرتے ہوئے کہا ہے کہ بھارت کی کسی بھی مہم جوئی کا 27 فروری سے زیادہ سخت جواب دیا جائے گا۔

پاکستان نے مقبوضہ کشمیر کی حیثیت تبدیل کرنے کا بھارتی اقدام مسترد کردیا

ترجمان دفتر خارجہ نے مودی حکومت کی جانب سے مقبوضہ کشمیر کے خصوصی اختیارات سے متعلق آرٹیکل 370 کو ختم کرنے کے احکامات جاری کیے جانے پر ردعمل دیا اور اس حوالے سے بھارت کے صدارتی آرڈیننس کی بھرپور مذمت کرتے ہوئے کہا کہ کشمیر ایک متنازع علاقہ ہے جسے بین الاقوامی سطح پر بھی تسلیم کیا جاتا ہے۔

پنجاب حکومت کا پرائمری اسکولوں میں اُردو زبان میں تعلیم دینے کا اعلان

پنجاب حکومت کا پرائمری اسکولوں میں اُردو زبان میں تعلیم دینے کا اعلان وزیرِ اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نےاگلے سال سے سرکاری پرائمری اسکولوں میں پڑھایا جانے والا نصاب تعلیم اُردو زبان میں کرنے کا اعلان کر دیا ہے۔

رانا ثنااللہ کا اندرون و بیرون ملک منشیات اسمگل کرنے کا انکشاف

رانا ثنااللہ کا اندرون و بیرون ملک منشیات اسمگل کرنے کا انکشاف اے این ایف کی جانب سے جمع کرائے گئے چالان میں رانا ثنااللہ کا اندرون و بیرون ملک منشیات اسمگل کرنے کا انکشاف سامنے آیا ہے۔

اپنی جانیں قربان کرکے مادر وطن کا دفاع کریں گے، سربراہ پاک فوج

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باوجوہ کا کہنا ہے کہ مادر وطن کا دفاع اور حفاظت ہر قیمت پریقینی بنائیں گے۔

شکیل آفریدی کےبدلےعافیہ صدیقی کی رہائی پربات ہوسکتی ہے، وزیراعظم

وزیر اعظم عمران خان نے امریکی ٹی وی فوکس نیوز کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا ہے کہ شکیل آفریدی کےبدلےعافیہ صدیقی کی رہائی پربات ہوسکتی ہے۔

عمران خان اور ڈونلڈ ٹرمپ کی ملاقات؛ امریکی صدر کی مسئلہ کشمیر پر ثالثی کی پیشکش

عمران خان اور ڈونلڈ ٹرمپ کی ملاقات؛ امریکی صدر کی مسئلہ کشمیر پر ثالثی کی پیشکش امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے وزیراعظم پاکستان عمران خان سے وائٹ ہاؤس میں ملاقات کے دوران مسئلہ کشمیر کے حل کیلئے ثالثی کی پیشکش کردی۔

قبائلی اضلاع کے انتخابات میں تحریک انصاف اور آزاد امیدوار کامیاب قرار

قبائلی اضلاع کے انتخابات میں تحریک انصاف اور آزاد امیدوار کامیاب قرار قبائلی اضلاع میں خیبرپختونخوا اسمبلی کی 16 نشستوں پر ہونے والے انتخابات میں تحریک انصاف اور آزاد امیدواروں نے میدان مار لیا ہے۔

ڈی آئی خان: دہشتگردی کے 2 واقعات میں 6 پولیس اہلکاروں سمیت 8 افراد جاں بحق

ڈی آئی خان: دہشتگردی کے 2 واقعات میں 6 پولیس اہلکاروں سمیت 8 افراد جاں بحق ڈیرہ اسماعیل خان میں ڈی ایچ کیو ہسپتال کے باہر خودکش دھماکے اور پولیس چوکی پر دہشتگردوں کی فائرنگ سے 6 پولیس اہلکاروں سمیت8 افراد جاں بحق جبکہ متعدد افراد زخمی ہو گئے ہیں۔

عالمی عدالت انصاف نے کلبھوشن کی بریت کی بھارتی درخواست مسترد کردی

ہالینڈ کے دارالحکومت دی ہیگ میں عالمی عدالت انصاف کے صدر اور جج عبدالقوی احمد یوسف بھارتی اپیل پر فیصلہ پڑھ کر سنا رہے ہیں جب کہ اس کارروائی میں عالمی عدالت کا 15 رکنی فل بینچ بھی موجود ہے، بینچ میں پاکستان کا ایک ایڈ ہاک جج اور بھارت کا ایک مستقل جج بھی شامل ہے، اٹارنی جنرل انور منصور خان کی قیادت میں پاکستانی ٹیم فیصلہ سننے کے لیے دی ہیگ میں موجود ہے

رانا ثناءاللہ کے خلاف تمام ثبوت موجود ہیں، کوئی رعایت نہیں برتی جائے گی

رانا ثناءاللہ کے خلاف تمام ثبوت موجود ہیں، کوئی رعایت نہیں برتی جائے گی وزیر مملکت سرحدی امور و اینٹی نارکوٹکس شہریار آفریدی نے کہا ہے کہ قانون سے بالاتر کوئی نہیں ہے، رانا ثناءاللہ کے خلاف تمام ثبوت موجود ہیں، کوئی رعایت نہیں برتی جائے گی۔

شہباز شریف پر لاکھوں پاؤنڈ کی کرپشن کا الزام

برطانوی اخبار ڈیلی میل نے دعویٰ کیا ہے کہ سابق وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کے خاندان نے زلزلہ متاثرین کو ملنے والی برطانوی امداد میں خرد برد کیا ہے۔ وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کی منی لانڈرنگ کا ایک اور اسکینڈل سامنے آگیا ہے۔

چیف جسٹس پاکستان آصف سعید کھوسہ نے جج ارشد ملک کے خلاف ویڈیو اسکینڈل کا نوٹس لے لیا۔

سپریم کورٹ کے چیف جسٹس آصف سعید کھوسہ نے احتساب عدالت اسلام آباد کے جج ارشد ملک کے ویڈیو معاملے کا نوٹس لیتے ہوئے ان کے خلاف کیس سماعت کیلئے مقرر کردیا ہے۔ چیف جسٹس کی سربراہی میں عدالت عظمیٰ کا بنچ 16 جولائی منگل کو جج ویڈیو کیس کی سماعت کرے گا۔

عمران خان کی چینی بزنس کمیونٹی کے وفد سے ملاقات، سرمایہ کاری کی یقین دہانی

عمران خان کی چینی بزنس کمیونٹی کے وفد سے ملاقات، سرمایہ کاری کی یقین دہانی وزیراعظم عمران خان سے آج چینی بزنس کمیونٹی کے وفد کی ملاقات ہوئی ہے جس میں 55سے زائد مختلف چینی کمپنوں کے سربراہان شامل تھے۔ وزیراعظم پاکستان عمران خان آج کی چینی بزنس کمیونٹی کے وفد سے ایک اہم ملاقات ہوئی ہے۔ وزیراعظم ہاؤس ک

وزیراعظم پاکستان کا قومی خزانہ بچانے کے لئے قابل تحسین قدم

وزیراعظم پاکستان کا قومی خزانہ بچانے کے لئے قابل تحسین قدم وزیراعظم پاکستان نے دورہ امریکا کے دوران مہنگے ہوٹل کے بجائے پاکستانی سفیر کی رہاٗئش گاہ میں قیام کا فیصلہ کیا ہے۔

مریم نواز کی پریس کانفرنس پر جج ارشد ملک کا موقف منظر عام پر؛ الزامات رد، ویڈیو جھوٹی قرار

مریم نواز کی پریس کانفرنس پر جج ارشد ملک کا موقف منظر عام پر؛ الزامات رد، ویڈیو جھوٹی قرار ن لیگ کی نائب صدر مریم نواز شریف کی پریس کانفرنس اور ویڈیوسے متعلق احتساب عدالت کے جج ارشد ملک کا موقف سامنے آ گیا ہے، جنہوں نے تمام الزامات کو رد کرتے ہوئے مبینہ ویڈیو کو جعلی قرار دے دیا ہے۔

پاکستان سیمی فائنل کی دوڑ سے باہر ہوگیا، شائقین مایوس

جمعہ کے روز بنگلادیش کے خلاف آخری میچ محض رسمی کارروائی بن گیا ہے۔ بدھ کو انگلینڈ کے ہاتھوں نیوزی لینڈ کی بڑی شکست پاکستانی ٹیم پر بہت بھاری پڑی جبکہ ابتدائی میچوں میں ناقص کارکردگی نے بھی پاکستان کو سیمی فائنل مرحلے تک جانے سے محروم کیا۔ قومی ٹیم کی واپسی کی خبر نے گرین شرٹس کیلیے دعائیں کرنے والون کو بہت مایوس کردیا۔

آئی ایم ایف نے پاکستان کے لئے 6 ارب ڈالرقرض کی منظوری دے دی

ترجمان آئی ایم ایف جیری رائس کے مطابق آئی ایم ایف کے ایگزیکٹو بورڈ نے پاکستان کے لئے 6 ارب ڈالر کے پیکیج کی منظوری دے دی ہے۔ جیری رائس کا کہنا ہے کہ قرض سے پاکستان کی معیشت کو استحکام اور معیشت کی بحال میں مدد ملے گی جب کہ پاکستان میں معیار زندگی بہتر بنانے میں مدد ملے گی۔

رانا ثنااللہ کو 14 روزہ جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا گیا

رانا ثنااللہ کو 14 روزہ جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا گیا پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما رانا ثنااللہ کو جوڈیشل مجسٹریٹ لاہور کی عدالت میں پیش کیا گیا جہاں عدالت نے رانا ثنا اللہ کو 14 روزہ جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا ہے، رانا ثنا اللہ کی عدالت میں پیشی پر ضلع کچہری میں سیکیورٹی کے سخت انتظامات کیے گئے تھے۔

چین کے نائب صدر وانگ کشان تین روزہ دورے پر اسلام آباد پہنچ گئے

چین کے نائب صدر وانگ کشان تین روزہ دورے پر اسلام آباد پہنچ گئے

ڈالر کی اونچی اڑان جاری؛ ملکی تاریخ کی نئی بلند ترین سطح پر جاپہنچا

ڈالر کی اونچی اڑان جاری؛ ملکی تاریخ کی نئی بلند ترین سطح پر جاپہنچا

مستونگ میں سی ٹی ڈی کی کارروائی میں 9 دہشت گرد ہلاک

مستونگ میں سی ٹی ڈی کی کارروائی میں 9 دہشت گرد ہلاک

پاکستان نے پاک ایران گیس پائپ لائن منصوبے پر کام جاری رکھنے سے انکار کر دیا

پاکستان نے پاک ایران گیس پائپ لائن منصوبے پر کام جاری رکھنے سے انکار کر دیا

بلدیاتی نظام سے اختیارات بنیادی سطح پر منتقل ہوں گے: وزیراعظم

بلدیاتی نظام سے اختیارات بنیادی سطح پر منتقل ہوں گے: وزیراعظم

صدارتی نظام سے متعلق کوئی سوچ ہی موجود نہیں، وزیر اعظم

صدارتی نظام سے متعلق کوئی سوچ ہی موجود نہیں، وزیر اعظم

افغان سرحد سے پاک فوج پر حملہ، 3 اہلکار شہید اورمتعدد زخمی

افغان سرحد سے پاک فوج پر حملہ، 3 اہلکار شہید اورمتعدد زخمی

جو وزیرملک کیلیے فائدہ مند نہیں ہوگا اسے تبدیل کردوں گا، وزیراعظم

اورکزئی میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ 27 سال پہلے اس علاقے میں آیا تھا اور دہشت گردی کے خلاف جنگ جب شروع ہوئی تو سارا قبائلی علاقوں میں پھرا، میں نے بار بار کہا کہ امریکا کے کہنے پر فوج کو قبائلی علاقےمیں نہ بھیجا جائے لیکن اس میں قصور فوج کا نہیں بلکہ اس حکمران کا ہے جس نے امریکا کے کہنے پر فوج کو ان علاقوں میں بھیجا جب کہ کسی اوروزیراعظم کو قبائلی علاقے کی سمجھ نہیں جو مجھے ہے، مشرف کو قبائلی روایات اور تاریخ کا پتہ نہ تھا۔

وزیر خزانہ اسد عمر کا عہدہ چھوڑنے کا اعلان

وزیر خزانہ اسد عمر نے عہدہ چھوڑنے کا اعلان کرتے ہوئے بتایا ہے کہ وزیراعظم عمران خان وفاقی کابینہ میں ردو بدل کرنے جارہے ہیں۔

بھارت سے جنگ کی آوازیں آرہی ہیں، اس بار ردعمل ایسا ہوگا کہ سب کو حیران کردیں گے، پاک فوج کی سخت دھمکی

بھارت سے جنگ کی آوازیں آرہی ہیں، اس بار ردعمل ایسا ہوگا کہ سب کو حیران کردیں گے، پاک فوج کی سخت دھمکی ترجمان پاک فوج میجر جنرل آصف غفور نے کہا ہے کہ جنگ کی آوازیں بھارت سے آرہی ہیں تاہم جنگ میں پہل کی تیاری نہیں کررہے لیکن دفاع ہمارا حق ہے اور اس بار فوجی ردعمل مختلف قسم کا ہوگا۔

گلگت بلتستان: 14 سالہ لڑکے قتل کے جرم میں 4 مجرمان کو سزائے موت

گلگت بلتستان: 14 سالہ لڑکے قتل کے جرم میں 4 مجرمان کو سزائے موت انسداد دہشت گردی کی عدالت نے عزیز، محمد عمر، نور اعظم اور نور محمد کو کو سزائے موت سنادی۔

ہزارہ برادری کا وزیراعظم کے آنے تک دھرنا ختم نہ کرنے کا اعلان

ہزارہ برادری کا وزیراعظم کے آنے تک دھرنا ختم نہ کرنے کا اعلان کوئٹہ میں شدید بارش اور سرد موسم کے باوجود ہزارہ برادری کا دھرنا چوتھے روز بھی جاری ہے جنہوں نے وزیراعظم عمران خان کے آنے اور مطالبات پر عملدرآمد کی یقین دہانی تک احتجاج ختم نہ کرنے کا اعلان کردیا۔

کوئٹہ بم دھماکے کی ذمہ داری داعش نے قبول کرلی

کوئٹہ بم دھماکے کی ذمہ داری داعش نے قبول کرلی کوئٹہ کے نواحی علاقے ہزار گنجی میں قائم سبزی منڈی میں گزشتہ روز ہونے والے بم دھماکے کی ذمہ داری دہشت گرد تنظیم داعش نے قبول کرلی۔

پاکستانی لڑکیوں کو شادی کا جھانسہ دے کر چین لے جانے والا مافیا بے نقاب

پاکستانی لڑکیوں کو شادی کا جھانسہ دے کر چین لے جانے والا مافیا بے نقاب سرعام کی ٹیم نے جعلی شادیاں کرکے پاکستانی لڑکیوں کو اغواء کرکے چین لے جانے والا گروہ بے نقاب کردیا، پنجاب سے چینی باشندہ گرفتار کرکے مافیا کا پورا نیٹ ورک پکڑا گیا۔

کوئٹہ دھماکے کے بعد پورا شہر سوگوار+تصاویر

کوئٹہ دھماکے کے بعد پورا شہر سوگوار+تصاویر خودکش حملے میں شہید ہونے والے افراد کی نماز جنازہ ہزارگنجی میں ہوئی اور شہداء کو سپرد خاک کر دیا گیا۔

دہشت گرد تنظیم جنداللہ کا انتہائی مطلوب دہشتگرد گرفتار، متعدد خودکش جیکٹ برآمد

دہشت گرد تنظیم جنداللہ کا انتہائی مطلوب دہشتگرد گرفتار، متعدد خودکش جیکٹ برآمد کراچی میں سی ٹی ڈی نے کارروائی کرتے ہوئے ریڈبک میں موجود کالعدم جند اللہ کے انتہائی مطلوب دہشت گرد کو گرفتار کر لیا۔

تفتان سرحد پر زائرین ایک بارپھر محصور

تفتان سرحد پر زائرین ایک بارپھر محصور تفتان میں زائرین گذشتہ تین روز سے بے یار و مددگار اپنے گھروں کو واپسی کے شدت سے منتظر ہیں، جنہیں کھانے اور صاف پانی کی کمی کے علاوہ دیگر بنیادی ضروریات کی کمی کا بھی سامنا ہے۔

پاکستان کا ایران میں سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں امداد فراہم کرنے کا اعلان

پاکستان کا ایران میں سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں امداد فراہم کرنے کا اعلان پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان نے اعلان کیا ہے کہ پاکستان ایران میں آنے والے حالیہ سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں امداد فراہم کرنے کے لئے آمادہ ہے۔

بھارت ایک اور جارحیت کا منصوبہ بنارہا ہے: وزیرخارجہ

بھارت ایک اور جارحیت کا منصوبہ بنارہا ہے: وزیرخارجہ وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ ہمارے پاس مصدقہ انٹیلی جنس ہے کہ بھارت ایک اور جارحیت کا منصوبہ بنارہا ہے۔

حمزہ شہباز کی گرفتاری کیلئے نیب کا دوبارہ چھاپہ، پولیس و لیگی کارکنان میں جھڑپیں قومی احتساب بیورو (نیب) کی ٹیم آمدن سے زائد اثاثے اور مبینہ منی لانڈرنگ کیس میں پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما اور پنجاب اسمبلی میں قائد حزب اختلاف حمزہ شہباز کو گرفتار کرنے کے لیے ایک مرتبہ پھر لاہور کی رہائش گاہ پہنچ گئی اور گھر کا محاصرہ کرلیا ہے۔

وقت آگیا ہے کہ بھارت اپنے جھوٹے دعوؤں سے پردہ اٹھائے، ڈی جی آئی ایس پی آر

وقت آگیا ہے کہ بھارت اپنے جھوٹے دعوؤں سے پردہ اٹھائے، ڈی جی آئی ایس پی آر

اب ڈالر کے مقابلے میں روپے کی قدر مزید کم نہیں ہوگی: اسٹیٹ بینک

اب ڈالر کے مقابلے میں روپے کی قدر مزید کم نہیں ہوگی: اسٹیٹ بینک ایگزیکٹو ڈائریکٹر اسٹیٹ بینک سیدعرفان شاہ نے ایکسچینج کمپنیوں سے ملاقات کی اورکہا کہ اب ڈالر کے مقابلے میں روپے کی قدر مزید کم نہیں ہوگی۔

عمران خان کی ترک صدر کو بلدیاتی انتخابات میں کامیابی پر مبارک باد

عمران خان کی ترک صدر کو بلدیاتی انتخابات میں کامیابی پر مبارک باد پاکستان کے وزیراعظم عمران خان نے ترک صدر رجب طیب اردغان کو بلدیاتی انتخابات میں کامیابی پرمبارک باد پیش کی ہے۔

جناح ایکسپریس سے لاہور تا کراچی 8 گھنٹے کا سفر ہوگا

جناح ایکسپریس سے لاہور تا کراچی 8 گھنٹے کا سفر ہوگا وزیراعظم عمران خان نے جناح ایکسپریس ٹرین کو ریلوے میں انقلابی اضافہ قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان ریلویز کو سیاحت کے فروغ کے لیے بھی استعمال کیا جائے گا اور چین سے ٹرین ٹیکنالوجی کے لیے بھرپور مدد مانگیں گے۔

بلوچستان میں سیکیورٹی فورسزکی کارروائی میں 4خطرناک دہشت گرد ہلاک

بلوچستان میں سیکیورٹی فورسزکی کارروائی میں 4خطرناک دہشت گرد ہلاک صوبہ بلوچستان کے ضلع لورالائی میں سیکیورٹی فورسز کی کارروائی کے دوران لیویز اہلکاروں پر حملے کے ماسٹرمائنڈ سمیت 4 مبینہ دہشتگردوں نے خود کو دھماکے سے اڑا لیا۔

پی آئی اے کا گلگت بلتستان کے لئے پروازیں بحال کرنے کا اعلان قومی ائرلائن 'پی آئی اے' نے گلگت بلتستان کیلئے فضائی آپریشن بحال کرنے کا اعلان کیا ہے۔

پی آئی اے کا گلگت بلتستان کے لئے پروازیں بحال کرنے کا اعلان قومی ائرلائن 'پی آئی اے' نے گلگت بلتستان کیلئے فضائی آپریشن بحال کرنے کا اعلان کیا ہے۔ حکومت پاکستان نے گلگت بلتستان کیلئے فضائی آپریشن بحال کردیا ہے۔

پاکستان کے ہاتھ باندھ کر بھارت کو کھلا نہیں چھوڑا جاسکتا، میجرجنرل آصف غفور

ترجمان پاک فوج میجرجنرل آصف غفورنے غیرملکی خبررساں ادارے کو انٹرویودیتے ہوئے کہا کہ بھارتی طیاروں نے 26 فروری کوفضائی حدود کی خلاف ورزی کرتے ہوئے پے لوڈ پھینکے، 27 فروری کوپاکستان نےعام آبادی کونشانہ بنائے بغیرجوابی کارروائی کا فیصلہ کیا اور اپنی فضائی حدود میں رہتے ہوئے مقبوضہ کشمیرمیں 4 اہداف کونشانہ بنایا، ہم بھارتیوں کوبتانا چاہتے تھے کہ ان کے فوجی اہداف کونشانہ بنانے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔

کراچی دنیا کا چھٹا سستا ترین شہر قرار

کراچی دنیا کا چھٹا سستا ترین شہر قرار کراچی کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ یہاں کوئی بھی بھوکا نہیں سو سکتا، یہاں اگر کوئی چاہے تو کم سے کم میں بھی گزارا کر سکتا ہے، اسے غریب پرور شہیر کہنے کی یہی وجہ ہے۔

شہید میاں نعیم رشید کو قومی ایوارڈ دینے کا اعلان

شہید میاں نعیم رشید کو قومی ایوارڈ دینے کا اعلان وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ پاکستان کو میاں نعیم رشید پر فخر ہے جنہوں نے سفید فام دہشت گرد پر قابو پانے کی کوشش میں جام شہادت نوش کیا۔

دہشتگردوں کی جعفر ایکسپریس کو نشانہ بنانے کی کوشش، 4 مسافر جاں بحق

ڈیرہ مراد جمالی کے قریب نامعلوم تخریب کاروں نے دھماکا خیز مواد سے راولپنڈی سے کوئٹہ جانے والی جعفر ایکسپریس ٹرین کو نشانہ بنانے کی کوشش کی جس کے نتیجے میں 4 مسافر جاں بحق جب کہ 8 زخمی ہوگئے۔

گلگت بلتستان: غیرملکی نے 90ہزار ڈالرز کے عوض مارخورکا شکار کرلیا

گلگت بلتستان: غیرملکی نے 90ہزار ڈالرز کے عوض مارخورکا شکار کرلیا سیکریٹری جنگلات آصف اللہ خان کے مطابق یہ رواں سیزن کا مارخور کا چوتھا اور آخری شکار تھا۔ انہوں نے مارخور کے چاروں شکار کے بارے میں بتایا کہ آخری والا شکار سب کم یعنی 90ہزار ڈالرز میں ہوا۔

پاک فوج نے بھارتی ڈرون مار گرایا

پاک فوج نے پاکستان کی حدود میں داخل ہونے والے بھارتی ڈرون کو مار گرایا۔ پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر بھارتی ڈرون کی تصاویر بھی شیئر کی گئی جب کہ ترجمان پاک فوج نے کہا کہ بھارتی ڈرون لائن آف کنٹرول پر رکھ چکری سیکٹر میں 150 میٹر پاکستان کی حدود میں داخل ہوگیا تھا جسے پاک فوج نے مارگرایا۔

سانحہ نیوزی لینڈ میں شہید پاکستانیوں کی تعداد 6 ہوگئی

دفتر خارجہ نے سانحہ کرائسٹ چرچ میں دہشت گرد حملے کے بعد شہید اور لاپتہ پاکستانیوں کی تفصیلات جاری کردی ہیں جس کے مطابق 6 پاکستانی شہید ہوگئے اور 3 لاپتہ ہیں۔

پاک فضائیہ کا جے ایف 17 تھنڈر طیارے سے میزائل کا کامیاب تجربہ

پاک فضائیہ کا جے ایف 17 تھنڈر طیارے سے میزائل کا کامیاب تجربہ

وزیر اعظم اور ایرانی صدر کے درمیان رابطہ، پاک بھارت کشیدگی پر بات چیت

ایکسپریس کے مطابق وزیر اعظم عمران خان اور ایرانی صدر حسن روحانی کے درمیان ٹیلی فون پر رابطہ ہوا۔ بات چیت میں علاقائی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیر اعظم نے پاک بھارتی کشیدگی، بھارتی جارحیت اور پاکستانی امن پسندی سے متعلق ایرانی صدر کو بریف کیا اور بتایا کہ کس طرح پاکستان نے اپنی کوششوں سے اس کشیدگی کو کم کیا۔

پاکستان ایرانی ریلوے نیٹ ورک سے مستفید ہونا چاہتا ہے: شیخ رشید

پاکستان ایرانی ریلوے نیٹ ورک سے مستفید ہونا چاہتا ہے: شیخ رشید شیخ رشید نے کہا ہے کہ پاکستان ایران کے ساتھ تعلقات کو خصوصی اہمیت دیتا ہے، پاکستان ایرانی ریلوے نیٹ ورک سے مستفید ہونا چاہتا ہے۔

مسئلہ کشمیر حل کرنے والا ہی نوبل انعام کا حق دار ہوگا: وزیراعظم عمران خان

مسئلہ کشمیر حل کرنے والا ہی نوبل انعام کا حق دار ہوگا: وزیراعظم عمران خان عمران خان نے کہا ہے کہ کشمیری عوام کی خواہشات کے مطابق مسئلہ کشمیر حل کرنے والا ہی نوبل انعام کا حق دار ہوگا۔

بھارت اور اسرائیل مل کر پاکستان پر حملہ کرنا چاہتے تھے، حکومتی ذرائع

حکومتی ذرائع کے مطابق بھارت نے پاکستان پر میزائل حملے کا منصوبہ بنایا تھا، بھارت کو پیغام دیا گیا پاکستان پر میزائل حملہ کیا تو بھرپور جواب ملے گا، پاکستان کو بھارت کے حملے کی انٹیلی جنس اطلاع مل گئی تھی، ذرائع کا کہنا ہے کہ بھارت کے ٹارگٹ پر بہاولپور اور کراچی ہیں، بھارت کے ممکنہ ٹارگٹ سے متعلق دوست ممالک سے معلومات شیئر کی جا چکی ہیں، پاکستان نے دوست ملکوں اور عالمی طاقتوں کو بتایا ہے کہ بھارت سے امن چاہتے ہیں۔

پاکستان نے مذاکرات کیلئے اقوام متحدہ اور روس کی پیشکش قبول کرلی

پاکستان نے مذاکرات کیلئے اقوام متحدہ اور روس کی پیشکش قبول کرلی پاکستان نے بھارت سے مذاکرات کے لئے اقوام متحدہ اور روس کی پیشکش قبول کرلی۔

وزیراعظم کا خیر سگالی کے طور پر بھارتی پائلٹ کو کل رہا کرنے کا اعلان

وزیراعظم کا خیر سگالی کے طور پر بھارتی پائلٹ کو کل رہا کرنے کا اعلان وزیراعظم عمران خان نے خیر سگالی کے طور پر گزشتہ روز گرفتار کئے گئے بھارتی پائلٹ ابھے نندن کو کل رہا کرنے کا اعلان کیا ہے۔

بھارت کو پہلے ہی بتادیا تھا جارحیت کی تو بھرپور جواب دیا جائے گا، وزیراعظم

بھارت کو پہلے ہی بتادیا تھا جارحیت کی تو بھرپور جواب دیا جائے گا، وزیراعظم وزیراعظم کا کہنا تھا کہ بھارت کے خلاف آج کی کارروائی کا مقصد صرف یہ تھا کہ ہم بھارت کو بتاسکیں کہ ہم نہ صرف مکمل طور پر اپنا دفاع کرسکتے ہیں بلکہ بھرپور کارروائی کرنے کی صلاحیت بھی رکھتے ہیں اور اگر بھارت پاکستان میں کچھ کرسکتا ہے تو ہم بھی بھارت میں جاکر کارروائی کرسکتے ہیں جب کہ کوئی بھی ایکشن لینے سے پہلے ہی ہمارا منصوبہ تھا کہ اس ایکشن میں کوئی ہلاکتیں نہ ہوں۔

پاکستان کا بھارت کو پہلا سرپرائز، 2 انڈین طیارے مار گرائے، پائلٹ گرفتار

ترجمان پاک فوج میجر جنرل آصف غفور نے بتایا کہ پاک فضائیہ کے دستوں نے ایک بھارتی پائلٹ کو گرفتار کرلیا جبکہ 2 وہاں علاقے میں ہی موجود ہیں۔ دوسری جانب بھارتی میڈیا کے مطابق بھی پاکستانی لڑاکا طیاروں نے جموں کشمیر کے ضلع راجوڑی میں نوشہرہ سیکٹر کے قریب دو لڑاکا طیارے مار گرائے، ابتدائی اطلاعات کے مطابق 2 پائلٹ بھی مارے گئے۔

بھارتی ایئرفورس نے لائن آف کنٹرول کی خلاف ورزی کی: جنرل آصف غفور

بھارتی ایئرفورس نے لائن آف کنٹرول کی خلاف ورزی کی: جنرل آصف غفور پاک فوج کے ترجمان میجر جنرل آصف غفور کے مطابق بھارتی ایئر فورس نے لائن آف کنٹرول کی خلاف ورزی کی ہے۔

مادر وطن کی حفاظت سے زیادہ کوئی چیز مقدس نہیں، آرمی چیف

مادر وطن کی حفاظت سے زیادہ کوئی چیز مقدس نہیں، آرمی چیف پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ مجھے ایسی فوج کی قیادت پر فخر ہے جو ہر دم مادر وطن کے دفاع کے لیے تیار ہے اور وطن کی حفاظت سے زیادہ کوئی چیز مقدس نہیں۔

بھارت کیخلاف اس بار فوجی ردعمل مختلف قسم کا ہوگا، ترجمان پاک فوج

ترجمان پاک فوج میجر جنرل آصف غفور کا کہنا ہے کہ جب بھی پاکستان میں حالات سازگار ہو تو بھارت اسے خراب کرنے کی کوشش کرتا ہے تاہم اگر جنگ مسلط کی گئی تو پہلا ردعمل اپنا دفاع ہوگا اور اس بار فوجی ردعمل مختلف قسم کا ہوگا۔

پاکستان میں دہشت گرد گروہ جیش العدل کاکوئی خفیہ ٹھکانہ نہیں، سابق پاکستانی سفیر

پاکستان میں دہشت گرد گروہ جیش العدل کاکوئی خفیہ ٹھکانہ نہیں، سابق پاکستانی سفیر اسلامی جمہوریہ ایران میں پاکستان کے سابق سفیرنے سپاہ پاسداران پر حملے میں پاکستان کے ملوث ہونے کے الزام کو مسترد کرتے ہوئے کہا جیش العدل نامی دہشت گروہ کا پاکستان میں کوئی خفیہ ٹھکانہ نہیں ہے۔

بھارت نے حملہ کیا تو بھرپور جواب دیں گے، وزیراعظم

وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ پاکستان بھارت کی کسی بھی کارروائی کا بھرپور جواب دے گا۔ پلوامہ حملے پر قوم سے خطاب میں وزیر اعظم نے کہا کہ چند دن پہلے مقبوضہ کشمیر کے علاقے پلوامہ میں واقعہ ہوا،بھارت نے بغیرسوچے سمجھے پاکستان پر الزام لگادیا، ہم سعودی ولی عہد کے دورے کی تیاری کررہے تھے، اس لئے اب بھارتی حکومت کو جواب دے رہاہوں۔ بھارت نے شواہد کے بغیر پاکستان پرالزام لگایا اور نہ ہی یہ سوچا گیا کہ اس میں پاکستان کا کیا فائدہ ہے، کوئی احمق ہی ہوگا جو ایسا موقع خود سبوتاژ کرے گا۔

سعودی ولی عہد محمد بن سلمان دو روزہ دورے پر پاکستان پہنچ گئے

سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان دو روزہ تاریخی دورے پر پاکستان پہنچ گئے جہاں نور خان ایئربیس پر ان کا شاندار استقبال کیا گیا۔ سعودی ولی عہد محمد بن سلمان پاکستان کے دو روزہ دورے پر آج اسلام آباد پہنچے، وزیر اعظم عمران خان، آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ، وفاقی کابینہ کے ارکان اور دیگر حکام نے ان کا استقبال کیا جس کے بعد وہ وزیر اعظم ہاؤس روانہ ہوگئے، وزیر اعظم عمران خان نے سعودی ولی عہد کی گاڑی خود ڈرائیور کی اور برابر میں ولی عہد بیٹھے۔

خود کو افغانی ظاہر کرنے والے 10 ہزار 144 پاکستانیوں کے شناختی کارڈز بلاک

خود کو افغانی ظاہر کرنے والے 10 ہزار 144 پاکستانیوں کے شناختی کارڈز بلاک نیشنل ڈیٹا بیس اینڈ رجسٹریشن اتھارٹی (نادرا) نے خود کو افغانی ظاہر کرنے والے 10 ہزار 144 پاکستانیوں کے شناختی کارڈز بلاک کردیئے۔

اقبالیات اور اسلامی تاریخ کو نصاب میں شامل کیا جائے: وزیرِاعظم عمران خان

اقبالیات اور اسلامی تاریخ کو نصاب میں شامل کیا جائے: وزیرِاعظم عمران خان

حکومت کا شہباز شریف سے پی اے سی کی سربراہی چھوڑنے کا مطالبہ

حکومت کا شہباز شریف سے پی اے سی کی سربراہی چھوڑنے کا مطالبہ قومی اسمبلی کی پبلک اکاؤٹس کمیٹی (پی اے سی) کی سربراہی کے لیے شہباز شریف کے انتخاب کے 2 ماہ بعد حکمراں جماعت پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) نے ان سے مستعفی ہونے کا مطالبہ کردیا۔

وفاقی کابینہ نے حج پالیسی منظورکرلی، حاجیوں کو سبسڈی نہ دینے کا فیصلہ

وفاقی کابینہ نے حج پالیسی منظورکرلی، حاجیوں کو سبسڈی نہ دینے کا فیصلہ وفاقی کابینہ نے حج پالیسی 2019 کی منظوری دے دی ہے جس کے تحت اس سال حکومت کسی قسم کی کوئی سبسڈی نہیں دے گی۔

سعودی پیکیج کے تحت مزید ایک ارب ڈالر پاکستان کو موصول

اسٹیٹ بینک کی جانب سے جاری بیان کے مطابق سعودی عرب کی جانب سے اعلان کردہ معاشی پیکیج کے تحت پاکستان کو ایک ارب ڈالر کی تیسری اور آخری قسط مل گئی ہے۔ جس کے بعد پاکستان کو 3 ارب ڈالر کے پیکیج کی فراہمی مکمل ہوگئی ہے۔ گزشتہ روز متحدہ عرب امارات سے بھی ایک ارب ڈالر ملے تھے، اس طرح دوست ملکوں سےمرکزی بینک کو 4 ارب ڈالر موصول ہوئے ہیں۔

زرمبادلہ کے ذخائر 13.25 بلین ڈالر پر پہنچ گئے ہیں: سٹیٹ بینک

زرمبادلہ کے ذخائر 13.25 بلین ڈالر پر پہنچ گئے ہیں: سٹیٹ بینک سٹیٹ بینک کے گورنر نے کہاکہ زرمبادلہ کے ذخائر 13.25 بلین ڈالر پر پہنچ گئے ہیں ۔

تہران: پاکستانی سفارتخانے میں پاسپورٹ آفس کی مشین خراب، خصوصی رپورٹ

تہران: پاکستانی سفارتخانے میں پاسپورٹ آفس کی مشین خراب، خصوصی رپورٹ تہران میں پاکستانی سفارتخانے میں پاسپورٹ آفس کی مشین کافی عرصے سے خراب ہے جس کی وجہ سے ہزاروں پاکستانی شدید مشکلات کا شکار ہیں۔

وزیراعظم عمران خان کی دوحہ میں قطری ہم منصب سے ملاقات

وزیراعظم عمران خان کی دوحہ میں قطری ہم منصب سے ملاقات وزیراعظم عمران خان دو روزہ دورے پر قطر پہنچے ہیں جہاں انہوں نے قطری ہم منصب عبداللہ بن ناصر بن خلیفہ الثانی سے ملاقات کی۔

جے آئی ٹی نے مقتول خلیل اور ان کی فیملی کو بے گناہ قرار دے دیا

وزیر اعلی پنجاب سردارعثمان بزدار نے سانحہ ساہیوال پر ایڈیشنل آئی جی سی ٹی ڈی رائے طاہر کو فوری طور عہدے سے ہٹانے کا حکم دے دیا جب کہ جے آئی ٹی نے مقتول خلیل اور ان کی فیملی کو بے گناہ قرار دے دیا ہے۔

چین ایکسپورٹ بڑھانے کیلئے ایک ارب ڈالر دے گا، رزاق داؤد

چین ایکسپورٹ بڑھانے کیلئے ایک ارب ڈالر دے گا، رزاق داؤد رزاق داؤد نے کہا ہے کہ چین توانائی اوردیگرشعبوں میں ہماری مدد کررہا ہے اور ایکسپورٹ بڑھانے کیلئے ایک ارب ڈالر دینے کو تیار ہے۔

کراچی میں امارات اسلامیہ افغانستان کے دہشت گرد گرفتار

کراچی میں امارات اسلامیہ افغانستان کے دہشت گرد گرفتار کاؤنٹر ٹیررزم ڈیپارٹمنٹ(سی ٹی ڈی ) پولیس نے گلشن اقبال میں خفیہ اطلاع پر کارروائی کرتے ہوئےپولیس اہلکاروں اور سیاسی جماعت کے کارکنوں کے قتل میں ملوث تین دہشت گردوں کو گرفتار کرلیا۔

صوبہ نہیں آرڈر، سپریم کورٹ نے گلگت بلتستان آئینی حیثیت کیس کا فیصلہ جاری کر دیا

عدالتی فیصلے کے مطابق مجوزہ آرڈر کابینہ کی منظوری کے بعد صدر جاری کریگا، گلگت بلتستان کی موجودہ حیثیت میں کوئی تبدیلی نہیں ہوگی، گلگت بلتستان والے سپریم ایپلٹ کورٹ کا فیصلہ سپریم کورٹ میں چیلنج کرسکیں گے۔ گلگت بلتستان کی اعلیٰ عدالت آرڈر کو کالعدم قرار نہیں دے سکتی۔

پی ٹی اے کا موبائل فونزکی رجسٹریشن آن لائن کرنے کا اعلان

پی ٹی اے کا موبائل فونزکی رجسٹریشن آن لائن کرنے کا اعلان پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی نےموبائل فونزکی رجسٹریشن آن لائن کرانے کی خوشخبری دیتے ہوئے کہا ہے کہ بیرون ملک سے آنے والے پاکستانی اب گھر بیٹھ کر بھی اپنے موبائل فونز رجسٹر کرا سکیں گے۔

علی رضاعابدی قتل: لندن، ساؤتھ افریقا نیٹ ورک کے ملوث ہونے کا امکان ہے، پولیس

علی رضاعابدی قتل: لندن، ساؤتھ افریقا نیٹ ورک کے ملوث ہونے کا امکان ہے، پولیس ایس ایس پی پیر محمد شاہ نے ایم کیوایم رہنما علی رضا عابدی کے قتل میں لندن، ساؤتھ افریقا نیٹ ورک کے ملوث ہونے کا امکان ظاہر کیا ہے

بل گیٹس کا وزیراعظم کو خط: پاکستان میں سرمایہ کاری کی خواہش کا اظہار

بل گیٹس کا وزیراعظم کو خط: پاکستان میں سرمایہ کاری کی خواہش کا اظہار امریکی کمپنی مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس نے وزیراعظم عمران خان کو خط لکھا ہے جس میں انہوں نے پاکستان میں سرمایہ کاری کی خواہش کا اظہار کیا ہے۔

گلگت بلتستان، فورتھ شیڈول میں شامل افراد کے اکاؤنٹس منجمد کرنیکا حکم

وفاقی وزارت داخلہ نے جی بی انتظامیہ سے کالعدم تنظیموں کے رہنماؤں اور سرگرم کارکنوں کی فہرستیں بھی طلب کرلی ہیں۔

بھارت جان لے صرف باتوں سے سرجیکل اسٹرائیک نہیں ہوتی، ترجمان پاک فوج

پاک فوج کے ترجمان میجر جنرل آصف غفور کا کہنا ہے کہ بھارت کی جانب سے پاکستان پرسرجیکل اسٹرائیک کے دعویٰ کیے گئے لیکن بھارت نے آج تک اپنے لوگوں کو سرجیکل اسٹرائیک کے ثبوت نہیں دیے جب کہ بھارت کو بتانا چاہتے ہیں صرف باتوں سے سرجیکل اسٹرائیک نہیں ہوتی۔

جسٹس آصف سعید کھوسہ چیف جسٹس آف پاکستان نامزد

جسٹس آصف سعید چیف جسٹس ثاقب نثار کی ریٹائرمنٹ کے بعد اپنے عہدے کا حلف 18 جنوری 2019 کو اٹھائیں گے، حلف برداری کی تقریب ایوان صدر میں ہوگی، اور جسٹس آصف سعید کھوسہ 20 دسمبر 2019 تک بحثیت چیف جسٹس آف پاکستان منصب پر فائز رہیں گے۔

چین معیشت کی بحالی کیلیے پاکستان کو 2 ارب ڈالرکا قرض فراہم کرے گا،برطانوی اخبار

چین معیشت کی بحالی کیلیے پاکستان کو 2 ارب ڈالرکا قرض فراہم کرے گا،برطانوی اخبار برطانوی اخبار فنانشل ٹائمز کے مطابق چین حکومت کو معاشی طور پر سہارا دینے اور پاکستان کےغیرملکی زرمبادلہ کی موجودہ صورتحال کو بہتر کرنے کیلیے 2 ارب ڈالر قرض فراہم کرے گا۔

گلگت بلتستان میں سخت سردی، بہتی آبشاریں جم گئیں

گلگت بلتستان میں سخت سردی، بہتی آبشاریں جم گئیں گلگت بلتستان کے علاقے اسکردو، روندو، استور اور گلتری میں سردی کی شدت بڑھنے کے باعث واٹر چینل اور بہتی آبشاریں جم گئیں۔

عباس ٹاؤن حملے میں ملوث دہشت گردسمیت22ملزمان کی سزائے موت کی توثیق

عباس ٹاؤن حملے میں ملوث دہشت گردسمیت22ملزمان کی سزائے موت کی توثیق پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ نے مزید 22 دہشت گردوں کی سزائے موت کی توثیق کردی۔

"بے نظیر" بے نظیر تھی

"بے نظیر" بے نظیر تھی آج پاکستان کی پہلی خاتون وزیر اعظم بے نظیر بھٹو کی گیارہویں برسی منائی جارہی ہے۔ آج سے 11 برس قبل دسمبر کی ایک سرد شام ان پر قاتلانہ حملہ کر کے انہیں موت کے گھاٹ اتار دیا گیا۔

گلگت بلتستان میں پارہ منفی 15، عوام کو شدید مشکلات کا سامنا

گلگت بلتستان میں پارہ منفی 15، عوام کو شدید مشکلات کا سامنا گلگت بلتستان کے بالائی علاقے خاص کر اسکردو سمیت متعدد دیہاتوں میں درجہ حرارت منفی 15ریکارڈ کیا گیا ہےجس کی وجہ سے عوام کو شدید مشکلات کا سامنا ہے۔

علی رضا عابدی پرحملہ کرنے والے 2 ملزمان تھے، پیرمحمد شاه

علی رضا عابدی پرحملہ کرنے والے 2 ملزمان تھے، پیرمحمد شاه ایس ایس پی پیرمحمد شاہ کا کہنا ہے کہ علی رضاعابدی کے قتل کی ابتدائی تحقیقات جاری ہیں، ذاتی یا سیاسی معاملہ کہنا قبل ازوقت ہوگا۔

نیب نے نوازشریف کو اڈیالہ جیل سے کوٹ لکھپت جیل منتقل کردیانیب نے نوازشریف کو اڈیالہ جیل سے کوٹ لکھپت جیل منتقل کردیا

نیب نے نوازشریف کو اڈیالہ جیل سے کوٹ لکھپت جیل منتقل کردیا احتساب عدالت سے سزا یافتہ سابق وزیراعظم میاں نوازشریف کو راولپنڈی کی اڈیالہ جیل سے کوٹ لکھپت جیل منتقل کردیا گیا۔

نوازشریف کے خلاف فیصلے سے سچ سامنے آگیا، وزیراعظم

نوازشریف کے خلاف فیصلے سے سچ سامنے آگیا، وزیراعظم

سابق وزیراعظم نواز شریف کمرہ عدالت سے گرفتار

سابق وزیراعظم نواز شریف کمرہ عدالت سے گرفتار احتساب عدالت نے اپنے فیصلے میں نواز شریف کو العزیزیہ ریفرنس میں 7 سال قید اور 25 ملین ڈالر (ساڑھے 3 ارب روپے) جرمانہ کردیا ہے جب کہ سابق وزیراعظم کو فلیگ شپ ریفرنس میں بری کردیا ہے۔

ریلوے نے ’پاک ریلو‘ موبائل ایپ تیار کرلی

ریلوے نے ’پاک ریلو‘ موبائل ایپ تیار کرلی پاکستان ریلوے نے ٹرینوں کی آمدورفت جاننے کے لیے ’پاک ریلو‘ موبائل ایپ تیار کرلی، صارفین محض ایک کلک پر ٹرینوں کی آمدورفت، اوقات جان سکیں گے۔

اب پاکستانی روزگار کے لئےسعودی عرب کےبجائے جاپان اور جرمنی جائیں گے

اب پاکستانی روزگار کے لئےسعودی عرب کےبجائے جاپان اور جرمنی جائیں گے وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے سمندر پار پاکستانی زلفی بخاری کا کہنا ہے کہ افرادی قوت بھجوانے کے حوالے سے کوریا، ملائیشیا، جاپان اور جرمنی کے ساتھ بات چل رہی ہے۔

فیصل رضا عابدی کی غیر مشروط معافی قبول

فیصل رضا عابدی کی غیر مشروط معافی قبول توہین عدالت کیس میں سپریم کورٹ نے سابق سینیٹر فیصل رضا عابدی کی غیر مشروط تحریری معافی قبول کرتے ہوئے ان کے خلاف توہین عدالت کی کارروائی ختم کر دی۔

پاکستانی پاسپورٹ پر سفر کرنے والے 7 ایرانی شہری گرفتار

پاکستانی پاسپورٹ پر سفر کرنے والے 7 ایرانی شہری گرفتار فیڈرل انویسٹی گیشن (ایف آئی اے ) نے پاکستان کے جعلی پاسپورٹ اور شناختی کارڈ پر سفر کرنے والے 7 ایرانیوں کو گرفتار کرلیا۔

راحیل شریف کا بیرون ملک ملازمت کا این او سی غیر قانونی قرار

راحیل شریف کا بیرون ملک ملازمت کا این او سی غیر قانونی قرار سپریم کورٹ نے سعودی عرب میں اسلامی عسکری اتحاد کے سربراہ راحیل شریف کا بیرون ملک ملازمت کا این او سی غیر قانونی قرار دے دیا۔

سانحہ اے پی ایس پشاور، پاکستان کی تاریخ کے اندوہناک ترین دن

سانحہ اے پی ایس پشاور، پاکستان کی تاریخ کے اندوہناک ترین دن سانحہ اے پی ایس پشاور، پاکستان کی تاریخ کے اندوہناک ترین دن16دسمبر جب سفاک دہشت گردوں نے معصوم بچوں کو بے دردی سے اپنی گولیوں کا نشانہ بنایا، سانحہ اے پی ایس کو ہوئے چار سال گزر گئے لیکن زخم آج بھی تازہ ہیں۔

گلگت بلتستان کے آئینی حقوق کیلئے ملک گیرتحریک چلانے کا اعلان

گلگت بلتستان کے آئینی حقوق کیلئے ملک گیرتحریک چلانے کا اعلان گلگت بلتستان میں عوامی ایکشن کمیٹی کے چیئرمین مولانا سلطان رئیس کا کہناہےکہ جی بی کے حقوق کیلئے ملک گیر جدوجہد کا آغاز کریں گے۔

دوہری شہریت والے سرکاری ملازمین پاکستان کے مفاد کیلئے خطرہ ہیں، سپریم کورٹ

دوہری شہریت والے سرکاری ملازمین پاکستان کے مفاد کیلئے خطرہ ہیں، سپریم کورٹ سپریم کورٹ نے غیر ملکی شہریت رکھنے والے سرکاری ملازمین کو ریاست پاکستان کے مفاد کے لیے خطرہ قرار دیتے ہوئے وفاقی و صوبائی حکومت دوہری شہریت سے متعلق پر قانون سازی کرنے کا حکم دے دیا۔

میں نے اپنی وزارت کی سو روزہ کارکردگی کو خان صاحب کے سامنے رکھا ہے، زرتاج گل

میں نے اپنی وزارت کی سو روزہ کارکردگی کو خان صاحب کے سامنے رکھا ہے، زرتاج گل پاکستانی وزیر مملکت برائے موسمیاتی تبدیلی زرتاج گل نے کہا ہے کہ سو روزہ کارکردگی پر وزیراعظم کچھ وزراء پر مطمئن اور ان کی کارکردگی کو سراہا ہے جبکہ بعض وزراء کو کارکردگی بہتر بنانے کی ہدایت کی ہے، منی لانڈرنگ کرنے والوں کو بے نقاب کیا جا رہا ہے۔

حمزہ شہباز کی بیرون ملک فرار ہونے کی کوشش ناکام بنادی گئی

حمزہ شہباز کی بیرون ملک فرار ہونے کی کوشش ناکام بنادی گئی ایف آئی اے حکام کا کہنا ہے کہ اپوزیشن لیڈر پنجاب اسمبلی حمزہ شہباز کے بیرون ملک فرار ہونے کی کوشش ناکام بنادی ہے۔

نیب نے سعد رفیق اور سلمان رفیق کو گرفتار کرلیا

نیب نے سعد رفیق اور سلمان رفیق کو گرفتار کرلیا لاہور ہائی کورٹ کے جسٹس طارق عباسی کی سربراہی میں 2 رکنی بنچ نے سابق وزیر ریلوے سعد رفیق اور ان کے بھائی سلمان رفیق کی ضمانت قبل از گرفتاری میں توسیع کی درخواست پر سماعت کی، اس موقع پر وکیل خواجہ سعد رفیق کا کہنا تھا کہ پیراگون ہاؤسنگ سوسائٹی کا خواجہ برادران کی بے نامی جائیداد ہونے کا الزام غلط ہے، خواجہ برادران کا ایک ایک پیسہ قانونی اور گوشواروں میں ظاہر کیا گیا جب کہ نیب آج تک کوئی اکاؤنٹ یا بے نامی جائیداد کا ثبوت پیش نہیں کرسکا۔

وزیراعظم کا ہرتین ماہ بعد کابینہ اراکین کی کارکردگی کا جائزہ لینے کا فیصلہ

وزیراعظم کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا خصوصی اجلاس ہوا جس میں وزراء کی کارکردگی کا جائزہ لیا گیا۔ وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت کابینہ کا خصوصی اجلاس وزیراعظم آفس میں ہوا جس میں تمام وفاقی وزراء سمیت وفاقی سیکریٹریز نے شریک کی۔ اجلاس میں وزارتوں اورڈویژن کوکارکردگی بیان کرنے کا موقع دیا گیا اور وزیراعظم نے فرداً فرداً ہر وزیر کی کارکردگی کا جائزہ لیا۔

ڈومور کہنے والے آج افغانستان میں ہماری مدد مانگ رہے ہیں، عمران خان

ڈومور کہنے والے آج افغانستان میں ہماری مدد مانگ رہے ہیں، عمران خان پاکستانی وزیر اعظم عمران خان نے کہا ہے کہ نئی نسل کو سمجھنا ہوگا کہ پاکستان کیوں بنا، ڈومور کہنے والے آج مذکرات کے لیے کردار ادا کرنے کا کہہ رہے ہیں۔

پی ٹی ایم وہ حد عبور نہ کرے کہ ہمیں رٹ قائم کرنی پڑے، ترجمان پاک فوج

ترجمان پاک فوج میجر جنرل آصف غفور نے پشتون تحفظ موومنٹ (پی ٹی ایم) کو خبردار کیا ہے کہ وہ حد عبور نہ کرے کہ ریاست کو زور لگانا پڑے اور اپنی رٹ قائم کرنی پڑے۔

ایران نے یمن میں قیام امن کے لئے پاکستانی کردار کی تائید کی، وزیراعظم عمران خان

ایران نے یمن میں قیام امن کے لئے پاکستانی کردار کی تائید کی، وزیراعظم عمران خان وزیراعظم عمران خان نے کہا یمن میں امن کے لئے سعودی عرب سے بات کی، ایران نے کہا پاکستان کوشش کرے، یمن میں جنگ ختم ہو جبکہ ایرانی وزیر خارجہ نے بھی یمن میں امن عمل میں پاکستانی کردار کی تائید کی۔

امریکی صدر ٹرمپ کا وزیراعظم عمران کو خط، افغانستان میں مدد کی اپیل

امریکی صدر ٹرمپ کا وزیراعظم عمران کو خط، افغانستان میں مدد کی اپیل امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے وزیراعظم پاکستان عمران خان کو خط لکھا ہے جس میں انہیں افغانستان میں پائیدار امن کے سلسلے میں مدد کی اپیل کی گئی ہے۔

آج دنیا بھر میں ایڈز سے بچاؤ کاعالمی دن منایا جا رہا ہے

آج دنیا بھر میں ایڈز سے بچاؤ کاعالمی دن منایا جا رہا ہے پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ایچ آئی وی ایڈز سے بچاؤ اور آگاہی کا عالمی دن منایا جارہا ہے۔

گلگت بلتستان کوعبوری صوبہ بنانے کی منظوری

گلگت بلتستان کوعبوری صوبہ بنانے کی منظوری وزیراعظم عمران خان نے گلگت بلتستان کوعبوری صوبہ بنانے کی منظوری دے دی۔

پاکستان اور بھارت کو اچھے ہمسایوں کی طرح رہنا چاہئے، عمران خان

پاکستان اور بھارت کو اچھے ہمسایوں کی طرح رہنا چاہئے، عمران خان وزیر اعظم عمران خان نے کہا ہے پاک بھارت تعلقات کےمعاملے میں دونوں طرف غلطیاں ہوئی ہیں،ماضی صرف سبق سکھانے کے لیے ہوتا ہے،ماضی کی زنجیرجب تک توڑیں گے نہیں،آگے نہیں بڑھیں گے،ہمیں اچھے ہمسائیوں کی طرح رہنا ہے،کئی جنگیں لڑنےوالےفرانس،جرمنی ملکرآگے بڑھ سکتےہیں توہم کیوں نہیں،ہمارے سارے ادارے ایک پیج پرکھڑے ہیں۔

اپنی سرزمین پر دوسروں کی مسلط کردہ جنگ نہیں لڑیں گے، وزیر اعظم

اپنی سرزمین پر دوسروں کی مسلط کردہ جنگ نہیں لڑیں گے، وزیر اعظم وزیر اعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان نے اپنی سرزمین پر دوسروں کی مسلط کردہ جنگ لڑ کر بھاری قیمت چکائی تاہم اب ہم ملک کے اندر کسی کی جنگ نہیں لڑیں گے۔

وزیراعظم عمران خان اور پاک فوج کے سربراہ میرانشاہ پہنچ گئے

وزیراعظم عمران خان اور پاک فوج کے سربراہ میرانشاہ پہنچ گئے وزیراعظم عمران خان اور آرمی چیف ایک اعلی سطحی وفد کے ہمراہ میرانشاہ پہنچ گئے ہیں۔

خادم رضوی کی گرفتار کے خلاف پرتشددمظاہرے، متعدد گاڑیاں نذر آتش

خادم رضوی کی گرفتار کے خلاف پرتشددمظاہرے، متعدد گاڑیاں نذر آتش تحریک لبیک کے رہنما خادم حسین رضوی کی گرفتاری کے خلاف کراچی میں ہونے والے احتجاجی مظاہرے میں مشتعل مظاہرین نے متعدد گاڑیاں نذرآتش کی ہیں۔

چینی قونصلیٹ پرحملہ سی پیک کے خلاف سازش ہے، عمران خان

چینی قونصلیٹ پرحملہ سی پیک کے خلاف سازش ہے، عمران خان پاکستانی وزیراعظم نے چینی قونصلیٹ پرحملے کی فوری تحقیقات کا حکم دیتے ہوئے کہا حملہ سی پیک کے خلاف سازش ہے، واقعے میں ملوث عناصر کو بےنقاب کیا جائے گا، پاک چین تعلقات ہمالیہ سے بلند اور سمندر سے گہرے ہیں۔

اسلام کے ٹھیکیداروں کو رسول اللہ ﷺ کی ہستی کی سمجھ ہی نہیں ، عمران خان

اسلام کے ٹھیکیداروں کو رسول اللہ ﷺ کی ہستی کی سمجھ ہی نہیں ، عمران خان

پاک چین اقتصادی راہداری میں گلگت بلتستان کو نظرانداز کیا گیا، بلاول بھٹو زرداری

پاک چین اقتصادی راہداری میں گلگت بلتستان کو نظرانداز کیا گیا، بلاول بھٹو زرداری گلگت: پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ سی پیک میں گلگت بلتستان کو نظرانداز کیا گیا۔

عمران خان ایک روزہ دورے پرمتحدہ عرب امارات پہنچ گئے

عمران خان ایک روزہ دورے پرمتحدہ عرب امارات پہنچ گئے پاکستانی وزیراعظم عمران خان ایک روزہ سرکاری دورے پر متحدہ عرب امارات پہنچ گئے۔

پاکستان نے ایرانی علماء کو رحمۃ اللعالمین کانفرنس میں شرکت کی دعوت دیدی

پاکستان نے ایرانی علماء کو رحمۃ اللعالمین کانفرنس میں شرکت کی دعوت دیدی

چین، گلگت بلتستان میں توانائی کے شعبے میں سرمایہ کاری کرے گا

چین، گلگت بلتستان میں توانائی کے شعبے میں سرمایہ کاری کرے گا چینی کمپنی نے گلگت بلتستان میں توانائی کے شعبے میں 100ملین ڈالر کی سرمایہ کاری کا اعلان کیا ہے۔

چین، گلگت بلتستان میں توانائی کے شعبے میں سرمایہ کاری کرے گا

چین، گلگت بلتستان میں توانائی کے شعبے میں سرمایہ کاری کرے گا چینی کمپنی نے گلگت بلتستان میں توانائی کے شعبے میں 100ملین ڈالر کی سرمایہ کاری کا اعلان کیا ہے۔

71سالہ پاکستانی شہری نے پی ایچ ڈی کی ڈگری حاصل کرلی

71سالہ پاکستانی شہری نے پی ایچ ڈی کی ڈگری حاصل کرلی روالپنڈی سے تعلق ایک معمر شہری نے پی ایچ ڈی مکمل کے ڈگری حاصل کرلی ہے۔

کیا زمانے میں یہی پنپنے کی باتیں ہیں

کیا زمانے میں یہی پنپنے کی باتیں ہیں آج شاعر مشرق حضرت اقبالؒ کا 141 واں یوم ولادت اس عہد تجدید کیساتھ منایا جائے گا کہ ہم انفرادی اور اجتماعی سطح پر خود کواتحاد،یکجہتی اور اتفاق کی ایسی بے مثال لڑی کا حصہ بنائے رکھیں گے جس پر فخر وانبساط کے کئی مینار تعمیر کئے جاسکتے ہیں۔

خادم رضوی اور مولوی فضل الرحمٰن کےخلاف غداری کی کارروائی کی درخواست سماعت کیلئے منظور

خادم رضوی اور مولوی فضل الرحمٰن کےخلاف غداری کی کارروائی کی درخواست سماعت کیلئے منظور لاہورہائی کورٹ نے تحریک لبیک پاکستان (ٹی ایل پی) کے سربراہ خادم حسین رضوی اور جمعیت علمائے اسلام (ف) کے سربراہ مولانا فضل الرحمٰن کے خلاف غداری کی کارروائی کے لیے دائر درخواست سماعت کے لیے منظور کرلی۔

وزیراعظم عمران خان سے یمن کے سفیر کی ملاقات

وزیراعظم عمران خان سے یمن کے سفیر کی ملاقات وزیر اعظم عمران خان نے یمن کے سفیر کی ملاقات کی، پاک یمن تعلقات اور مشرق وسطیٰ میں امن و سلامتی کے معاملات پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

دھرنوں میں شریک 5 ہزار مظاہرین کے خلاف مقدمات؛ وزیراعظم کو رپورٹ پیش

وزیراعظم عمران خان کو دھرنا مظاہرین کے خلاف کارروائی کی رپورٹ پیش کردی گئی۔ ایکسپریس نیوز کے مطابق وزیر اعظم عمران خان کو دھرنا مظاہرین کے خلاف کارروائی کی رپورٹ پیش کر دی گئی ہے۔ رپورٹ کے مطابق ملک بھر میں 5000 سے زائد شرپسند عناصر کے خلاف مقدمات درج کیے گئے ہیں، ملزمان کی گرفتاری کے لیے تمام وسائل کو بروئے کار لایا جا رہا ہے جس کے لیے وفاقی حکومت صوبائی حکومتوں کے ساتھ رابطہ میں ہے اور وزارت دفاع سمیت تمام اداروں سے مدد لی جارہی ہے۔

وزیراعظم عمران خان کی چینی صدر سے ملاقات، دوطرفہ تعلقات پر تبادلہ خیال

صدر شی جن پنگ سے چین کے گریٹ ہال میں ملاقات ہوئی، جس میں دوطرفہ امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ ملاقات میں پاک چین اقتصادی راہداری سمیت دو طرفہ تعلقات مضبوط کرنیکے امور پر بھی بات ہوئی۔

گلگت بلتستان حکومت نے ہفتے کی چھٹی ختم کردی

گلگت بلتستان حکومت نے عوامی خدمت کے جذبے کے تحت ہفتہ وار دو چھٹیوں میں سے ایک کی کمی کردی، اب ہفتے میں صرف اتوار کے روز سرکاری ادارے بند رہیں گے۔ چیف سیکرٹری نے ہفتے کی چھٹی کے خاتمے کا نوٹی فکیشن جاری کردیا ہے۔ دوسری جانب موسم سرما کے دوران دفاتر کے اوقات کار بھی تبدیل کردیے جس کے تحت 31 مارچ 2019 تک سرکاری دفاتر صبح 9 سے شام 4 بجے تک کھلے رہیں گے۔

مولانا سمیع الحق قاتلانہ حملے میں جاں بحق

مولانا سمیع الحق کا ملازم سودا سلف لینے کیلئے گھر سے باہر گیا ہوا تھا اور جب وہ واپس آیا تو دیکھا کہ مولانا سمیع الحق خون میں لت پت بے ہوشی کی حالت میں پڑے تھے اور ان کے سینے پر چاقو کے وار کئے گئے تھے۔

شہبازشریف کو کسی صورت ’پی اے سی‘ کا چیئرمین بننے نہیں دیں گے، وزیراعظم

وزیر اعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ شہباز شریف کو کسی بھی صورت پبلک اکاؤنٹس کمیٹی (پی اے سی) کا چیئرمین بننے نہیں دیا جائے گا۔ پارلیمنٹ ہاؤس اسلام آباد میں پاکستان تحریک انصاف کی پارلیمانی پارٹی کا اجلاس ہوا، جس میں اپوزیشن اتحاد اوراحتجاج سے متعلق پارٹی لائحہ عمل پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ اجلاس میں پی ٹی آئی کا ملک میں اداروں کی مکمل آزادی اوراحتساب کا عمل جاری رکھنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

سعودی عرب کے معاشی پیکیج میں کوئی شرط شامل نہیں، وزیراعظم

وزیراعظم عمران خان نے پاکستان سٹیزن پورٹل کا افتتاح کردیا، پورٹل کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ سٹیزن پورٹل سسٹم پاکستان کے نوجوانوں نے بنایا ہے، اس سسٹم سے ہمیں سزا اور جزا میں آسانی ہوگی، پہلی بار ہم سب قابل احتساب ہوگئے ہیں۔ اب ہر پاکستانی براہ راست وزیراعظم شکایت سیل پر آسکتا ہے، ہمیں ایک مقررہ وقت کے اندر ان شکایتوں کا جواب دینا ہے، ہم عوامی آرا سے اپنی پالیسی بنائيں گے۔

پاکستان نے امارات سے بھی 6 ارب ڈالر کا اقتصادی پیکیج مانگ لیا

پاکستان نے سعودی طرز پر متحدہ عرب امارات سے بھی 6 بلین ڈالر کا اقتصادی پیکج مانگ لیا، جس پر دونوں ملکوں کے وفود کی سطح پر ہونے والے مذاکرات میں ممکنہ معاہدے پرغور کیا گیا۔ دونوں ممالک کے درمیان وفود کی سطح پر ہونیوالے مذاکرات میں شریک اہم ذرائع نے بتایا کہ اگر پاکستان، یو اے ای کے وفد سے کوئی معاہدہ کرنے میں کامیاب ہوگیا تو وزیراعظم عمران خان چین کے دورے کے فوری بعد عرب امارات کے دورے پر روانہ ہو جائیں گے۔

پاکستانی حکومت زائرین کو ہر ممکن سہولت دے رہی ہے، شہریار خان آفریدی

پاکستانی حکومت زائرین کو ہر ممکن سہولت دے رہی ہے، شہریار خان آفریدی کوئٹہ میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے وزیر مملکت نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان کی ہدایت پر ایران اور عراق جانیوالے زائرین کے مسائل کے حل کیلئے تفتان اور کوئٹہ کا دورہ کرکے پاکستان ہاؤس تفتان میں زائرین کو درپیش مسائل کا جائزہ لیا، متعلقہ حکام کو ہر سہولت فراہم کرنیکی ہدایات جاری کی ہیں۔

وزیراعظم عمران خان کی شاہ سلمان سے ملاقات، اہم امور پر تبادلہ خیال

وزیراعظم عمران خان کی شاہ سلمان سے ملاقات، اہم امور پر تبادلہ خیال وزیراعظم پاکستان نے ایک اعلیٰ سیاسی ماہرین کے وفد کے ہمراہ سعودی فرمانروا سے ملاقات کی ہے۔

مغوی ایرانی سرحدی محافظوں کی تلاش| فضائی نگرانی بڑھادی گئی ہے، جنرل باجوه

مغوی ایرانی سرحدی محافظوں کی تلاش| فضائی نگرانی بڑھادی گئی ہے، جنرل باجوه مغوی ایرانی سرحدی محافظوں کی تلاش اور واپسی کےلئے کوششیں فضائی نگرانی پاکستان کی جانب سے بڑھادی گئی ہے_

33 ہزار پاکستانی زائرین ایران کے راستے سےکربلا کیلئے روانہ

33 ہزار پاکستانی زائرین ایران کے راستے سےکربلا کیلئے روانہ سید الشہدا حضرت امام حسین علیہ السلام کے چہلم میں شرکت کے لیے عراق جانے والے پاکستانی زائرین کی زمینی راستے سے ایران کے شہر زاہدان پہنچنے کا سلسلہ بدستور جاری ہے اور 6 ستمبر سے 19 اکتوبر تک 33 ہزار پاکستانی زائرین میرجاوہ سرحد سےایران پہنچ چکے ہیں۔

شاہین ایئر کو سعودی سرمایہ کار نے خرید لیا

ذرائع کے مطابق شاہین ایئر کے پرانے عملے کی جگہ نیا عملہ بھرتی کرنے کا فیصلہ بھی کر لیا گیا ہے، سارے ملازم نئے نہیں ہوں گے بلکہ زیادہ تر پرانے ملازمین کو ہی ایڈجسٹ کیا جائے گا۔ سابق ایڈیشنل سیکرٹری وزارت دفاع ایئروائس مارشل ریٹائرڈ نجم الاثر کو شاہین ایئر کا چیف آپریٹنگ آفیسر تعینات کردیا گیا اور ایئر کموڈور ریٹائرڈ طاہر محمود کو شاہین ایئر کا ڈائریکٹر انجینئرنگ تعینات کردیا گیا ہے۔

فیصل رضا عابدی کی گرفتاری کے خلاف احتجاجی مظاہرے

فیصل رضا عابدی کی گرفتاری کے خلاف احتجاجی مظاہرے پاکستان کے مختلف شہروں میں سابق سینیٹر سینیٹر سید فیصل رضا عابدی کی گرفتاری کے خلاف احتجاج کا سلسلہ بدستور جاری ہے۔

اسلام آباد دنیا کا دوسرا خوبصورت ترین دارالحکومت

اسلام آباد دنیا کا دوسرا خوبصورت ترین دارالحکومت پاکستان کا دارالحکومت اسلام آباد جس کا شمار نہ صرف پاکستان، بلکہ دنیا کے خوبصورت ترین شہروں میں بھی کیا جاتا ہے۔

گلگت بلتستان کو وہی حقوق ملیں گے جو دوسرے صوبوں کو حاصل ہیں، چیف جسٹس

گلگت بلتستان کو وہی حقوق ملیں گے جو دوسرے صوبوں کو حاصل ہیں، چیف جسٹس چیف جسٹس میاں ثاقب نثار گلگت بلتستان بار کونسل کےوفد کو یقین دلایا کہ جی بی کو وہی حقوق ملیں گے جو پاکستان کے دوسرے صوبوں کو حاصل ہیں۔

پی ٹی اے غیر تصدیق شدہ موبائل فونز 20 اکتوبر کو بلاک کر دیگا

پی ٹی اے نے موبائل صارفین کو خبردار کیا ہے کہ اگر 20 اکتوبر کے بعد بھی جو صارفین اپنے فون کی تصدیق نہیں کرائیں گے تو ان کے فونز بند کر دیے جائیں گے۔ پی ٹی اے کا کہنا ہے کہ گھر بیٹھے ہی موبائل فون کے ڈیوائسز کے اوریجنل ہونے کی تصدیق کی جا سکے گی۔

فیصل رضا عابدی کی گرفتاری قابل مذمت ہے، سنی اتحاد کونسل

ایم ڈبلیو ایم کے وفد سے گفتگو میں صاحبزادہ حامد رضا کا کہنا تھا کہ نئے پاکستان میں سب کچھ پرانا ہے، آئی ایم ایف کی معاشی غلامی نے پاکستان کو تباہ کر دیا ہے، نئی حکومت آئی ایم ایف سے قرض نہ لینے کا وعدہ پورا نہیں کر سکی، حکومت سے عوام کی بڑھتی مایوسی خطرناک رخ اختیار کر سکتی ہے۔

آئی ایس آئی کے خلاف بات کرنے کی سزا عہدے سے برطرفی

سپریم جوڈیشل کونسل آف پاکستان کی سفارش پر ہائی کورٹ کے جج جسٹس شوکت عزیز صدیقی کو عہدے سے برطرف کردیا گیا۔

دیامر بھاشا ڈیم؛ زمین کی خریداری میں 31 ارب روپے کی کرپشن کا انکشاف

دیامر بھاشا ڈیم منصوبہ کیلئے درکار زمین کے حصول میں 31 ارب روپے کی کرپشن کا انکشاف ہوا ہے۔

پاکستان کا غوری میزائل ڈیفنس سسٹم کا تجربہ

پاکستان نے اپنی دفاعی صلاحیت میں مزید اضافہ کرتے ہوئے غوری میزائل ڈیفنس سسٹم کا کامیاب تجربہ کیا ہے۔

روپے کی قدرمیں کمی، انٹربینک مارکیٹ میں ڈالر 136 روپے کا ہوگیا

روپے کی قدرمیں کمی، انٹربینک مارکیٹ میں ڈالر 136 روپے کا ہوگیا ذرائع کا کہنا ہے کہ انٹر بینک مارکیٹ میں 11 روپے 70 پیسے کے اضافے کے ساتھ ڈالر 136 روپے کا ہوگیا۔

تفتان بارڈر پر محسور 1500زائرین میں سے ایک خاتون اور ایک مرد جاں بحق

تفتان بارڈر پر محسور 1500زائرین میں سے ایک خاتون اور ایک مرد جاں بحق

تفتان بارڈر پر محسور 1500زائرین میں سے ایک خاتون اور ایک مرد جاں بحق

تفتان بارڈر پر محسور 1500زائرین میں سے ایک خاتون اور ایک مرد جاں بحق

18غیرملکی امدادی تنظیموں کو پاکستان چھوڑنے کا حکم

ایکشن ایڈ نامی بین الاقوامی غیر سرکاری تنظیم (این جی او) کی ترجمان نے دعویٰ کیا ہے کہ پاکستان نے 18 بین الاقوامی غیر سرکاری امدادی تنظیموں کو اپنا کام بند کر کے ملک چھوڑنے کا حکم دے دیا۔

کربلا جانے والے پاکستانی زائرین کی ایران آمد

کربلا جانے والے پاکستانی زائرین کی ایران آمد

پاک فوج اور پاسداران انقلاب کے درمیان دہشتگردی کے خلاف تعاون پر اتفاق

پاک فوج کے چیف آف جنرل اسٹاف لیفٹیننٹ جنرل بلال اکبر نے تہران میں سپاہ پاسداران انقلاب کے بریگیڈیئر جنرل محمد پاکپور سے اہم ملاقات کی جس میں دونوں ممالک کے درمیان حساس معلومات کے تبادلے، سیکورٹی تعاون، انسداد دہشتگردی اور سرحدوں کی حفاظت پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

پاک فوج اور پاسداران انقلاب کے درمیان دہشتگردی کے خلاف تعاون پر اتفاق

پاک فوج کے چیف آف جنرل اسٹاف لیفٹیننٹ جنرل بلال اکبر نے تہران میں سپاہ پاسداران انقلاب کے بریگیڈیئر جنرل محمد پاکپور سے اہم ملاقات کی جس میں دونوں ممالک کے درمیان حساس معلومات کے تبادلے، سیکورٹی تعاون، انسداد دہشتگردی اور سرحدوں کی حفاظت پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

چوہدری نثار نے دہشتگردی کیخلاف آپریشن کا سہرا اپنے سر سجادیا

سابق وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثار کا اس بیان کیساتھ کہ کراچی آپریشن فوج یا نواز شریف نے نہیں بلکہ میں نے شروع کیا، کہنا تھا کہ تین آرمی چیف گواہ ہیں کہ دہشت گردی کے خلاف جنگ میرا کردار کیا تھا۔

پاکستان تحریک انصاف کے دو اہم رہنماؤں میں لفظی جنگ کا آغاز

پاکستان تحریک انصاف کے وائس چیئرمین شاہ محمود قریشی اور سابق جنرل سیکریٹری جہانگیر ترین کے درمیان سرد جنگ شدت اختیار کر گئی ہے۔

نگراں وزیراعظم بیرون ملک جائیدادوں کے مالک نکلے

الیکشن کمیشن کے مطابق نگراں وزیراعظم جسٹس ریٹائرڈ ناصر الملک سنگاپور اور برطانیہ میں کروڑوں روپے مالیت کی املاک کے مالک ہیں۔

انتخابات 2018؛ کن کن سیاستدانوں کے کاغذات نامزدگی منظور یا مسترد ہوئے ؟

انتخابات 2018 کیلئے کن کن سیاستدانوں کے کاغذات نامزدگی منظور یا مسترد ہوئے؟ دیکھئے اس رپورٹ میں۔۔۔

مُلا فضل اللہ کی ہلاکت، پاکستان اور خطے کے لیے ’اہم پیش رفت‘

پاک افغان حکام نے گزشتہ دنوں افغانستان کے صوبہ کنڑ میں 13جون کو ایک امریکی حملے میں تحریک طالبان پاکستان کے سربراہ ملا فضل اللہ کی ہلاکت کی تصدیق کر دی جس کی موت پاکستان سمیت خطے کیلئے اہم پیشرفت قرار دی جارہی ہے۔

آئی ایس آئی کا پاکستانیوں کیلئے اہم پیغام

وہ تب تک حاوی نہیں ہوسکتے جب تک آپ کی فوج ہے، فوج کو وہ خود شکست نہیں دے سکے، اب یہ کام وہ آپ سے لینا چاہتے ہیں۔

میں نے منہ کھولا تویہ شریف کہیں منہ دکھانے کے قابل نہیں رہیں گے، چوہدری نثار

سابق وزیرداخلہ چوہدری نثارکا کہنا ہے کہ میں نے منہ کھولا تویہ شریف کہیں منہ دکھانے کے قابل نہیں رہیں گے لیکن مجھے 34 سالہ رفاقت کا خیال آجاتا ہے۔

پاکستان ریلوے کا عید پر بزرگ شہریوں کے لیے مفت سروس کا اعلان

پاکستان ریلوے نے پہلی بارعید کے موقع پر بزرگ شہریوں کے لیے مفت سروس فراہم کرنے کا اعلان کیا ہے۔

آئین اور پارلیمنٹ بالادست لیکن عدلیہ کو نظرثانی کا اختیار حاصل ہے، چیف جسٹس

سپریم کورٹ میں کسانوں کو گنے کے معاوضے کی عدم ادائیگی کے خلاف کیس کی سماعت ہوئی۔ عدالت نے دو ملوں کی جانب سے ادائیگی کے لیے مزید وقت کی استدعا مسترد کرتے ہوئے دو روز میں بقایا جات ادا کرنے کا حکم دیا۔ ملز مالکان نے کہا کہ 23 ملوں نے 20 ارب روپے کی مکمل ادائیگی کردی ہے۔ بعض کسان پیسے وصول کرنے نہیں آئے، ان کی رقم باقی ہے۔

پرویز مشرف 4 حلقوں سے انتخابات میں حصہ لیں گے، ترجمان آل پاکستان مسلم لیگ

آل پاکستان مسلم لیگ کے جنرل سیکریٹری کا کہنا ہے کہ ان کی پارٹی کے چیئرمین جنرل (ر) پرویز مشرف الیکشن 2018 میں 4 حلقوں سے حصہ لیں گے، جس کے لیے انہوں نے چترال، کراچی، لیہ اور گوادر سے کاغذات نامزدگی حاصل کرلیے ہیں۔

ایران میں جاسوسی کے لیے تل ابیب میں فارسی زبان کا اسکول قائم

مغربی ذرائع ابلاغ نے خبر دی ہے کہ اسرائیل نے ایران میں جاسوسی کی غرض سے اپنے نوجوانوں کو فارسی زبان سیکھانے کے لیے ہائر اسکینڈری اسکول قائم کر رکھا ہے۔

پرویز مشرف کو وطن واپسی پر گرفتار نہ کرنے کا حکم

سپریم کورٹ نے سابق صدر و آرمی چیف پرویز مشرف کو 13 جون کو لاہور طلب کرتے ہوئے وطن واپسی پر گرفتار نہ کرنے کا حکم دے دیا۔

فوج کو سیاست اور الیکشن میں نہیں گھسیٹنا چاہیے، ترجمان پاک فوج

ترجمان پاک فوج میجر جنرل آصف غفور نے کہا ہے کہ پاکستان کی امن کی خواہش کو بھارت ہماری کمزوری نہ سمجھے جب کہ سیاست اور الیکشن میں فوج کو نہیں گھسیٹنا چاہیے۔

آزادانہ اور منصفانہ انتخابات کی طرح غیرجانبدار اور آزاد میڈیا بھی ملک کی ضرورت، وزیر اعظم

وزیر اعظم پاکستان نے غیر جانبدار اور آزاد میڈیا کو ملک کے لیے اہم قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ مسلم لیگ(ن) کی حکومت نے پانچ سالہ اقتدار کے دوران آزادی رائے کا احترام کرتے ہوئے کوشش کی کہ کسی پر کوئی دباؤ نہ ڈالا جائے۔

صرف دو سے بارہ منٹ, اور کھیل ختم !!!

صرف دو سے بارہ منٹ, اور کھیل ختم !!! روئے زمین پر اب تک دو ہی مملکتیں دو ہی ریاستیں کسی ٹھوس مذہبی اور منطقی نظریئے کی مرہون منت قائم ہوئیں ہیں اور دونوں کے قیام کا وقت بھی لگ بھگ ایک سا ہی ہے, دونوں مملکتیں بظاہر چھین کر وجود میں لائی گئیں ہیں پر دونوں میں سے ایک قانونی اور آئینی مراحل سے گزار کر بزور نظریہ اور سیاسی طاقت چھینی گئی ہے جبکہ ایک غیرقانونی اور غیر آئینی مراحل سے گزار کر بزور طاقت اور دھوکہ چھینی گئی ہے۔

وزیراعظم پاکستان کے سامنے جی بی آرڈر کا مسودہ پارہ پارہ، اپوزیشن اور حکومتی ممبران میں تلخ کلامی

مسلم لیگ نون سے تعلق رکھنے والے میجر امین کی طرف سے پاکستان تحریک انصاف کے رہنما راجہ جہانگزیب پر ہاتھ اُٹھانے کی کوشش کی گئی۔

79 ماہ میں ایک ہزار شیعہ ہزارہ مسلمانوںکو قتل کیا گیا، سرکار ی رپورٹ

سرکاری اعداد و شمار کے مطابق 11 ستمبر 2011 کے بعد سے اب تک ہزارہ برداری سے تعلق رکھنے والے 3 ہزار سے زائد افراد قتل ہوئے۔

امریکی دہشتگرد کی فائرنگ سے شہید ہونے والی سبیکا شیخ کی نمازجنازہ ادا

امریکی دہشتگرد کے ہاتھوں شہید ہونے والی پاکستان کی ہونہار طالبہ سبیکا شیخ کی نماز جنازہ حکیم سعید گراؤنڈ یونیورسٹی روڈ پر ادا کی گئی جب کہ اس موقع پر پولیس اور رینجرز کی بھاری نفری تعینات کی گئی ہے۔

ایم آئی، آئی ایس آئی کا جے آئی ٹی کا حصہ بننا نامناسب تھا، نوازشریف

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے تاحیات قائد نواز شریف نے ایون فیلڈ ریفرنس میں اپنا بیان ریکارڈ کراتے ہوئے کہا ہے کہ ایم آئی اور آئی ایس آئی افسران کا جے آئی ٹی کا حصہ بننا غیر مناسب تھا۔

کراچی میں شدید گرمی کی لہر برقرار، پارہ 42 ڈگری تک جا پہنچا

شہر قائد میں شدید گرمی کی لہر برقرار ہے جب کہ پارہ 42 ڈگری تک جاپہنچا۔

غزہ میں اسرائیلی مظالم کی آزادانہ اور شفاف تحقیقات کرائی جائے، وزیراعظم پاکستان

وزیراعظم پاکستان نے آزاد فلسطینی ریاست کےعزم کا اعادہ کرتے ہوئے کہا کہ فلسطینیوں کے لیے ملکر اقوام متحدہ میں آواز اٹھانا ہوگی جب کہ غزہ میں اسرائیلی مظالم کی آزادانہ اور شفاف تحقیقات کرائی جائے۔

عام انتخابات 27 جولائی کو ہونے کا قوی امکان

الیکشن کمیشن نے آئندہ عام انتخابات 2018 کے انعقاد کے حوالے سے تمام تیاریاں مکمل کرلیں جب کہ ممکنہ طورپر 27 جولائی 2018 انتخابات کی تاریخ ہو سکتی ہے۔

بلوچستان میں سیکورٹی فورسز کی کارروائی، 3 دہشت گرد ہلاک اور ایک کرنل شہید

بلوچستان میں سیکیورٹی فورسز کی کارروائی کے دوران 3 دہشت گرد ہلاک ہوگئے جبکہ دہشت گردوں سے مقابلے کے دوران ملٹری انٹیلی جنس (ایم آئی) کے کرنل سہیل عابد بھی شہید ہوئے۔

جمعہ 18 مئی؛ پاکستان بھر میں یوم یکجہتی فلسطین منانے کا دن

جمعہ 18 مئی؛ پاکستان بھر میں یوم یکجہتی فلسطین منانے کا دن وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے جمعہ 18 مئی کو پاکستان بھر میں یوم یکجہتی فلسطین منانے کا اعلان کر دیا ہے۔

ماہ رمضان میں سب سے طویل اور مختصر ترین روزہ کہاں ہوگا

ماہ رمضان میں سب سے طویل اور مختصر ترین روزہ کہاں ہوگا رواں سال ماہ صیام کا سب سے طویل ترین روزہ گرین لینڈ میں 21 گھنٹے اور 2 منٹ کا ہوگا جب کے سب سے مختصر دورانیے کا روزہ ارجنٹائن میں 11 گھنٹے 32 منٹ کا ہوگا۔

امریکی سفارت خانے کی بیت المقدس منتقلی، پاکستان کی شدید مذمت

امریکی سفارت خانے کی بیت المقدس منتقلی، پاکستان کی شدید مذمت

ممبئی حملوں سے متعلق بیان پروزیراعظم کی زیرصدارت قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس

ممبئی حملوں سے متعلق بیان پروزیراعظم کی زیرصدارت قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کی زیرصدارت قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس ہوا جس میں نوازشریف کے ممبئی حملوں سے متعلق بیان پر غورکیا گیا۔

پرویز مشرف: عمران خان، نوازشریف اور زرداری سے بہتر ہیں

پرویز مشرف: عمران خان، نوازشریف اور زرداری سے بہتر ہیں آل پاکستان مسلم لیگ کے سربراہ اور سابق صدر جنرل ریٹائرڈ پرویز مشرف کا کہنا ہے کہ نواز اور زرداری کو 4 ، 4 بار دیکھ لیا یہ نہیں کرسکتے ان کی نیتیں ٹھیک نہیں جب کہ عمران خان بُرا آدمی نہیں، اچھا آدمی ہے وہ ان لوگوں جیسا نہیں ان سے بہتر اور ایماندار ہے، اسے پیسوں کا کوئی لالچ ہے۔

پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ دس نکات کے ذریعے کراچی کو عظیم شہر بنادوں گا۔

کرنل جوزف کو بلیک لسٹ کرنے کا اعلان/ امریکی دباومیں نہیں آئیں گے، پاکستانی حکام

پاکستانی حکام نے ٹرمپ انتظامیہ کو آگاہ کیاہے کہ کرنل جوزف کو بلیک لسٹ کردیا گیا ہے اور اس کو پاکستان کی جانب سے سفر کی اجازت نہیں دی جاسکتی۔کرنل جوزف کا معاملہ عدالت میں ہے اور حکومت عدالتی احکام پر عمل درآمدکی پابند ہے۔ کرنل جوزف کے معاملے کو پاکستان کی حکومت آئین وقانون کے مطابق حل کرے گی۔

عمر خالد خراسانی پر پابندی نہ لگانا اقوام متحدہ کا دہرا معیار ہے، پاکستان

عمر خالد خراسانی پر پابندی نہ لگانا اقوام متحدہ کا دہرا معیار ہے، پاکستان ترجمان دفترخارجہ ڈاکٹرفیصل کا کہنا ہے کہ اقوام متحدہ نے ہماری قربانیوں کو نظراندار کرتے ہوئے کالعدم تنظیم جماعت الاحرار کے سربراہ عمر خالد خراسانی کا نام دہشتگردوں کی فہرست میں شامل نہ کرے دہرے معیار کا مظاہرہ کیا۔

جنوبی پنجاب صوبہ محاذ معاہدے کے تحت تحریک انصاف میں ضم

جنوبی پنجاب صوبہ محاذ معاہدے کے تحت تحریک انصاف میں ضم جنوبی پنجاب صوبہ محاذ کا تحریک انصاف کے ساتھ معاہدہ طے پاگیا جس کے بعد صوبہ تحریک پی ٹی آئی میں ضم ہوگئی۔

پیپلز پارٹی اور تحریک انصاف کے کارکنوں میں تصادم، متعدد زخمی

پیپلز پارٹی اور تحریک انصاف کے کارکنوں میں تصادم، متعدد زخمی کراچی کے علاقے گلشن اقبال میں جلسہ گاہ کے تنازع پر پیپلز پارٹی اور تحریک انصاف کے کارکنوں میں تصادم ہوا ہے جس کے نتیجے میں متعدد افراد زخمی ہوگئے ہیں۔

پاک فوج کا نام استعمال کرنے والی جعلی تنظیموں کو کارروائی کا انتباہ

راولپنڈی: حکومت کی جانب سے صوبائی حکومتوں اور متعلقہ اداروں کو وفاقی حکومت اور عسکری اداروں کے نام استعمال کرکے پنجاب اور سندھ میں کام کرنے والی جعلی تنظیموں کے حوالے سے انتباہ جاری کردیا ہے۔

ستر سالہ محرومیاں سانحے سے کم نہیں، مکمل حقوق دئیے جائیں، گلگت بلتستان کی آئینی حیثیت پر سیمینار

ستر سالہ محرومیاں سانحے سے کم نہیں، مکمل حقوق دئیے جائیں، گلگت بلتستان کی آئینی حیثیت پر سیمینار

احسن اقبال پر حملہ ختم نبوت کے معاملے پر کیا، ملزم کا اعترافی بیان

احسن اقبال پر حملہ ختم نبوت کے معاملے پر کیا، ملزم کا اعترافی بیان وزیر داخلہ احسن اقبال پر حملہ کرنے والے ملزم نے کہا ہے کہ اس نے ختم نبوت کے معاملے پر احسن اقبال پر حملہ کیا۔

وزیر داخلہ احسن اقبال قاتلانہ حملے میں زخمی، حالت خطرے سے باہر، حملہ آور گرفتار

وزیر داخلہ احسن اقبال قاتلانہ حملے میں زخمی، حالت خطرے سے باہر، حملہ آور گرفتار مقامی ذرائع کے مطابق وزیر داخلہ احسن اقبال پر قاتلانہ حملہ ہوا ہے تاہم ان کی حالت خطرے سے باہر ہے۔

بلوچستان میں کوئلے کی کانوں میں حادثہ 16محنت کش جاں بحق

بلوچستان میں کوئلے کی کانوں میں حادثہ 16محنت کش جاں بحق مارگٹ کے علاقے میں کوئلے کی تین کانیں بیٹھ گئیں جس کے باعث جاں بحق محنت کشوں کی تعداد 16 ہوگئی جب کہ متعدد مزدور تاحال لاپتہ ہیں۔

پاک فوج کے سربراہ نے 11 دہشت گردوں کی سزاؤں کی توثیق کردی

فوج کے سپہ سالار جنرل قمر جاوید باجوہ نے 11 دہشت گردوں کی سزائے موت جبکہ 3 دہشت گردوں کی مختلف نوعیت کی سزاؤں میں بھی توثیق کردی۔

’میں کسی کی جوتیاں اٹھانے والا نہیں‘: چوہدری نثار

اسلام آباد: سابق وزیرداخلہ اور پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما چوہدری نثار علی خان نے کہا ہے کہ میں کسی بھی آزاد گروپ کا حصہ نہیں اور نہ ہی کسی کی جوتیاں اٹھانے والا ہوں، پارٹی کے ہر اُس اجلاس میں شرکت کی جس میں مجھے مدعو کیا گیا۔

چیف جسٹس نے موبائل فون کارڈ پر ٹیکس کٹوتیوں کا از خود نوٹس لے لیا

چیف جسٹس میاں ثاقب نثار نے موبائل فون کارڈز پر ٹیکس کٹوتی کا از خود نوٹس لے لیا۔

کراچی میں پارہ 44 ڈگری تک پہنچ گیا

کراچی میں پارہ 44 ڈگری تک پہنچ گیا شہر قائد میں آج درجہ حرارت 44 ڈگری تک پہنچ گیا جب کہ محکمہ صحت نے سندھ کے تمام سرکاری اسپتالوں میں ایمرجنسی نافذ کردی ہے۔

چیف جسٹس نے ہزارہ برادری کے قتل عام کا ازخود نوٹس لے لیا

چیف جسٹس نے ہزارہ برادری کے قتل عام کا ازخود نوٹس لے لیا چیف جسٹس پاکستان جسٹس ثاقب نثار نے کوئٹہ میں ہزارہ کمیونٹی کی ٹارگٹ کلنگ کا پراز خود نوٹس لے لیا۔

پاک فوج کےسربراہ سے مذاکرات کامیاب، ہزارہ برادری نے دھرنا ختم کرنے کا اعلان کردیا

پاک فوج کےسربراہ سے مذاکرات کامیاب، ہزارہ برادری نے دھرنا ختم کرنے کا اعلان کردیا اک فوج کے سپہ سالار جنرل قمر جاوید باجوہ نے کوئٹہ میں ہزارہ برادری کے سرکردوں سے ملاقات کی جس کے بعدعمائدین نےدھرنا اور بھوک ہڑتال ختم کرنے کا اعلان کر دیا۔

کوئٹہ: وزیرداخلہ احسن اقبال کی اپیل مسترد، دھرنا جاری رکھنے کا اعلان

وزیراعلیٰ بلوچستان اور وزیرداخلہ کی یقین دہانی کے باوجود ٹارگیٹ کلنگ کے خلاف ہزارہ برادری کا احتجاجی دھرنا جاری ہے تاہم وفاقی وزیر داخلہ احسن اقبال کی جانب سے ملاقات پر بھی مظاہرین نے دھرنا ختم نہیں کیا۔

پاکستان کے مختلف اضلاع میں شدید گرمی، درجہ حرارت 50 ڈگری ریکارڈ/ لوڈشیڈنگ بدستورجاری

پنچاب کے مختلف اضلاع سمیت ملک کے بیشتر شہروں میں شدید گرمی پڑنے لگی، جیکب آباد اور شہید بینظیر آباد کا درجہ حرارت 50 ڈگری سینٹی گریڈ ہو گیا۔

نواز شریف کو الیکشن طالبان، جسٹس افتخار اور جنرل کیانی نے جتوایا، قمر زمان کائرہ

پیپلز پارٹی پنجاب کے صدر قمر زمان کائرہ نے کہا ہے کہ 2013ء میں نواز شریف کسی اور کے ایجنڈے کے ساتھ آئے تھے اور انہیں الیکشن طالبان، جسٹس افتخار اور جنرل کیانی نے جتوایا۔

آرمی چیف کے کوئٹہ آنے تک شیعہ ہزارہ نسل کشی کیخلاف احتجاجی دھرنا جاری رکھنے کا اعلان

بلوچستان کی شیعہ تنظیموں، سیاسی جماعتوں اور تاجر تنظیموں کیجانب سے بھی احتجاجی دھرنے کی مکمل حمایت کا اعلان کیا گیا ہے، جبکہ کوئٹہ پریس کلب کے سامنے بھی آرمی چیف کے کوئٹہ آنے تک تا دم مرگ بھوک ہڑتال جاری رکھنے کا اعلان کیا گیا ہے۔

پاکستانیوں کا دکھ دیکھ کر نئے پاکستان کا فیصلہ کیا،عمران خان

تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے کہا ہے کہ خون کے آخری قطرے تک قوم کےلئے لڑوں گا،آج 11 نکات پیش کروں جو نیا پاکستان بنائیں گے ۔

آج اپنی زندگی کا اہم ترین خطاب کروں گا، عمران خان

چئیرمین تحریک انصاف عمران خان کا کہنا ہے کہ آج ملکی سیاسی تاریخ کا اہم ترین دن ہے جب کہ میں قوم کے بچوں کے مستقبل کی جنگ لڑ رہا ہوں۔

ذوالفقار مرزا اور ان کی اہلیہ فہمیدہ مرزا تحریک انصاف میں شامل ہونگے

سابق وزیر داخلہ سندھ ذوالفقار مرزا اور ان کی اہلیہ سابق اسپیکر قومی اسمبلی فہمیدہ مرزا جلد تحریک انصاف میں شمولیت اختیار کر لیں گے۔

نواز شریف کے ساتھ جنت میں بھی نہیں جانا، آصف زرداری

پاکستان پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف زرداری کا کہنا ہے کہ نواز شریف ہمیں بڑے پیغامات بھجواتے ہیں لیکن انہیں بتادیا ہے کہ اب ہم ان کے ساتھ جنت میں بھی نہیں جائیں گے۔

پاکستان کے شمالی علاقوں میں سیاحوں کی آمد میں اضافہ

گلگت بلتستان کے علاوہ صوبہ خیبر پختونخواہ کے پہاڑی علاقوں بشمول وادی سوات میں بھی سیاحوں کی تعداد میں ماضی کی نسبت اضافہ دیکھا گیا ہے۔

پاک ایران بینکنگ روابط بہت جلد بحال ہوجائیں گے: وزیر تجارت

پاکستان کے وزیر تجارت پرویز ملک کا کہنا ہےکہ مستقبل قریب میں باضابطہ بینکنگ چینلز کھولنے کے ساتھ ساتھ پاک ایران تجارتی لین دین 2 بلین ڈالر تک پہنچ جائے گی.

گاڈ فادر کا ایک اور درباری نااہل ہوگیا، عمران خان

چئیرمین تحریک انصاف عمران خان کا کہنا ہے کہ گاڈ فادر کا ایک اور درباری اقامے کی آڑ میں کرپشن اور منی لانڈرنگ چھپاتے ہوئے نااہل ہوگیا۔

خواجہ آصف تاحیات نااہل قرار، اسلام آباد ہائیکورٹ کا فیصلہ

ہائی کورٹ نے وزیر خارجہ خواجہ آصف کو تاحیات نااہل قرار دے دیا۔

پاکستان روس کے ساتھ فوجی روابط بڑھانا چاہتا ہے،آرمی چیف

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سرکاری دورے پر روس پہنچ گئے جب کہ اس موقع پر ان کا کہنا تھا کہ پاکستان روس کے ساتھ فوجی روابط بڑھانا چاہتا ہے۔

کراچی: شخصیات کی سیکیورٹی پر تعینات 500 پولیس اہلکار گاڑیوں سمیت واپس

سندھ پولیس ذرائع کے مطابق ابتدائی طور پر 500 افراد کی سیکیورٹی واپس لی جارہی ہےجن میں سیاست دانوں کے علاوہ بیوروکریٹس، مذہبی رہنمااور کاروباری شخصیات سمیت دیگر بھی شامل ہیں سیکیورٹی واپس لینے کے عدالتی احکامات پر پولیس کے حلقوں نے تحفظات کااظہار کیا ہے۔

کوئٹہ میں 3 خودکش دھماکے 5 پولیس اہلکار شہید

کوئٹہ میں ایک گھنٹے کے اندر 3 خود کش حملوں کے نتیجے میں 5 پولیس اہلکار شہید اور 7 زخمی ہوگئے جب کہ فائرنگ کے تبادلے میں 2 خودکش حملہ آور بھی مارے گئے۔

پاکستانی نوجوان کو گاڑی سے کچلنے والا امریکی سفارت کار بلیک لسٹ

وفاقی وزارت داخلہ نے عتیق نامی نوجوان کو گاڑی سے کچلنے والی امریکی ملٹری اتاشی کرنل جوزف کو بلیک لسٹ کرکے اسے بیرون ملک سفر سے قبل اجازت لینے کا پابند کردیا ہے۔

جن لوگوں کو جان کا خطرہ ہے ان سے سیکیورٹی واپس نہ لی جائے، سپریم کورٹ کا حکم

سپریم کورٹ نے جان کے خطرے کا شکار افراد سے سیکیورٹی واپس نہ لینے اور تمام صوبوں کو سیکیورٹی فراہمی کا فارمولا ایک ہفتے میں طے کرنے کا حکم دیا ہے۔

راشد کمال دمشق میں پاکستان کا نیا سفیر مقرر

راشدکمال کو دمشق میں پاکستان کا سفیر تعینات کردیا گیا ہے۔

شخصیات سے سیکیورٹی واپس لینے سے ایک ارب 38 کروڑ کی بچت

اہم شخصیات سے سیکیورٹی واپس لینے سے قومی خزانے کو ایک ارب 38 کروڑ کی بچت ہوگی۔

پنجاب میں اہم شخصیات کی سیکورٹی پرتعینات 4 ہزاراہلکار واپس بلانے کا اعلان

چیف جسٹس پاکستان ،جسٹس میاں ثاقب نثار کے حکم پر آئی جی پولیس پنجاب نے 1853شخصیات کے ساتھ سیکورٹی پرتعینات 4 ہزار610اہلکار واپس بلا لئے ہیں۔

پی آئی اے کا اسلام آباد اور گلگت کے درمیان پروازوں کی تعداد بڑھانے کا اعلان

پاکستان انٹرنیشنل ائرلائن نے اسلام آباد اور گلگت کے درمیان ایک ہفتے کے دوران چلائی جانے والے پروازوں کی تعداد 9 سے بڑھا کر 14 کردی ہے۔

ووٹ کی عزت یہ ہے کہ عوام کو آئین کے تفویض کردہ حقوق دیے جائیں، چیف جسٹس

چیف جسٹس میاں ثاقب نثار نے کہا ہے کہ ووٹ کی قدر اور عزت یہ ہے کہ وہ بنیادی حق عوام کو دیں جو آئین نے دیے ہیں۔

عمران خان کا 20 ارکان کو پارٹی سے نکالنے کا اعلان

پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے 20ارکان کوپارٹی سے نکالنے کا اعلان کردیا۔

پاکستان کا کشمیر سے متعلق امام خامنہ ای کے بیان کا خیرمقدم

دفترخارجہ کے ترجمان ڈاکٹر فیصل نے کشمیری عوام کی حمایت سے متعلق امام خامنہ ای کے حالیہ بیانات کا خیرمقدم کیا ہے.

چوہدری نثار کو پارٹی میں شمولیت کی دعوت دیتا ہوں، عمران خان

تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ مسلم لیگ (ن) کے ناراض رہنما چوہدری نثار علی خان کو پی ٹی آئی میں شمولیت کی دعوت دینا چاہتا ہوں۔

پرویز مشرف کا وطن واپس آکر انتخابات میں حصہ لینے کا اعلان

اے پی ایم ایل کے سیکریٹری جنرل ڈاکٹر محمد امجد کا کہنا ہے کہ مشرف نہ صرف آئندہ عام انتخابات سے قبل وطن واپس آئیں گے بلکہ نگراں حکومت کے قیام سے قبل وہ یہاں موجود ہوں گے۔

توہین عدالت کیس؛ فیصل رضا عابدی کو گرفتار کرکے پیش کرنے کا حکم

چیف جسٹس میاں ثاقب نثار نے توہین عدالت کیس میں فیصل رضا عابدی کو گرفتار کرکے پیش کرنے کا حکم دیا ہے۔

اسلام آباد پولیس کے 90 فیصد افسران جرائم میں ملوث ہیں، اسلام آباد ہائیکورٹ

جسٹس شوکت عزیز صدیقی نے ریمارکس دیے کہ اسلام آباد پولیس کے 90 فیصد افسران جرائم میں ملوث ہیں، دارالحکومت میں جگہ جگہ شراب فروشی کے اڈے اور قحبہ خانے کھلے ہیں۔

5پاکستانی شہید اہلکاروں کا جسد خاکی پاکستانی حکام کے حوالے

وفاق کے زیرِ انتظام قبائلی علاقے (فاٹا) کی کرم ایجنسی میں پاک افغان سرحد پر افغانستان سے ہونے والی فائرنگ سے شہید ہونے والے 5 فرنٹیئر کور (ایف سی) کے اہلکاروں کی لاشوں اور زخمیوں کو افغان حکام نے کرم ایجنسی کے قبائلی عمائدین کے حوالے کردیا۔

وزیر اعظم اور آرمی چیف دو روزہ سرکاری دورے پر سعودی عرب پہنچ گئے

وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی اور چیف آف آرمی اسٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ دو روزہ سرکاری دورے پر سعودی عرب پہنچ گئے۔

شام پر امریکی حملہ: فریقین اقوام متحدہ کے منشور کےخلاف اقدامات سے اجتناب کریں‘پاکستان

دفتر خارجہ سے جاری بیان مین کہا گیا ہے کہ پاکستان دنیا کے کسی بھی حصے میں کیمیائی ہتھیاروں کے استعمال کی مذمت کرتا ہے، تاہم کیمیائی ہتھیاروں کے استعمال سے متعلق حقائق کیمیائی ہتھیاروں کی روک تھام کے لیے کام کرنے والے ادارے (او پی سی ڈبلیو) کے ذریعے تحقیقات سے سامنے لانا انتہائی ضروری ہیں۔

امریکا کی جانب سے پاکستانی سفارتکاروں پر پابندی کا اعلان

اطلاعات کے مطابق امریکا نے پاکستانی سفارت کاروں کی نقل و حرکت کے لیے نیاضابطہ اخلاق تیار کرلیا جس کے تحت پاکستانی سفارتی عملے کو 45 کلومیٹر کے علاقے تک محدود کردیا گیاہے۔

سپریم کورٹ نے نواز شریف کو تاحیات نااہل قرار دے دیا

سپریم کورٹ نے آئین کے آرٹیکل 62 ون ایف کے تحت رکن پارلیمنٹ کی نااہلی کی مدت سے متعلق کیس کا فیصلہ سنادیا ہے۔

جب تک قوم فوج کے پیچھے کھڑی ہے ملک کا کوئی کچھ نہیں بگاڑسکتا، آرمی چیف

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا ہے کہ فاٹا میں ابھی امن آیا تو کچھ لوگوں نے نئی تحریک شروع کردی لیکن جب تک قوم فوج کے پیچھے کھڑی ہے ملک کا کوئی کچھ نہیں بگاڑسکتا۔

نگراں وزیراعظم کے انتخاب کے لئے وفاقی کابینہ کا اجلاس طلب

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے نگراں وزیراعظم کے لیے وفاقی کابینہ کا اجلاس آج طلب کر لیا ہے۔

پاراچنار بم دھماکوں میں ملوث خطرناک تکفیری دہشت گرد گرفتار، اسلحہ اور بارود برآمد

ملک کو فسادیوں سے پاک کرنے کیلئے آپریشن ردالفساد ملک بھر میں کامیابی سے جاری ہے۔

بھارت کی ایل او سی پر سیز فائر کی خلاف ورزیاں خطرناک ہیں، وزیر اعظم

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ بھارت کی ایل او سی اور ورکنگ باؤنڈری پر سیز فائر کی خلاف ورزیاں خطرناک ہیں۔

بلتستان این جی اوز کے نرغے میں

مغرب میں مادر پدر آزاد معاشرے کی تشکیل کے بعد صورتحال کنٹرول سے باہر ہوچکی ہے، 70ء کی دہائی میں مغرب میں جنسی تحریک نے جنم لیا، یہ تحریک دیکھتے ہی دیکھتے کینسر کی طرح پھیل گئی، یوں فحاشی کو قانونی انڈسٹری کی حیثیت حاصل ہوگئی، عریانیت تہذیب بن گئی، خاندانی رشتے کا تصور ختم ہوتا چلا گیا تو یوں ایک عورت جو اپنے گھر کی ملکہ ہوتی تھی وہ مارکیٹ میں آگئی، آج مغرب میں عورت صرف پیسہ بنانے کی مشین سے زیادہ کچھ نہیں، بے لگام آزادی کے تصور نے صنف نازک کو بیج چوراہے پر لاکھڑا کیا، یوں ایک آزاد عورت مظلوم بن کر رہ گئی ہے۔ استعماری اشرافیہ کو اس بات کا شدت سے احساس ہے، اسی لئے کوشش کی جا رہی ہے کہ مغرب کی چکا چوند ترقی کی تشہیر کے ذریعے اس کو 'مثالی نمونہ'بنا کر پیش کیا جائے تاکہ مسلمان خواتین مغرب کی ڈگر پر چل سکیں اور غیر محسوس مگر منظم سازش کے ذریعے جنسی تحریک کو اسلامی معاشرے میں سرایت کرنے کی کوششیں کامیاب ہو سکیں۔

امریکی سفیر کی گاڑی سے ٹکرا کر پاکستانی شہری جانبحق

اطلاعات کے مطابق گذشتہ روز سنگل ریڈ ہونے کے باجود امریکی سفیر نے اپنے کار کو اسپیڈ دی جسکی وجہ سے دوسری جانب سے آنے والا پاکستانی شہری امریکی سفیر کی گاڑی سے ٹکرا گیا اور موقع پر جابحق ہوگیا جبکہ دوسرا زخمی ہے۔

اب کوئی نہیں بچے گا، سب کا احتساب ہوگا، قوم کا پیسہ واپس قومی خزانے میں لوٹا کر دم لیں گے، چیف جسٹس

چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس میاں ثاقب نثار نے صاف پانی کیس میں ریمارکس دیتے ہوئے کہا ہے کہ قوم کا پیسہ واپس قومی خزانے میں جائے گا اور سب کا احتساب ہوگا۔

کراچی، شرپسندوں اوربھتاخوروں کیخلاف آپریشن کی تیاریاں مکمل

پاکستان کے سب سے بڑے اور صنعتی شہر کراچی کے علاقے لیاری میں دہشت گردوں اوربھتاخوروں کیخلاف آپریشن کی تیاریاں مکمل کر لی گئی ہیں۔

پاکستان، امریکا سے امداد کی بحالی پر بات نہیں کر رہا، اعزاز چوہدری

امریکا کے لیے پاکستانی سفیر اعزاز چوہدری نے امریکی اور پاکستانی میڈیا کو بریفنگ دیتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان، امریکا سے سیکیورٹی امداد کی بحالی کے لیے نہ بات کر رہا ہے اور نہ کرے گا۔

ہم امن اورترقی کے دور میں داخل ہو چکے ہیں،آرمی چیف

ہم امن اورترقی کے دور میں داخل ہو چکے ہیں،آرمی چیف

وزیراعظم پاکستان کابل پہنچ گئے

وزیراعظم افغان صدر کی دعوت پر آج جمعہ کو کابل پہنچ گئے

امریکی ایئرپورٹ پر تلاشی سے میری عزت مجروح نہیں ہوئی: پاکستانی وزیر اعظم

پاکستان کے وزیراعظم نے کہا ہے کہ امریکی ایئرپورٹ پر تلاشی سے میری عزت مجروح نہیں ہوئی۔

لشکر جھنگوی،طالبان سمیت اقوام متحدہ نے عالمی دہشتگرد تنظیموں کی فہرست جاری کردی

اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل نے عالمی دہشتگردوں اور دہشتگرد تنظیموں کے فہرست جاری کر دی ہے جس میں پاکستان کی شہریت رکھنے والے 139 افراد بھی شامل ہیں۔

دہشتگردی کے خلاف جنگ پاکستانیوں نے اپنے وسائل سے لڑی، وزیراعظم

وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ ہم نے دہشت گردی کے خلاف عالمی جنگ اپنے وسائل سے لڑی اور اس میں بے پناہ قربانیاں دیں جسے دنیا کو تسلیم کرنا چاہیے۔

داتا دربار کے سامنے دھرنا ختم کرنے سے انکار، حکومت قابل اعتبار نہیں، خادم حسین رضوی

تحریک لبیک پاکستان کے قائد خادم حسین رضوی نے حکومت کو ناقابل اعتبار قرار دیتے ہوئے داتا دربار کے سامنے دیئے گئے دھرنے کو ختم کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

عمران خان کا وزیراعظم کے خلاف الیکشن کمیشن میں درخواست دائر کرنے کا اعلان

سینیٹ ہارس ٹریڈنگ پر پاکستان تحریک انصاف کے چیرمین عمران خان نے وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کے خلاف الیکشن کمیشن میں درخواست دائر کرنے کا اعلان کیا ہے۔

جب پھانسی کا حکم موصول ہوا تو اسوقت بھٹو 9 دنوں سے بھوک ہڑتال پہ تھے، جیلر

سپرنٹنڈنٹ ریٹائرڈ کرنل فوج رفیع الدین نے اپنی کتاب میں شھید بھٹو کی پھانسی کی رات کے واقعات کے بارے میں لکھا ہے کہ ’’بھٹو صاحب کی پھانسی کا حکم 4 اپریل کو پھانسی سے 8 گھنٹے پہلے موصول ہوا۔ بھٹو صاحب پھانسی سے 9 دن پہلے سے جیل میں بھوک ہڑتال پے تھے۔ اُن 9 دنوں کے دوران بھٹو صاحب نے کچھ بھی نہی کھایا اور پانی کا ایک قطرہ تک نہی پِیا تھا۔

پاکستانی وزیرخارجہ: لائن آف کنٹرول پر جھڑپیں بڑی جنگ میں تبدیل ہوسکتی ہیں

پاکستان کے وزیرخارجہ خواجہ آصف نے لائن آف کنٹرول پر بھارت اور پاکستان کے درمیان جھڑپوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ اگر ہندوستان کی طرف سے جنگ مسلط کی گئی تو پاکستان بھر پور جواب دے گا۔

گلگت بلتستان کے غیر ترقیاتی بجٹ میں ساڑھے تین ارب اضافی رقم کا اعلان

آئندہ مالی سال کیلئے گلگت بلتستان کا غیرترقیاتی بجٹ 27 ارب روپے سے بڑھ کر 30.5ارب روپے ہو گا۔

آرمی چیف نےامجد صابری قتل و دیگرکاروائیوں میں ملوث ۱۰ دہشت گردوں کی سزائے موت کی توثیق کر دی

آرمی چیف نےامجد صابری قتل و دیگرکاروائیوںمیں ملوث ۱۰ دہشت گردوں کی سزائے موت کی توثیق کر دی

لاپتہ افراد کس قانون، الزام کے تحت لاپتہ کئےگئے ہیں ۔جسٹس اعجاز افضل

لاپتہ افراد کس قانون، الزام کے تحت لاپتہ کئےگئے ہیں ۔جسٹس اعجاز افضل

بھارت منفی ہتھکنڈوں سے کشمیریوں کی آواز کو نہیں دبا سکتا، وزیراعظم

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کشمیر میں بھارتی مظالم کی مذمت کرتے ہوئے واقعے پر گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار کیا۔ انہوں نے کہا کہ بھارت منفی ہتھکنڈوں سے کشمیریوں کی آواز کو نہیں دبا سکتا اور کشمیریوں کی جدوجہد آزادی کو دہشت گردی قرار نہیں دیا جا سکتا، سیکریٹری جنرل اقوام متحدہ کشمیر کے لیے خصوصی نمائندہ مقرر کریں گے جب کہ بھارت اقوام متحدہ فیکٹ فائنڈنگ مشن کو مقبوضہ کشمیر جانے دے۔

سی پیک سے گلگت بلتستان کو سب سے زیادہ فائدہ ہوگا، چینی سفیر

چین کے سفیر یو جنگ کا کہنا ہےکہ پاک چین اقتصادی راہداری (سی پیک) منصوبوں میں گلگت بلتستان کا کردار کلیدی ہے اور اس خطے کے رہائشیوں کو بہترین سہولیات فراہم کی جائیں گی۔

صحافیوں کا جنوبی وزیرستان کا دورہ، پاک فوج کو خراج تحسین

پاک فوج کی جانب سے جنوبی وزیرستان، ٹانک اورڈیرہ اسماعیل خان کےصحافیوں کو جنوبی وزیرستان کےمختلف علاقوں میں ترقیاتی منصوبوں کادورہ کروایا گیا۔

کراچی:شائقین کا انتظار ختم، آج رات 8بجے عالمی کرکٹ کا آغاز ہوگا

پاکستان کے سب سے بڑے اور صنعتی شہر کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں آج رات 8 بجے پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان تین روزہ ٹی 20 سیریز کا آغاز ہوگا۔

حضرت علیؑ سے محبت، ایمان اور آپ سے بغض، منافقت ہے، علامہ اشرف آصف جلالی

تحریک لبیک کے سربراہ کا کہنا تھا کہ حضرت علیؑ نے نظام مصطفی(ص) اور خلافت راشدہ کے لحاظ سے آپ نے بے مثال خدمات سرانجام دیں، آپ کی سیرت اور بصیرت گلشن انسانیت کی بہار ہے، آپؑ نے ذات رسول اللہ(ص) کے آداب کو امتِ مصطفیٰ(ص) میں رائج کرنے میں سنہری کردار ادا کیا، امر بالمعروف اور نہی عن المنکر کے ذریعے سے آپ نے غلبہ اسلام کیلئے جھنڈے گاڑے، آپؑ کی ذات حکمرانوں کیلئے درسگاہ کی حیثیت رکھتی ہے۔

اسلام آباد: یکساں نظام اذان و نماز رائج کرنے کے لیے مسودہ تیار

وفاقی دارالحکومت میں یکساں اذان اور نماز کے نظام کو رائج کرنے کے لیے مسودہ تیار کرلیا گیا۔

‘ملک کی بہتری کیلئے چیف جسٹس کے پاس فریادی بن کر گیا’

وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہے کہ مخالفین کو ان کی اور چیف جسٹس کی ملاقات سے تکلیف ہوئی حالانکہ وہ ملک کی بہتری کے لیے ان کے پاس فریادی بن کر گئے تھے۔

ملالہ یوسف زئی پاکستان پہنچ گئیں

نوبیل انعام یافتہ ملالہ یوسف زئی برطانیہ سے پاکستان پہنچ گئیں جہاں وہ وزیراعظم سمیت اہم شخصیات سے ملاقاتیں کریں گی۔

میجر آصف باجوہ: پاک فوج ایران کیخلاف کسی عمل کا حصہ نہیں ہوگی

میڈیا سے گفتگو میں میجر جنرل آصف غفور نے کہا کہ باجوہ ڈاکٹرائن ملک کی سلامتی اور امن و امان کی صورتحال سے متعلق ہے، یہ ہر پاکستانی کی ڈاکٹرائن ہونی چاہیے، باجوہ ڈاکٹرائن کا 18 ویں ترمیم، عدلیہ، این آر او سے کوئی تعلق نہیں، باجوہ ڈاکٹرائن کا مطلب صرف ایک ہے اور وہ ہے پرامن پاکستان، کچھ اور مطلب نہ لیا جائے۔

لفظ پاکستان کا اصلی خالق کون؟ محقق عقیل عبا س جعفری نے پتا لگا لیا

لفظ پاکستان کا اصلی خالق کون؟ محقق عقیل عبا س جعفری نے پتا لگا لیا

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کی چیف جسٹس میاں ثاقب نثارسے ملاقات

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے چیف جسٹس ثاقب نثار کو جلد انصاف کی فراہمی کیلئے مکمل تعاون کی یقین دہائی کروائی ہے۔

زرداری کے خلاف میمو گیٹ کا حصہ نہیں بننا چاہیے تھا، نوازشریف

مسلم لیگ کے قائد اور سابق وزیراعظم نواز شریف نے کہا ہے کہ سابق صدر آصف علی زرداری کے خلاف میمو گیٹ سے مجھے دور رہنا چاہیے تھا۔

سعودی عرب نے عمرہ زائرین کیلئے مشکلات بڑھا دیں، کرایوں میں اضافہ، مکہ مدینہ تک محدود رہنے کی پابندی

سعودی حکومت نے اپنی سعودی ائیر لائنز کے عمرہ کرایوں میں 26 مارچ سے 3 ہزار روپے اضافہ کر دیا ہے، اب عمرہ کیلئے جانیوالوں سے 49 ہزار روپے گروپ فیئر میں وصول کیا جا رہا تھا جو اب 52 ہزار روپے کر دیا گیا ہے۔ ذرائع کے مطابق سسٹم میں کرایہ 58 ہزار سے زائد دیا جا رہا ہے، 26 مارچ سے 16 اپریل 52 ہزار روپے، 7 اپریل سے 12 مئی 67 ہزار روپے ایڈوانس گروپ لینے والوں کو دیا گیا ہے۔

موجودہ اور سابق وزرائے اعظم کے ذاتی کاروبار کا قومی کاروبار سے تقابلی جائزہ

کیا پاکستانی حکمرانوں کے علم میں نہیں ہے کہ اس ملک کوئی عوام موجودہ اور سابق وزرائے اعظم کے ذاتی ائیرلائن اور اسٹیل مل کی روز بروز ترقی جبکہ قومی ائیرلائن اور اسٹل مل کی روز بروز تنزلی کا بخوبی جائزہ لےسکتے ہیں۔

پاکستان پر مسلط کی گئی دہشت گردی اپنے اختتام پرہے، میجر جنرل آصف غفور

پاک فوج کے شعبہ تعلقاتِ عامہ آئی ایس پی آر کے ڈائریکٹر جنرل (ڈی جی) میجر جنرل آصف غفور کا کہنا ہے کہ پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے فائنل میچ کے انعقاد نے روشنیوں کے شہر کراچی کی رونقوں کو چار چاند لگادیے۔

اسلام آباد یونائیٹڈ نے پاکستان سپر لیگ کاتیسراایڈیشن جیت لیا

پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پشاورزلمی نے مقررہ بیس اوورز میں نووکٹوں کے نقصان پر 149رنزکاہدف دیا۔جواب میں اسلام آباد یونائیٹڈ نے مطلوبہ ہدف سات وکٹوں کے نقصان پر 16.5 اوورز میں حاصل کرلیا۔لیوک رونکی کو، جنہوں نے 26گیندوں پر52رنزبنائے میچ کے بہترین کھلاڑی قرارپائے انہیں سیریز کابہترین کھلاڑی بھی قراردیاگیا۔

پی ایس ایل مبارک، مسلط دہشتگردی دم توڑ رہی ہے، پاک فوج

ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے ٹوئٹ کرتے ہوئے کہا کہ پی ایس ایل فائنل نے روشنیوں کے شہر کراچی کو مزید روشن بنا دیا ہے، پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی)، غیر ملکی کھلاڑیوں، حکومت، سکیورٹی اہلکاروں اور باہمت پاکستانی عوام کا شکریہ، پاکستان استحکام اور امن کی جانب گامزن ہے۔

مدارس کو مرکزی دھارے میں لانے کیلئے27مارچ کو اہم اجلاس طلب

حکومت نے دینی مدارس کو مرکزی دھارے میں لانے کیلئے اہم ترین اجلاس طلب کرلیا ۔میڈیا رپورٹس کے مطابق نیشنل سکیورٹی ڈویژن، وزیر اعظم سیکرٹریٹ سے جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق وزیراعظم سیکرٹریٹ میں27مارچ 2018 کو دن دوبجے ایک اہم ترین اجلاس بلایاگی

پاکستان اور سری لنکا کے مابین مختلف شعبوں میں دوطرفہ تعلقات کے فروغ پر اتفاق

وزیراعظم شاہدخاقان عباسی اور سری لنکا کے صدرمتھری پالاسری سینا کے درمیان یہ اتفاق رائے اسلام آباد میں معاونین کے بغیر ہونیوالی ملاقات میں ہوا۔ بعد میں انہوں نے وفود کی سطح پر بھی مذاکرات کئے جن میں مشترکہ دلچسپی اور اہمیت کے معاملات پرغورکیاگیا۔

صدر پاکستان کی جانب سے مختلف شعبوں میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرنیوالی شخصیات کو اعزازات

رات ایوان صدر اسلام آباد میں تقسیم اعزازت کی تقریب ہوئی جس میں صدر مملکت ممنون حسین نے مختلف شعبوں میں شاندار کارکردگی کامظاہرہ کرنے والی شخصیات کو اٹھاون ملٹری اور73 سول ایوارڈز اور تمغے دیئے۔

یوم پاکستان کی مناسبت سے اسلام آباد میں مسلح افواج کی پریڈ

شکر پڑیاں پریڈ گراؤنڈ اسلام آباد میں مسلح افواج کی شاندار مشترکہ پریڈ کا انعقاد کیاگیا، جس میں صدر مملکت ممنون حسین، وزیراعظم شاہد خاقان عباسی، تینوں مسلح افواج کے سربراہان، چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل زبیر محمود حیات سمیت دیگر سول و عسکری حکام نے شرکت کی۔

ممنون حسین: علمائے عالم اسلام اجنبی ثقافتی یلغار کا مقابلہ اور اسلامی ثقافت کی حفاظت کیلئے کام کریں

صدر مملکت ممنون حسین نے اسلامی دنیا کے علمائے کرام پر زور دیا ہے کہ وہ اجنبی ثقافتی یلغار کا مقابلہ اور اسلامی ثقافت کی حفاظت کے لیے علمی سطح پر ٹھوس کام کریں تاکہ عالم انسانیت کو فکری افراتفری سے محفوظ کر کے فلاح اور بھلائی کے راستے پر گامزن کیا جا سکے

پاکستان میں ایک اور شیعہ مسلمان شہید

کوہاٹ استرزئی تھانے کے ایس ایچ او عباس علی طوری کو پولیس میں چھپی تکفیری کالی بھیڑوں نے شہید کیا اور حساب برابر کرنے کمخاب کو بھی تشدد کرکے قتل کرڈالا۔ اطلاعات کے مطابق پولیس نے اسے پولیس مقابلہ قرار دینے کی کوشیش کی ہے لیکن اس نام نہاد پولیس مقابلے کا ڈراپ سین سامنے آگیا ہے۔

کوئٹہ، 7 سالہ بچی سحر بتول کے قاتل کو سزائے موت

استغاثہ کے مطابق ملزم جنید شہزاد نے کوئٹہ کے زرغون روڈ پر واقع رہائشی کالونی میں 7سالہ معصوم بچی سحر بتول کو 29 اکتوبر 2014ء کو زیادتی کے بعد گلہ گھونٹ کر قتل کر دیا تھا اور اس کی لاش کو گھر کے قریب کچرے کے ٹب کے ساتھ پھینک دیا تھا، لاش کو اسپتال منتقل کرنے کے بعد بچی کے ساتھ زیادتی کا بھی انکشاف ہوا تھا۔

کوئٹہ: 16 سالوں میں 525 شیعہ قتل کیئے گئے، انسانی حقوق کمیشن / جبکہ حقیقت میں 1000 سے زائدشیعہ قتل ہوئے

پاکستان میں حکومتی سطح پر قائم قومی کمیشن برائے حقوق انسانی نے کہا ہے کہ گذشتہ 16 برسوں کے دوران صوبہ بلوچستان میں ٹارگٹ کلنگ اور بم دھماکوں کے واقعات میں شیعہ ہزارہ برادری کے 525 افراد شہید اور734 زخمی ہوئے۔

متحدہ مجلس عمل بحال: مولانا فضل الرحمٰن صدر منتخب

مذہبی جماعتوں کے سیاسی اتحاد متحدہ مجلس عمل ( ایم ایم اے) کو مکمل طور پر بحال کرتے ہوئے مولانا فضل الرحمٰن کو اس صدر منتخب کردیا گیا۔

23 مارچ؛ یوم پاکستان شایان شان طریقے سے منانے کیلئے تیاریاں جاری

مسلح افواج اس دن کوشایان شان انداز میں منانے کیلئے مشقیں اور ریہرسل کررہی ہیں۔اسلام آبادکے شکرپڑیاں پریڈگرائونڈمیں تئیس مارچ کی پریڈ کی تیاریاں عروج پر ہیں۔ پاکستان کی بری، بحری اور فضائی افواج، فرنٹیئرکور،ناردرن لائٹ انفنٹری اور تینوں مسلح افواج کے سپیشل سروس گروپ پریڈمیں حصہ لیں گے۔

فیض آباد دھرنا کیس، خادم حسین رضوی اور پیر افضل قادری سمیت دیگر مفرور ملزمان کو گرفتار کرنے کا حکم

فیض آباد دھرنا کیس، خادم حسین رضوی اور پیر افضل قادری سمیت دیگر مفرور ملزمان کو گرفتار کرنے کا حکم انسداد دہشت گردی عدالت نے فیض آباد دھرنا کیس میں تحریک لبیک پاکستان کے سربراہ خادم حسین رضوی اور پیر افضل قادری سمیت دیگر مفرور ملزمان کو گرفتار کرنے کا حکم دے دیا۔

پاکستان کی اسمبلیاں 31 مئی کو تحلیل

سیالکوٹ میں کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے خواجہ آصف نے گزشتہ ہفتے ورکرز کنونشن میں اپنے اوپر سیاہی پھینکنے کے واقعے کے حوالے سے کہا کہ سیاہی پھینکے جانے پر کوئی دکھ نہیں ، ہمارا مذہب ہمیں دہشت گردی نہیں محبت سکھاتا ہے۔

امام بارگاہ پر شرپسندوں کا حملہ

پاکستان کے صوبہ خیبر پختونخوا کی پولیس کی کارکردگی کی تعریف عمران خان اس حد تک کرتے ہیں کہ سننے والا ہر شخص یہ سمجھتا ہے کہ اس صوبے میں پولیس کا جرائم پیشہ افراد پر مکمل کنٹرول ہے لیکن اسی صوبے کے شہر ڈیرا اسماعیل خان میں حالات اس کے بر عکس ہیں اور عشاء کی نماز کے بعد رات گئے تکفیری شرپسندوں نے کلاچی کے امام بارگاہ نمبر 3 پر حملہ کرکے امام بارگاہ میں توڑ پھوڑ کی اور امام بارگاہ میں نصب علم حضرت عباس کو اُتار کر آگ لگا دی۔ متولی اور علاقے کے مکینوں نے پولیس اسٹیشن میں مذکورہ حملے کے خلاف درخواست دی ہے جبکہ علاقائی پولیس کی جانب سے تاحال حملے کی باقاعدہ ایف آئی آر درج نہیں کی گئی ہے

عدلیہ اور فوج سے نہ لڑنے میں ہی نوازشریف کی بھلائی ہے،چوہدری نثار

سابق وزیرداخلہ چوہدری نثار علی خان کا کہنا ہے کہ ہمیں عدلیہ اور فوج سے لڑائی نہیں لڑنی چاہیے اسی میں نوازشریف،(ن) لیگ اور سیاسی عمل کی بھلائی ہے۔ ٹیکسلا میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے چوہدری نثار نے کہا کہ انتخابی حلقے میں جو لوگ میرے متبادل کی تلاش کررہے ہیں ان کی الیکشن میں ضمانت ضبط ہوگی، اپنے انتخابی حلقے میں مسلم لیگ (ن) کی ایک ایک اینٹ میں نے رکھی ہے، مجھ سے پہلے تو اس حلقے سے مسلم لیگ کے امیدواروں کی ضمانتیں ضبط ہوتی تھیں۔ انہوں نے کہا کہ مجھے یہ بتایا جائے کہ مسلم لیگ (ن) کا بیانہ کیا ہے، میرا موقف یہ ہے کہ ہمیں عدلیہ سے لڑائی نہیں لڑنی چاہیے، ہمیں پاکستانی افواج سے لڑائی نہیں لڑنی چاہیے، اگر نااہلی سے متعلق کوئی ریلیف ملے گا تو اسی سپریم کورٹ سے ملے گا، ہمیں اداروں سے لڑائی نہیں لڑنی اور اسی میں نوازشریف، ن لیگ اور سیاسی عمل کی بھلائی ہے،اپنےاس موقف کا اظہار پچھلی کابینہ اور پارٹی کی سینٹرل ایگزیکٹو میں کیا تھا ،کوئی فاروڈ بلاک نہیں بن رہا اور نہ کوئی دھڑے بندی ہورہی ہے۔

رسول اللہ (ص) اور حضرت فاطمہ (س) توہین، مریم نواز معافی مانگیں، سنی تحریک علماء بورڈ کا اعلامیہ

سنی تحریک کے زیر اہتمام عید گاہ چوک سے نواں کوٹ چوک تک احتجاجی ریلی نکالی گئی جس کی قیادت جنرل سیکرٹری سنی تحریک جواد حسن گل قادری اور سبزی منڈی کے جنرل سیکرٹری میاں امجدکر رہے تھے۔

راحیل شریف ایرانی وزیر خارجہ کی دورہ پاکستان کی تفصیلات جمع کرنے آئے ہیں، تجزیہ کار

ایرانی وزیر خارجہ کے تین روزہ دورہ پاکستان کے نتیجے میں پاک ایران تعلقات میں مزید تقویت پائی جارہی ہے جبکہ اس دورے کے دوران ایرانی وزیر خارجہ نے پاکستان کے ساتھ مزید اقتصادی و معاشرتی دوستانہ تعلقات کو بہتر بنانے پر بھی زور دیا جسکو پاکستان نے فراخ دلی سے قبول کیا۔

بھارت پاکستانی سفارتکاروں کو تحفظ دینے میں ناکام؛ پاکستان نے بھارت سے اپنا سفیر واپس بلا لیا

پاکستان نے بھارت سے سفیر کو مشاورت کے لیے واپس بلا لیا، سہیل محمود کو بھارت میں سفارتی عملے کو ہراساں کرنے سے متعلق معلومات حاصل کرنے کے لیے بلا یا گیا۔

ایئرمارشل مجاہد انورخان پاک فضائیہ کے نئے سربراہ نامزد

ترجمان پاک فضائیہ کے مطابق ائیرمارشل مجاہد انورخان کو پاک فضائیہ کا نیا سربراہ نامزد کردیا گیا ہے۔ وہ موجودہ ایئر چیف مارشل سہیل امان کی ریٹائرمنٹ کے بعد ذمہ داریاں سنبھالیں گے۔ مجاہد انورخان نے پاکستان ائیرفورس کی جی ڈی پی برانچ میں دسمبر 1983 میں کمیشن حاصل کیا، مجاہد انور خان نے پی اے ایف اکیڈمی اصغرخان سے اعزازی شمشیر، بہترین پائلٹ ٹرافی حاصل کی اوروہ چیئر مین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی گولڈ میڈل کے حقدارقرارپائے۔ وہ چیف آف دی ائیراسٹاف کے پرسنل اسٹاف آفیسر، اسسٹنٹ اورڈپٹی چیف آف دی ائیر اسٹاف (آپریشنز) سمیت ڈائریکٹرجنرل سی فورآئی کے طورپربھی خدمات انجام دے چکے ہیں۔ مجاہد انور خان کو ہلال امتیاز(ملٹری)، ستارہ امتیاز (ملٹری) اور تمغہ ء امتیاز (ملٹری)سے نوازا گیا ہے۔

کراچی: جھڑپ میں 5 دہشتگرد ہلاک

پاکستان کے شہر کراچی کے علاقے لیاری میں رینجرز پر حملے کے دوران ایک سیکورٹی اہلکار اور 5 دہشتگرد ہلاک ہو گئے۔ ترجمان رینجرز سندھ کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق لیاری کے علاقے علی محمد محلہ ذکری پاڑہ میں رات سوا 8 بجے کے قریب رینجرز کی جانب سے معمول کا گشت کیا جا رہا تھا کہ اچانک دہشت گردوں نے دستی بموں اور خود کار ہتھیاروں سے حملہ کر دیا،

گجرات:عمران خان کی تقریر کے دوران جوتا اچھال دیا گیا

گجرات میں پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے جلسے میں عمران خان کی تقریر کے دوران جوتا اچھال دیا گیا جو ان کے برابر میں کھڑے علیم خان کو لگا۔

صادق سنجرانی چیئرمین اورسلیم مانڈوی والا ڈپٹی چیئرمین سینیٹ منتخب

اپوزیشن جماعتوں کے امیدوار صادق سنجرانی چیئرمین اور سلیم مانڈوی والا ڈپٹی چیرمین سینیٹ منتخب ہوگئے ہیں۔ پارلیمنٹ ہاؤس اسلام آباد میں سینیٹ کے اہم اجلاس میں چیئرمین اور ڈپٹی چیئرمین سینیٹ کا انتخاب ہوا۔ چیرمین سینیٹ کے عہدے کے لیے مسلم لیگ (ن) اور ان کے اتحادی جماعتوں کے امیدوار راجہ ظفرالحق اور اپوزیشن جماعتوں کے امیدوار صادق سنجرانی میں مقابلہ ہوا جب کہ ڈپٹی چیئرمین کے عہدے کے لئے مسلم لیگ (ن) اور ان کی اتحادی جماعتوں کے امیدوار عثمان کاکڑ اور اپوزیشن جماعتوں کے سلیم مانڈوی والا کے درمیان مقابلہ ہوا۔

امام کعبہ کی جانب سے کرپٹ حکمرانوں کی تعریف سمجھ سے بالاتر ہے،علامہ اشرف آصف جلالی

تحریک لبیک یارسول اللہ کے سربراہ علامہ اشرف آصف جلالی نے کہا ہے کہ امام کعبہ کی جانب سے کرپٹ حکمرانوں کی تعریف سمجھ سے بالاتر ہے، اگر امام کعبہ کو حکمرانوں کی کرپشن کا علم نہیں تھا تو انہیں بغیر معلومات وقت کے ظالم حکمرانوں کے قصیدے پڑھنا زیب نہیں دیتا اور اگر امام کعبہ نے حکمرانوں کی دین دشمنی سے آگاہی کے باوجود ان کی تعریف کی ہے تو یہ بہت بڑی جسارت ہے۔ انہوں نے کہا کہ شیخ صالح کو یاد رکھنا چاہیے کہ تاریخ اسلام میں بُرے سے بُرے حکمران نے بھی وہ کام نہیں کیا جو نواز شریف نے کیا ہے،

بے نظیر اور بلاول کی تصاویر سرکاری اشتہارات میں نہیں آنی چاہئیں، چیف جسٹس

چیف جسٹس میاں ثاقب نثار نے سرکاری اشتہارات سے متعلق کیس کی سماعت میں حکم دیا ہے کہ بے نظیر بھٹو اور بلاول کی تصاویر اشتہارات میں نہیں آنی چاہئیں۔ چیف جسٹس کی سربراہی میں سپریم کورٹ کے تین رکنی بینچ نے سرکاری اشتہارات سے متعلق کیس کی سماعت کی۔ چیف جسٹس نے استفسار کیا کہ کیا وزیراعلی پنجاب شہباز شریف نے سرکاری اشتہار کے 55 لاکھ روپے قومی خزانے میں جمع کرادیے؟۔ ایڈیشنل ایڈووکیٹ جنرل پنجاب نے چیک جمع کرانے سے متعلق عدالت کو آگاہ کیا۔

حکمران جماعت کے رہنماوں پر سیاہی اور جوتوں کی بارش۔۔۔ اس بار نوبت نواز شریف کی

خبررساں ادارے تسنیم کے مطابق گڑھی شاہو میں سابق وزیراعظم نواز شریف جامعہ نعیمیہ کے زیراہتمام تقریب میں شریک ہوئے اور جب وہ خطاب کے لئے ڈائس پر آئے تو ایک شخص نے ان کی جانب جوتا اچھالا جو ان کے سینے پر لگا۔ جوتا اچھالنے والے شخص کو وہاں موجود افراد نے پکڑ لیا جسے تقریب سے باہر لے جانے کے بعد سیکیورٹی اہلکاروں کے حوالے کردیا۔ یاد رہے کہ گزشتہ روز سیالکوٹ میں ورکرز کنونشن سے خطاب کے دوران ایک شخص نے وزیر خارجہ خواجہ آصف کے چہرے پر سیاہی پھینک دی تھی جبکہ اس سے قبل وزیرداخلہ احسن اقبال کی جانب بھی جوتا اچھال دیا گیا تھا۔

شام میں دہشتگردوں کی دگرگون حالت اور نائب امام کعبہ کی پاکستان میں کالعدم تنظیموں کے رہنماوں سے ملاقاتیں

نائب امام کعبہ نے ایک ایسے خاص موقع پر پاکستان کا دورہ کرکے وہاں کے تکفیری تفکر کے حامل کالعدم تنظیموں کے رہنماوں سے ملاقاتیں کی ہیں کہ شام میں تکفیری دہشتگردوں کی حالت ناگفتہ بہ بتائی جارہی ہے۔ خبررساں ادارے تسنیم کے مطابق اگرچہ نائب امام کعبہ کا دورہ پاکستان بقول ان کے مذہبی ہے اور اسی بنیاد پر انہوں نے نواز شریف سے ملنے سے بھی انکار کیا لیکن تعجب کی بات یہ ہے کہ انہوں نے شہباز شریف سے ملاقات کرکے اپنے ہی بیان کا مذاق اڑایا ہے۔ واضح رہے کہ نائب امام کعبہ کا پاکستان میں دورہ مذہبی بنیادوں پرہے ایسا خود امام کعبہ نے پاکستان میڈیا کو جاری بیان میں کہا، انہوں نے نواز شریف سے بھی ملاقات سے انکار بھی اسی بنیاد پر کیا۔

نائب امام کعبہ کی پاکستان کے داخلی امور میں براہ راست مداخلت

نائب امام کعبہ شیخ صالح بن محمد بن ابراہیم آل طالب نے کہا ہے کہ حکمرانوں پر غلط اور بے بنیاد الزامات لگانا انتشار اور تفرقے کا باعث ہوسکتا ہے، پختہ ایمان رکھنے والا مسلمان ہرگز کسی اور کی تعلیمات کو اللہ اور رسول کے احکامات پر فوقیت دینے کی جسارت نہیں کرسکتا۔

نااہل مثالی آئی جی خیبر پختونخواہ صلاح الدین محسود اور ڈیرہ اسماعیل خان کی مقتل گاہ

ان سےملیں ۔ یہ ہیں کے پی کی مثالی پولیس کے آئی جی صلاح الدین محسود۔ تواتر سے ڈیرہ اسماعیل خان میں شیعہ مسلک کے لوگوں کی نسل کشی کے واقعات کے دوران تو یہ منظر_عام پر آئے ھی نہیں ، ہاں جونہی اپنی مثالی نااھلی پر مٹی ڈالنے اور بے بنیاد بیانات سے عوام کو گمراہ کرنے کا وقت آیا ، یہ سامنے آ گئے ۔

کوئٹہ میں تکفیری دہشتگردوں کی شیعہ جوانوں پر فائرنگ ایک مومن شہید ایک شدید زخمی

کوئٹہ میں کالعدم لشکر جھنگوی کے دہشتگردوں کی فائرنگ سے ایک شیعہ جوان شہید اور دوسرا زخمی ہوگیا ہے۔

پاک فوج کا ملک میں امن بحال رکھنے کا عزم

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کی سربراہی میں کور کمانڈرز کانفرنس میں دہشتگردی اور انتہا پسندی کے خلاف آپریشنز میں حاصل ہونے والی کامیابیوں جو جاری رکھتے ہوئے ملک میں دیرپا قیام امن کے عزم کا اعادہ کیا گیا۔

بریکنگ نیوز: کئی ماہ سے گمشدہ ثمر عباس بازیاب چکوال سے عبدالحسین لاپتہ

اسلام آباد سے ۱۰ ماہ قبل لاپتہ ہونے والے شیعہ سماجی رہنما ثمر عباس بازیاب ہوکر گھر پہنچ گئے ہیں۔

پاک فوج نے ایل او سی پر بھارتی جاسوس ڈرون مار گرایا

راولپنڈی: پاک فوج کے جوانوں نے ایل او سی پر فضائی حدود کی خلاف ورزی کرنے والے بھارتی جاسوس ڈرون کو مار گرایا۔ پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق بھارتی ڈرون پاکستان کی فضائی حدود کی خلاف ورزی کرتے ہوئے لائن آف کنٹرول کے علاقے چڑی کوٹ سیکٹر پر محو پرواز تھا جس کے ذریعے پاکستانی علاقوں کی جاسوسی کی جارہی تھی اس دوران اسے پاک فوج کے جوانوں نے مار گرایا جس کا ملبہ قبضے میں لے کر تحقیقات شروع کردی گئی ہیں۔

سینیٹ انتخابات؛ الیکشن کمیشن نے ہارس ٹریڈنگ کیخلاف کارروائی کا فیصلہ کرلیا

سینیٹ انتخابات؛ الیکشن کمیشن نے ہارس ٹریڈنگ کیخلاف کارروائی کا فیصلہ کرلیا خبررساں ادارے تسنیم کے مطابق الیکشن کمیشن نے سینیٹ الیکشن میں مبینہ ہارس ٹریڈنگ پر کارروائی کا فیصلہ کرلیا۔ سینیٹ انتخابات کے بعد مختلف سیاسی جماعتوں کے قائدین اور ارکان پارلیمنٹ کی جانب سے ہارس ٹریڈنگ کا الزام لگایا گیا ہے۔ سینیٹ انتخابات میں پیسہ چلا، اس کا حساب کتاب ہونا چاہیے: نواز شریف چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے سینیٹ الیکشن میں خیبرپختونخوا اسمبلی کے ارکان کی ہارس ٹریڈنگ کا اعتراف بھی کیا ہے۔

دہری شہریت والے سینیٹرز کے سروں پر عدالتی تلوار

سپریم کورٹ میں چیف جسٹس کی سربراہی میں تین رکنی بنچ نے ججز اور سرکاری افسران کی دہری شہریت سے متعلق کیس کی سماعت کی۔ چیف جسٹس نے اٹارنی جنرل کے ذریعے نومنتخب دہری شہریت رکھنے والے سینیٹرز کی تفصیلات طلب کیں۔ چیف جسٹس پاکستان نے ریمارکس میں کہا کہ یہ پتہ چلا ہے کہ دہری شہریت والے 6 افراد سینیٹر منتخب ہوگئے، ابھی تک معلوم نہیں دہری شہریت کا اثر کیا ہو گا تاہم یہ پتہ چلا ہے کہ 6 دہری شہریت والے سینیٹر منتخب ہوگئے ہیں، مجھے ان 6 سینٹرز کے نام معلوم نہیں۔

بلوچستان میں امن کے قیام کا خواب حقیقت بن رہا ہے، پاک آرمی چیف

آئی ایس پی آر کے حوالے سے بتایا ہے کہ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے بلوچستان کا دورہ کیا اور تربت میں عمائدین سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بلوچستان کے عوام کا حق ہے کہ ملک کے باقی عوام کی طرح سہولیات سے فیض یاب ہوں۔ بلوچستان کی ترقی پاکستان کی ترقی ہے جبکہ پاک فوج بلوچستان کی سماجی و اقتصادی ترقی میں بھرپورتعاون کرے گی۔سول حکومت کے تعاون سے تمام منصوبے ترقی اور قیام امن کے لیے ہیں ، یہ تمام منصوبے بلوچستان کے عوام کے لیے نہ صرف مفید ثابت ہوں گے بلکہ لوگوں کی زندگیوں میں تبدیلیاں بھی لائیں گے۔

اعظم طارق قتل کے جھوٹےمقدمے میں گرفتار علامہ سبطین کاظمی باعزت بری ،

گستاخ امامِ زمانہؑ ملعون اعظم طارق قتل کے جھوٹے الزام میں گرفتار شیعہ علماء کونسل پاکستان کے مرکزی رہنماء علامہ سبطین کاظمی کو آج اسلام آباد کی انسداد دہشت گردی کی عدالت نے با عزت بری کر دیا ۔

قومی و صوبائی اسمبلیوں کی حلقہ بندیوں کی ابتدائی رپورٹ شائع

الیکشن کمیشن نے قومی اور صوبائی اسمبلیوں کی ابتدائی حلقہ بندیوں کی رپورٹ شائع کردی جس کے مطابق قومی اسمبلی کے حلقوں کی تعداد 272 ہوگی۔

فیض آباد دھرنا کیس: تحریک لبیک کے خادم حسین رضوی مفرور ملزم قرار

جیونیوز کے مطابق اسلام آباد کی انسداد دہشت گردی کی عدالت کے جج شاہ ارجمند نے فیض آباد دھرنا کیس کی سماعت کی۔ دوران سماعت پراسیکیوٹر نے عدالت کو بتایا کہ مولانا خادم حسین رضوی سمیت چار ملزمان کے خلاف مقدمات درج ہیں لیکن بار بار طلبی کے باوجود ملزمان عدالت میں پیش نہیں ہو رہے۔ پراسیکیوٹر نے عدالت سے استدعا کی کہ ملزمان کو مفرور قرار دیا جائے اور اس کے باوجود عدم حاضری کی صورت میں اشتہار ٹھہرایا جائے۔ اے ٹی سی کے جج شاہ رخ ارجمند نے پراسیکیوٹر کی استدعا منظور کرتے ہوئے تحریک لبیک کے سربراہ مولانا خادم حسین رضوی، مولانا افضل قادری، مولانا عنایت اور شیخ اظہر مفرور ملزم قرار دے دیا۔

مشیر قومی سلامتی:"یمن بحران کا واحد حل سیاسی مکالمہ ہے"

مشیر قومی سلامتی امور ناصر خان جنجوعہ کا کہنا ہے کہ عالم اسلام گوناگوں مسائل کا شکار ہے جن کا حل و فصل صرف اور صرف مسلمانوں کے درمیان اتحاد میں ہی مضمر ہے جبکہ یمن بحران کا واحد حل بھی سیاسی طریقہ کار اختیار کرنا ہے۔

سینیٹ انتخابات میں ایک بار پھر شرمناک ہارس ٹریڈنگ ہوئی، عمران خان

راولپنڈی: پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ سینیٹ انتخابات میں ایک بار پھر شرم ناک ہارس ٹریڈنگ ہوئی یہ سارا عمل ہمارے سیاسی طبقے کی اخلاقی پستی کو ظاہر کرتا ہے۔ اپنے ٹوئٹ میں عمران خان نے کہا ہے کہ سینیٹ انتخابات میں ایک بار پھر شرم ناک ہارس ٹریڈنگ دیکھی گئی، ارکان نے انتخابات میں ووٹ خریدے اور بیچے جس سے ہمارے سیاسی طبقے کی اخلاقی پستی ظاہر ہوتی ہے، کس مغربی جمہوریت میں ایسی خرید و فروخت ہوتی ہے؟ اسی لیے پی ٹی آئی نے براہ راست یا پارٹی بنیاد پر انتخابات کا فارمیٹ پیش کیا تھا۔ ہمیں تانگہ پارٹی کہنے والے آج ہماری جماعت میں گھسنے کی کوشش کررہے ہیں، عمران خان

سینیٹ الیکشن، (ن) لیگ کے حمایت یافتہ 16 اور پیپلز پارٹی کے 12 امیدوار کامیاب

سینیٹ الیکشن کے غیر سرکاری و غیر حتمی نتائج اب تک کے نتائج کے مطابق مسلم لیگ (ن) کے حمایت یافتہ 16 امیدوار، پیپلز پارٹی کے 12 ، پی ٹی آئی کے 6، جمعیت علمائے اسلام (ف) کے 2، نیشنل پارٹی کے دو، ایم کیو ایم، جماعت اسلامی، فنکشنل لیگ اور پشتونخوا میپ کا ایک ایک جبکہ 10 آزاد امیدوار کامیاب ہوگئے۔ پنجاب پنجاب سے سینیٹ کی 12 میں سے 11 نشستوں پر مسلم لیگ ن کے حمایت یافتہ آزاد امیدوار کامیاب ہوگئے جبکہ صرف ایک سیٹ تحریک انصاف کو ملی۔ جنرل نشست پر مسلم لیگ ن کے حمایت یافتہ ڈاکٹر آصف کرمانی، رانا مقبول احمد، زبیر گل، شاہین خالد بٹ، مصدق ملک اور ہارون اختر کو فتح حاصل ہوئی۔ ٹیکنو کریٹ کی سیٹ پر سابق وزیر خزانہ اسحاق ڈار اور حافظ عبدالکریم کامیاب ہوگئے۔ اقلیت کی ایک نشست پر کامران مائیکل جبکہ خواتین کی دونوں نشستوں پر سعدیہ عباسی اور نزہت صادق کامیاب ہوئیں۔ پی ٹی آئی کے چوہدری سرور ایک جنرل سیٹ جیتنے میں کامیاب ہوگئے۔ الیکشن جیتنے کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے چودھری سرور نے سپورٹ کرنے پر جماعت اسلامی، آزاد اور پی ٹی آئی ارکان کا شکریہ ادا کیا۔ اسلام آباد

3 مارچ : سانحہ عباس ٹاون کو4 سال بیت گئے، یاد یں ابھی تازہ، قاتل تاحال لاپتہ

کراچی کی تاریخ میں ہونے والے بدترین بم دھماکہ جس نےکئی خاندانوں کو برباد، کئی بچوں تیم اور کئی بہوں کے بھائی اور سہاگ کو چھین لیا،اس سانحہ کو آج 4 سال بیت گئے، جی ہاں یہ سانحہ عباس ٹاون ہے جو 2013 کی 3 مارچ بعد نماز مغربین رونما ہوا۔

راؤ انوار نے قانونی طریقے سے بیرون ملک سفر نہیں کیا، ایف آئی اے

فیڈرل انویسٹی گیشن ایجنسی (ایف آئی اے) نے سندھ پولیس کو نقیب اللہ کے ماورائے عدالت قتل کیس میں مطلوب معطل سینئر سپرنٹنڈنٹ پولیس (ایس ایس پی) ملیر راؤ انوار کے حوالے سے آگاہ کیا ہے کہ ملزم نے کسی بھی قانونی طریقے سے بیرون ملک سفر نہیں کیا۔

پاکستان کا امریکہ سے ملکی مفادات پر سمجھوتہ نہ کرنے کا عزم

ابنا ۔ کی رپورٹ کے مطابق پاکستان کے وزیرخارجہ خواجہ آصف نے کہا ہے کہ امریکہ اگرکوئی کردار ادا کرنا چاہتا ہے توپہلے اپنی پالیسی میں توازن پیدا کرے لیکن ہم امریکی مفادات کے لیے ملکی مفادات پرسمجھوتہ نہیں کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ افغانستان کے مسئلے کا کوئی فوجی حل نہیں، طالبان افغانستان میں ایک سیاسی عنصرہیں اوروہ ان کا بھی ملک ہے، ہم بھی افغانستان میں امن کے خواہش مند ہیں اورافغان صدرکی طالبان سے مذاکرات کی پیشکش کو اچھی نظر سے دیکھتے ہیں، امریکہ اگر کوئی کردار ادا کرنا چاہتا ہے تو پہلے اپنی پالیسی میں توازن پیدا کرے، ہم 80 کی دھائی اور پرویز مشرف کے سرنڈرکا خمیازہ بھگت رہے ہیں، امریکی مفادات کے لیے ملکی مفادات پر سمجھوتہ نہیں کریں گے۔

ایل او سی پر بھارتی فوج کی فائرنگ سے پاک فوج کے 2 جوان شہید

ایل او سی پر بھارتی فوج کی فائرنگ سے پاک فوج کے 2 جوان شہید راولپنڈی: لائن آف کنٹرول پر بھارتی فوج نے ایک بار پھر سیز فائر معاہدے کی خلاف ورزی کرتے ہوئے بلااشتعال فائرنگ کی جس کے نتیجے میں پاک فوج کے دو جوان شہید ہوگئے۔ پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق بھارت نے لائن آف کنٹرول کے بھمبھر سیکٹر میں بلااشتعال فائرنگ کی جس کے نتیجے میں پاک فوج کے دو جوان شہید ہوگئے۔ شہید ہونے والے 32 سالہ منیر چوہان کہوٹہ کے رہائشی تھے جب کہ 28 سالہ عامر حسین کا تعلق ضلع بھمبھر سے تھا۔ آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ پاک فوج نے بھارتی اشتعال انگیزی کے جواب میں بھرپور اور موثرکارروائی کی اور بھارتی چوکیوں کو نشانہ بنایا۔

یوٹرن یا منافقانہ پالیسی؛ امریکہ کا پاک روس تعلقات میں بہتری سے خوف بڑھ گیا

خبررساں ادارے تسنیم کے مطابق امریکی فوج کی مرکزی کمان کے سربراہ جنرل جوزف ووٹل نے کہاہے کہ پاکستان دہشت گردی کے حوالے سے امریکی خدشات کے بارے میں مثبت رویے کا مظاہرہ کررہاہے۔ انہوں نے واشنگٹن میں امریکی ایوان نمائندگان کی آرمڈسروسز کمیٹی کے اجلاس میں بتایا کہ پاکستان درست سمت میں گامزن ہے اور ہم اب مثبت تبدیلی دیکھ رہے ہیں۔ قابل ذکر ہے کہ پاکستان نے گزشتہ چند دنوں کے دوران ایسا کیا کام کردیا کہ امریکہ یوٹرن لینے پر مجبور ہوگیا اور دہشتگردی کیخلاف پاکستان کی کوششوں کا اعتراف کرڈالا۔

پارلیمنٹ کو قانون سازی پر مجبور نہیں کر سکتے، چیف جسٹس

پارلیمنٹ کو قانون سازی پر مجبور نہیں کر سکتے، چیف جسٹس چیف جسٹس کی سربراہی میں سپریم کورٹ کے تین رکنی بینچ نے گردوں کی غیر قانونی پیوند کاری سے متعلق ازخود نوٹس کی سماعت کی ڈاکٹر مرزا نقی ظفر عدالت میں پیش ہوئے اور بریفنگ دی۔ چیف جسٹس نے ریمارکس دیے کہ گردوں کی غیرقانونی پیوند کاری بہت بڑا ناسور ہے، گردے اور اعضا عطیہ کرنے پر کسی کو مجبور نہیں کیا جا سکتا، گردے نکالنے سے بڑھ کراستحصال کیا ہوسکتا ہے، اس ناسور کے خاتمے کے لیے کیااقدامات ہوسکتے ہیں، اس دھندے میں ملوث لوگ کالی بھیڑیں ہیں، 10مارچ کو کراچی میں مقدمات کی سماعت کرنی ہے، ڈاکٹر ادیب بھی اس معاملے میں ہماری معاونت کریں۔ ڈاکٹر مرزا نقی ظفر نے بتایا کہ غیر قانونی گردوں کی پیوند کاری عرصے سے ہورہی ہے، خفیہ مقامات پر گردے نکالے اور ڈالے جاتے ہیں، غیر قانونی پیوند کاری کو روکنے کے لیے قومی اور لوکل سطح پر کوئی اتھارٹی نہیں ہے، وفاقی اور صوبائی سطح پر موجود اتھارٹیز بااختیارنہیں ہیں۔ ایڈیشنل ایڈووکیٹ جنرل پنجاب نے کہا کہ پنجاب اور خیبرپختون خوا کے میں اتھارٹی موجود ہے۔

کوئٹہ میں ڈی ایس پی حمید اللہ دستی پر دہشتگردوں کاحملہ، 2 اہلکار شہید

کوئٹہ میں ڈی ایس پی حمید اللہ دستی پر دہشتگردوں کاحملہ، 2 اہلکار شہید کوئٹہ میںڈی ایس پی حمید اللہ دستی کے سکواڈ پر دہشتگردوں کے حملے میں 2 اہلکار شہید ہوگئے تاہم وہ خود محفوظ رہے ۔ نجی ٹی وی چینل دنیا نیوز کے مطابق ڈی ایس پی حمید اللہ دستی سکواڈ کے ہمراہ اپنی بلٹ پروف گاڑی میں آفس جا رہے تھے کہ موٹر سائیکل پر سوار دہشتگردوں نے فائرنگ کردی جس کے نتیجے میں ان کے سکواڈ میں شامل 2 پولیس اہلکار شہید ہو گئے تاہم وہ بلٹ پروف گاڑی میں ہونے کی وجہ سے محفوظ رہے ، دہشتگردوں فائرنگ کے بعد فرار ہو گئے۔

شام میں خون خرابہ رکوانے کے حوالے سے پاکستان میں قرارداد منظور

شام میں خون خرابہ رکوانے کے حوالے سے پاکستان میں قرارداد منظور خیبر پختونخوا اسمبلی کا اجلاس اسپیکر اسد قیصر کی زیر صدارت منعقد ہوا جس میں ایم پی اے آمنہ سردار نے شام میں قتل عام رکوانے کے لیے قرار داد پیش کی۔ قرار داد کے متن میں کہا گیا کہ صوبائی حکومت وفاق سے سفارش کرے کہ وہ شام میں جنگ رکوانے کے لیے کردار ادا کرے جو بعد ازاں متفقہ طور پر منظور کر لی گئی۔

پاکستانی فوج کے سربراہ سے ایرانی فضائیہ کے سربراہ کی ملاقات

اسلامی جمہوریہ ایران کی فضائیہ کے سربراہ جنرل حسن شاہ صفی پاکستان کے دورے پر ہیں جہاں انھوں نے آج پاکستانی فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقات اور گفتگو کی۔ پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے بیان کے مطابق ایرانی فضائیہ کے سربراہ بریگیڈئیر جنرل حسن شاہ صفی جنرل ہیڈکوارٹرز (جی ایچ کیو) راولپنڈی پہنچے جہاں انہوں نے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقات کی۔ آئی ایس پی آر کے مطابق پاکستانی فوج کے سربراہ اور ایرانی فضائیہ کے سربراہ کے درمیان ملاقات میں پیشہ ورانہ دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

نوازشریف (ن) لیگ کے تاحیات قائد، شہباز شریف قائم مقام صدر منتخب

نوازشریف (ن) لیگ کے تاحیات قائد، شہباز شریف قائم مقام صدر منتخب لاہور: پاکستان مسلم لیگ (ن) کی مرکزی مجلس عاملہ نے شہباز شریف کو پارٹی کا قائم مقام صدر منتخب کرلیا ہے جب کہ نواز شریف کو تاحیات قائد بنانے کی منظوری دیدی ہے۔ ایکسپریس نیوز کے مطابق ماڈل ٹاون میں پارٹی چئیرمین راجا ظفرالحق کی صدارت میں مسلم لیگ (ن) کی مرکزی مجلس عاملہ کا اجلاس ہوا جس میں سابق وزیر اعظم نواز شریف، وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی، وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف، پرویز رشید، خواجہ سعد رفیق اور رانا ثنا اللہ سمیت 125 اراکین نے شرکت کی تاہم سابق وزیر داخلہ چوہدری نثار اجلاس میں شریک نہیں ہوئے۔

نواز شریف کو کسی اور نے نہیں قدرت نے نکالا، آصف زرداری

سابق صدر آصف علی زرداری کا کہنا تھا کہ نوازشریف نے عوام کو بے روزگار کرکے فاقہ کشی پر مجبور کیا عوام کی بددعائیں نوازشریف کا اب تک پیچھا کر رہی ہیں اس لیے نواز شریف کو کسی اور نے نہیں بلکہ قدرت نے نکالا۔

سپریم کورٹ نے ڈاکٹر ثمر مبارک سے سرکاری فنڈ کا حساب مانگ لیا

سپریم کورٹ میں چیف جسٹس پاکستان کی سربراہی میں ڈاکٹر ثمر مبارک کو منصوبوں کی تکمیل کے لیے فراہم کیے گئے فنڈز سے متعلق کیس کی سماعت ہوئی، اس موقع پر چیف جسٹس نے استفسار کیا کہ مجھے ڈاکٹر ثمرمبارک کے کاموں کی رپورٹ چاہیے، اتنا پیسہ دیا گیا اس کا آڈٹ ہونا چاہیے، تھرکول سے بجلی پیدا کرنے کا بھی کہا گیا اس کا کیا ہوا۔

نواز شریف پارٹی صدارت سے بھی نااہل ہوگئے

چیف جسٹس پاکستان ثاقب نثار کی سربراہی میں 3 رکنی بنچ نے الیکشن ایکٹ 2017ء کیخلاف دائر درخواستوں کی سماعت کی۔ سپریم کورٹ نے اپنے مختصر فیصلے میں قرار دیا کہ طاقت کا سرچشمہ اللہ تعالٰی ہے، آئین کے آرٹیکل 62 اور 63 پر پورا اترنے والا ہی پارٹی صدر بن سکتا ہے۔

بین الاقوامی

کرتار پور راہداری کے افتتاح سے پاک بھارت تعلقات میں بہتری آئےگی، من موہن سنگھ

کرتار پور راہداری کے افتتاح سے پاک بھارت تعلقات میں بہتری آئےگی، من موہن سنگھ سابق بھارتی وزیراعظم من موہن سنگھ کا کہنا ہے کہ کرتار پور راہداری کا افتتاح تاریخی لمحہ ہے، راہداری کھولنے سے پاکستان بھارت کےتعلقات میں بہتری آئے گی۔

بھارتی سپریم کورٹ نے بابری مسجد کی جگہ مندر تعمیر کرنے کا حکم دے دیا

بھارتی سپریم کورٹ نے بابری مسجد کی جگہ مندر تعمیر کرنے کا حکم دے دیا بھارتی سپریم کورٹ نے بابری مسجد کیس کا فیصلہ سناتے ہوئے مرکزی حکومت کو حکم دیا کہ 3 سے 4 ماہ کے اندر اسکیم تشکیل دے کر زمین کو مندر کی تعمیر کے لئے ہندووں کے حوالے کرے۔

امام خمینی

امام خمینی رہ کے انقلابی نظریات اور اس کے اثرات

امام خمینی علیہ الرحمہ کی شخصیت اعلم فقیہ، واصل عارف اور با بصیرت راہبر جیسی صفات کی حامل ہے، ایران کی سرزمین پر دو ہزار پانچ سو سالہ پرانی شہنشاہیت کو شکست دینے کے بعد شرق و غرب کی سپر پاورز کا سامنا کرنے والی شخصیت ہے۔

امام خمینی رح ایک مرد عارف

حضرت امام خمینی رح کے بارے میں عام طور پر جو بات ہمارے ہاں زیادہ مشہور ہے وہ یہ کہ آپ نے ایک ملوکیت اور بادشاہت کا خاتمہ کرکے ایک اسلامی اور مذہبی حکومت قائم کی۔ لوگ یہ بھی جانتے ہیں کہ آپ استعماری طاقتوں کے خلاف تھے اور استعماری طاقتوں نے آپ کی حکومت کے خاتمے کے لیے اپنے پورے وسائل بروئے کار لائے لیکن وہ اس میں ناکام ہو گئیں۔ ہم یہ بھی جانتے ہیں کہ امام خمینی رح بہت شجاع اور بہادر تھے۔ ہمیں یہ بھی معلوم ہے کہ آپ نے ناجائز طور پر قائم صہیونی حکومت کے خاتمے اور فلسطینیوں کے حقوق کے حصول کے لیے بھی آواز بلند کی۔ آپ مستضعفوں اور محروموں کے حقوق کے بھی علمبردار تھے۔ آپ نے اتحاد امت کے لیے ایک زور دار آواز بلند کی۔ ہم یہ بھی جانتے ہیں کہ آپ ایک عالم اور فقیہ تھے اور آپ کی تقلید کی جاتی تھی۔ بعدازاں آپ کا دیوان بھی چھپا اور پاکستان میں بھی بہت سے لوگوں کو معلوم ہوا کہ آپ صاحب دیوان شاعر بھی تھے، لیکن ابھی تک جو پہلو کم شناختہ یا ناشناختہ ہے وہ یہ ہے کہ آپ ایک بلند پایہ عارف تھے اور شاید یہ کہنا زیادہ بہتر ہو کہ آپ کے وجود سے پھوٹنے والی تمام تر خوبیوں کا سرچشمہ یہی امر ہے کہ آپ ایک عارف باللہ اور عاشق الٰہی تھے اور اس سلسلے میں نظری اور عملی طور پر نہایت عمق اور گہرائی کے مقام پر فائز تھے۔

امام خامنہ ای

عراق و لبنان کے ہمدردوں کی پہلی ترجیح ناامنی کا علاج ہونا چاہیئے، آیت اللہ سید علی خامنہ ای

رہبر انقلاب اسلامی نے کہا کہ ان تمامتر خباثتوں اور خطرناک کینہ پروریوں کے موجب چند ایک جانے پہچانے ہاتھ ہیں جبکہ ان تمام حوادث کے پیچھے امریکی و مغربی انٹیلیجنس ایجنسیز ہیں اور خطے کی بعض آمر حکومتوں کا پیسہ ہے، البتہ دشمن نے ایران کیلئے بھی ایسے ہی منصوبے تیار کر رکھے تھے، لیکن خوش قسمتی کیساتھ ایرانی قوم نے میدان میں قدم رکھتے ہوئے عقلمندی سے کام لیا۔

امام خامنہ ای آیت اللہ مکارم شیرازی کی عیادت کرنے اسپتال پہنچ گئے

امام خامنہ ای آیت اللہ مکارم شیرازی کی عیادت کرنے اسپتال پہنچ گئے . رہبر انقلاب حضرت سید علی خامنہ ای آیت اللہ مکارم شیرازی کی عیادت کیلئے اسپتال تشریف لے گئے۔

کلام و عقائد

بدا قرآن و حدیث کی روشنی میں

ذات الٰہی کے بارے میں بدا، حقیقت میں ابدا و اظہار ہے۔ یعنی جو کچھ خدا کے علم میں ہے اور انسان کے علم میں نہیں، اسےخداوند متعال اظہار و آشکار کرتا ہے۔ اسے بدا، کہنے کا سبب یہ ہے کہ یہ مقام فعل الٰہی میں نمایاں ہوتا ہے، اگرچہ ذات الٰہی میں جہل اور تغییر محال ہیں۔ خداوند متعال انبیاء کرام پر غیبی طریقے سے نظر رکھتا ہے تاکہ یہ لوگ وحی کے پہنچانے میں خطا سے محفوظ رہیں۔ قرآن کریم اس بارے میں ارشاد فرماتا ہے، "لِّيَعْلَمَ أَن قَدْ أَبْلَغُواْ رِسَالَاتِ رَبهِّم" تاکہ وہ دیکھ لے کہ انہوں نے اپنے رب کے پیغامات کو پہنچا دیا ہے۔ واضح ہے کہ خداوند متعال پہلے سے ہی آگاہ ہے کہ انبیاء، وحی الٰہی کو صحیح طریقے سے لوگوں تک پہنچائیں گے۔

حسن و قبح عقلی پر ایک نظر تحریر: محمد لطیف مطہری کچوروی

حسن و قبح عقلی پر ایک نظر تحریر: محمد لطیف مطہری کچوروی علم کلام کےاہم مباحث میں سے ایک حسن و قبح عقلی کا بحث ہے ۔اس سے مراد یہ ہے کہ کچھ افعال ذاتی طور پر حسن {اچھے} اور کچھ افعال ذاتی طور پر قبیح{ برے} ہیں ۔ معتزلہ اور امامیہ حسن و قبح عقلی کے قائل ہیں جبکہ اشاعرہ اس کی نفی کرتے ہیں۔ بہت سے کلامی مسائل اس بحث پر موقوف ہیں مثلا انسان کا اپنے اعمال میں خود مختار ہونا،خدا وند متعال کی بعض صفات کمالیہ کا ثبوت جیسے خدا کا عادل ہونا،اسی طرح بعض صفات سلبیہ بھی اسی بحث پر موقوف ہے جیسے خدا سے قبیح کا سرزد نہ ہونا،خداکا ظلم نہ کرنا وغیرہ ۔ جو لوگ حسن اور قبح کے قائل ہیں وہ انسانی افعال میں انسان کو مختار،خدا کو عادل مانتے ہیں جبکہ حسن و قبح کے مخالفین انسان کو مجبور اور خداکی عدالت سے انکار کرتے ہیں ۔

تربیت اولاد

خاندانی منصوبہ بندی : ایک معاشرتی ضرورت یا دھوکہ!

خاندانی منصوبہ بندی کوآج کے دور میں مختلف مملک کی حکومتیں اپنی کامیاب ترین پالیسیوں میں شمار کرتی ہیں۔ آبادی کا کنٹرول اور چھوٹا خاندان خوشحالی کا ذریعہ سمجھاجاتا ہے۔ خصوصاً محدود وسائل رکھنے والے ممالک میں اس پالیسی کو زیادہ اہمیت کی نگاہ سے دیکھا جاتا ہے

تعليم و تربيت کے بارے ميں اسلامي علما کي آرا و نظريات

تاريخ اسلام ميں تقريبا تمام علماء و دانشور مختلف علوم ميں مھارت رکھنے کے ساتھ ساتھ تعليم و تربيت ميں بھي صاحب نظر اور مھارت کے حامل ہوا کرتے تھے اس سے اسلام ميں تعليم وتربيت کي اھميت کا پتہ چلتا ہے لھذا ہم يہاں پر علما اسلام کي نظر ميں تعليم و تربيت کي اھميت اجاگر کرنے کے لئے ان کے بعض نظريات پيش کر رہے ہيں۔

تندرستی

لہسن اور پیاز چھاتی کے سرطان سے بچانے میں مددگار

لہسن اور پیاز ایشیا میں ایک عرصے سے استعمال ہورہی ہیں اور اب ان کے متعلق اچھی خبر یہ آئی ہے کہ ان دونوں جادوئی سبزیوں کا بھرپور اور مسلسل استعمال خواتین کو چھاتی کے سرطان (بریسٹ کینسر) سے محفوظ رکھتا ہے۔

گوشت نہیں کھائیں گے تو... کند ذہن ہوجائیں گے!

گوشت نہیں کھائیں گے تو... کند ذہن ہوجائیں گے!

مہدویت{امام زمان عج}

امام زمانہ عج سے رابطے کے آداب

امام زمانہ عج سے رابطے کے آداب

مہدی موعود (عج) کے پردہ غیب میں رہنے کے فوائد تحریر: محمد لطیف مطہری کچوروی

مہدی موعود (عج) کے پردہ غیب میں رہنے کے فوائد تحریر: محمد لطیف مطہری کچوروی امامت کے اہداف میں سے ایک ہدف امام معصوم کا لوگوں کی باطنی ہدایت ہے۔ امام لائق اور پاکیزہ دل رکھنے والے افراد کو اپنی طرف جذب کر کے انہیں کمال تک پہنچاتے ہیں۔ واضح ہے کہ انسان کا اس طرح ہدایت سے ہمکنار ہونے کے لئے ضروری نہیں کہ وہ امام کے ساتھ ظاہری رابطہ برقرار کرے۔ گذشتہ بیانات کی روشنی میں امام زمانہ (عج) کو بادل کے پیچھے پنہان روشن آفتاب سے تشبیہ دینے کا مقصد بھی واضح ہو جاتا ہے۔ اگرچہ بادل کے پیچھے پنہان سورج سے انسان مکمل طور بہرہ مند نہیں ہوتا ہے لیکن اس کا ہرگز مطلب یہ نہیں ہے کہ اس سے انسان کو کوئی فائدہ حاصل نہیں ہوتا ہے۔ بہرحال امام زمانہ (عج) کے وجود کے آثار و برکات سے بہرہ مند نہ ہونے کا سبب انسانوں کی طرف سے خاص حالات کا فراہم نہ کرنا ہے، جس کی وجہ سے لوگ اس عظیم نعمت کے فوائد سے محروم ہیں اور اس محرومیت کا سبب وہ خود ہیں نہ کہ خداوند متعال اور امام، کیونکہ خداوند متعال اور امام کی طرف سے اس سلسلے میں کوئی مشکل درپیش نہیں ہے۔

دیگر مناسبتیں

آفتاب کربلا جناب حضرت علی اکبر علیہ السلام

کربلا کے میدان میں ایک جوان ایسا بھی تھا جو سیرت و صورت اورگفتار و کردار میں شبیہ پیغمبر تھے۔دیکھنے والا دنگ رہ جاتا تھا کہ محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم تشریف لائے ہیں۔انہوں نے اس کائنات میں ایسی قربانی پیش کی کہ تمام دنیا دھنگ رہ گئی۔آپ ایسے باپ کے فرزند تھے جس پر رسول خدا صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو ناز تھا ،جس کے رسول خدا صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سواری بن گئے۔اس عظیم باپ کا فرزند تھا جس نے دنیا والوں کو جینا سکھایا اورباطل قوتوں کے سامنے قیام کر نا سکھایا۔

حدیث غدیر، حدیث متواتر

متواتر لفظی: وہ حدیث یا خبر جس کے تمام روایوں نے، تمام طبقات میں، اس حدیث یا خبر کے مضمون کو ہو بہو اور یکسان طور پر نقل کیا ہو۔ جیسے حدیث ثقلین کی عبارت، (انّي تارك فيكم الثقلين ۔۔) یا حدیث غدیر کی عبارت (من كنت مولاه فهذا عليّ مولاه)۔

چہاردہ معصومین ع

امام سجاد علیہ السلام

امام علیہ السلام نے کربلا سے کوفہ، کوفہ سے شام اور زندان سے رہائی تک ہر موقع پر اپنے خطبوں کے ذریعے جہاں قیام حسینی علیہ السلام کے اصولوں اور فلسفے سے لوگوں کو آگاہ فرمایا وہیں اسلام کا نام استعمال کرتے ہوئے اسلام کی دھجیاں اڑانے کی کوشش کرنے والی ناپاک حکومت کا مکروہ چہرہ بھی بےنقاب فرمایا۔

معاویہ و یزید کے دور حکومت میں امام حسین (ع) کا کردار

معاویہ کو ہر وقت آپ کے قیام کا خوف رہتا تھا۔ چنانچہ اس نے امام کے سامنے قبض و بسط کی پالیسی اپنائی یعنی ایک طرف سے آپ کی منزلت کو مدنظر رکھتا تھا اور بظاہر آپ کے لئے احترام کا قائل تھا اور آپ کی تعظیم کرتا تھا اور اپنے کارگزاروں کو بھی ہدایت کرتا تھا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے فرزند کو نہ چھیڑیں اور ان کی بےحرمتی سے پرہیز کریں۔ دوسری طرف سے امام کی مسلسل اور شب و روز نگرانی کو اپنی پالیسی کا حصہ بنایا اور سفر اور حضر میں آپ کی تمام حرکات و سکنات پر کڑی نظر رکھی جاتی تھی۔

دیگر موضوعات

جابر بن عبداللہ انصاری پہلا زائر اربعین حسینی

عطیہ کوفی کے مطابق جابر بن عبد اللہ انصاری کے ساتھ حسین بن علی علیہ السلام کی قبر کی زیارت کرنے کے لئے کوفہ سے نکلے۔ جب ہم کربلا پہنچے تو جابر فرات کے ساحل کے قریب گیا اور غسل انجام دیا اور محرم افراد کی طرح ایک چادر پہنی، پھر ایک تھیلی سے خوشبو نکالا اور اپنے آپ کو اس خوشبو سے معطر کیا اور ذکر الہی کے ساتھ قدم اٹھانا شروع کیا، یہاں تک کہ وہ حسینؑ ابن علیؑ کے مرقد کے قریب پہنچا۔ جب ہم نزدیک پہنچے تو جابر نے کہا کہ میرا ہاتھ قبر حسینؑ پر رکھو۔ میں نے جابر کے ہاتھوں کو قبر حسین پر رکھا۔ اس نے قبر حسینؑ ابنی علی کو سینے سے لگایا اور بے ہوش ہو گیا۔ جب میں نے اس کے اوپر پانی ڈالا تو وہ ہوش میں آیا۔ اس نے تین مرتبہ یا حسینؑ کی آواز بلند کی۔

عطیہ عوفی(کوفی)زائر اربعین حسینی

زیارت اربعین کی اہمیت اس قدر زیادہ ہے کہ امام حسن عسکری علیہ السلام نے فرمایا: مومن کی نشانیوں میں سے ایک زیارۃ اربعین کی تلاوت کرناہے۔۳۔جب بھی زیارت اربعین اورچہلم امام حسین علیہ السلام کا ذکر ہو وہاں حتما ان دو ہستیوں یعنی جابر اور عطیہ کا ذکر ہوتا ہے۔ یہ دونوں ہستیاں اسلامی تاریخ کی معروف شخصیات میں سے ہیں۔ لیکن جو چیز انہیں دوسری شخصیات اورافراد سے ممتاز کرتی ہے وہ یہ ہے کہ ان کا شمار امام حسین علیہ السلام کے پہلے زائروںمیں ہوتا ہے۔

سب سے زیادہ زیر بحث

امام علی علیہ السلام کی شانِ میں چہل حدیث

مولا علیؑ کی شان میں چالیس احادیث اور یہ ﻭﻩ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ہیں ﺟﻮ ﺻﺤﺎﺡ ﺳﺘﻪ ﻣﯿﮟ بھی موجود ہے. 1= ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺻﺤﻴﻔﺔ ﺍﻟﻤﺆﻣﻦ ﺣﺐّ ﻋﻠﻰؑ ﺑﻦ ﺍﺑﻰ ﻃﺎﻟﺐ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ. ﺻﺤﯿﻔﮧ ﻣﻮﻣﻦ ﮐﺎ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺤﺒﺖِ ﻋﻠﯽؑ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻃﺎﻟﺐؑ ﮨﮯ.

دعا کی اہمیت

دعا کی اہمیت حضرت انسان کس قدر شرف و عظمت کا مالک ہے،اس کے لئے کائنات بنی،پوری کائنات میں اسی کو عزت و تکریم کا حق دار ٹھہرایا گیا۔تمام مخلوق اس کی خدمت اور منفعت کے لئے پیدا کی گئی۔لیکن اتنی عظمتوں کے باوجود اس کی خلقت کا مقصد اللہ کی معرفت اور عبادت قرار دیا گیا۔لہذا انسان کا اہم کام خدا سے ارتباط و ربط ہے۔مگر کیسا رابطہ؟ اتنی عظمتوں کے باوجود بارگاہ خداوندی میں فقر محض اور احتیاج محض ہے جبکہ ذات پروردگار غناء ہی غناء ہے۔بلندی ہی بلندی ہے۔انسان مشکلات،مصائب اور تکالیف میں ایسی ذات کی طرف رجوع کر کے اپنے فقر اور احتیاج محض ہونے کا اقرار و اعتراف کرتے ہوئے اپنی نفی اور بے ثباتی کا اظہار کرتا نظر آتا ہے۔اس سلسلے میں انسان کا ایک اہم وسیلہ دعا ہے۔دعا کے ذریعے اپنی احتیاج کا اظہار بھی کرتا ہے اوراللہ سے اعانت کی التجا بھی کرتا ہے۔

قرآنِ کریم اور اصلاحِ معاشرہ تحریر: عارف حسین تھہیم

لفظِ ’’اصلاح‘‘ درست کرنے، صحیح کرنے اور خرابی کو دُور کے معنی میں آتا ہے۔ معاشرتی اور اجتماعی مفہوم کے اعتبار سے شائستہ اور نیک عمل انجام دینے، نیز فساد و تباہی کو ختم کرنے کے لیے بھی اصلاح کا لفظ استعمال کیا جاتا ہے۔ ارشادِ پروردگار ہے: ﴿ إِلاَّ الَّذِينَ تَابُواْ وَأَصْلَحُواْ وَبَيَّنُواْ فَأُوْلَئِكَ أَتُوبُ عَلَيْهِمْ وَأَنَا التَّوَّابُ الرَّحِيمُ ﴾[1]؛ ’’سوائے ان لوگوں کے جنہوں نے توبہ کی اور اپنے کئے کی اصلاح کر لی اور (جس کو چھپایا ہوا تھا) واضح کر دیا تو ایسے ہی لوگوں کی توبہ میں قبول کرتا ہوں اور بےشک میں بڑا توبہ قبول کرنے والا اور بہت مہربان ہوں۔‘‘ حقیقی توبہ میں گذشتہ بُرائی اور فساد کا دُور کرنا اور آئندہ بُرائی و فساد سے بچے رہنے کا تہیہ کرنا ضروری ہے۔ شائستہ اور صالح معاشرے کی تشکیل کا ہدف اور مقصد یہ ہوتا ہے کہ لوگوں کی دُنیوی و اُخروی اور مادی و معنوی ضرورتوں کو پورا کیا جائے؛ لہٰذا صالح معاشرے کی خصوصیات یہ ہیں کہ اس میں ہر ایک کی جان، مال، عزّت و آبرو اور ناموس محفوظ ہوتی ہے، لوگوں کی درمیان مہر و محبت اور اپنائیت کا راج ہوتا ہے اور سب لوگ روحانی و معنوی لحاظ سے پُرسکون اور مطمئن ہوتے ہیں۔

پیٹ کا درد کئی امراض کی علامت ہوسکتا ہے

اگر پیٹ میں درد ہورہا ہو تو اس کی کئی وجوہ ہوسکتی ہیں۔ اکثر ناقص غذا کی وجہ سے معدے میں تکلیف ہونے لگتی ہے جسے ہم پیٹ کے درد سے تعبیر کرتے ہیں۔ معدے کا درد کئی امراض کی علامت بھی ہوسکتا ہے، اس لیے اسے نظرانداز نہیں کرنا چاہیے اور بلاتاخیر ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔

دعائے کمیل معہ اردو ترجمہ

دعائے کمیل معہ اردو ترجمہ بسم اللہ الرحمن الرحیم بنام خدائے رحمن و رحیم اٴَللّٰھُمَّ اِنّيِ اٴَسْاٴَ لُکَ بِرَحْمَتِکَ الَّتي وَ سِعَتْ کُلَّ شَيْءٍ،وَ بِقُوَّتِکَ الَّتي قَھَرْتَ خدایا میراسوال اس رحمت کے واسطہ سے ھے جو ھر شے پر محیط ھے۔ اس قوت کے واسطہ سے ھے جو ھر چیز پر حاوی ھے بِھٰا کُلَّ شَيْءٍ،وَخَضَعَ لَھٰا کُلُّ شَيْ ءٍ،وَذَلَّ لَھٰا کُلُّ شَيْ ءٍ، وَبِجَبَرُوتِکَ الَّتي غَلَبْتَ اور اس کے لئے ھر شے خاضع اور متواضع ھے۔ اس جبروت کے واسطہ سے ھے جو ھر شے پر غالب ھے اور اس عزت کے واسطہ سے ھے بِھٰا کُلَّ شَيْءٍ، وَ بِعِزَّتِکَ الَّتي لاٰ یَقُومُ لَھٰا شَيْءٌ، وَبِعَظَمَتِکَ الَّتي مَلَاٴَتْ کُلَّ جس کے مقابلہ میں کسی میں تاب مقاومت نھیں ھے۔اس عظمت کے واسطہ سے ھے جس نے ھر چیز کو پر کردیا ھے شَيْءٍ، وَ بِسُلْطٰانِکَ الَّذي عَلاٰ کُلَّ شَيْءٍ، وَبِوَجْھِکَ الْبٰاقي بَعْدَ فَنٰاءِ کُلِّ شَيْءٍ،

اخلاق حسنہ کے بارے میں معصومین (ع) کے ارشادات

رسول خدا (ص) اور ا ئمہ معصومین علیہم اسلام اخلاق حسنہ کى اعلى ترین مثالیں ہیں اور یہ بے مثال "حُسن خلق" ان کے کردار اور گفتار سے عیاں تھا، ان ہى عظیم شخصیتوں کے ارشادات کى روشنى میں ہم "حُسن خلق" کے اعلى درجہ پر فائز ہو سکتے ہیں۔

مقصد قیام امام حسین علیہ السلام تحریر: محمد حسن حسرت کچوروی

امام حسین ؑ ۲۸ رجب ۶۰ ھ میں مدینہ سے حرکت کرتے ہیں اور ۳ شعبان المعظم کو مکہ میں پہنچتے ہیں پھر ۸ ذی الحجہ کو مکہ سے کوفہ کی طرف روانہ ہوتے ہیں ۲ محرم الحرام کو وارد کربلا ہوتے ہیں اور ۱۰ محرم الحرام کو شھید ہو جاتے ہیں اس مختصرعرصے میں انسان سو سے زیادہ درس حاصل کر سکتا ہے بلکہ کہہ سکتے ہیں کہ امام کے اس مختصر عرصےمیں ہزاروں دروس شامل ہیں لیکن یہ سارے دروس ایک اصلی درس ‘ حرکت اور قیام امام میں موجود ہیں باقی سارے حاشیے ہیں متن یہ ہے کہ امام نے قیام کیوں کیا؟ یہ اصلی درس ہے لوگ امام سے کہتے تھے آپ مدینہ اور مکہ میں محترم ہیں یمن میں اتنے سارے شیعہ ہیں کسی کونے میں تشریف لے جائیں اور یزید سے کوئی سروکار نہ رکھے تاکہ وہ بھی آپ سے کوئی سروکار نہ رکھے۔ یہ سارے مرید ہیں انہیں تبلیغ کریں عبادت کریں اور زندگی کریں۔ کاس قیام کا مقصد کیاہے ۔۔؟

تلاوت قرآن کی فضیلت

'پیغمبر اکرم صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم نے فرمایا، جو شخص رات کو دس آیتوں کی تلاوت کرے اس کا نام غافلین (جو یاد خدا سے بے بہرہ رہتے ہیں) میں نہیں لکھا جائے گا اور جو شخص پچاس آیتوں کی تلاوت کرے اور کا نام ذاکرین (جو خدا کو یاد کرتے ہیں، حرام و حلال کا خیال رکھتے ہیں) میں لکھا جائے گا اور جو شخص سو آیتوں کی تلاوت کرے اس کا نام قانتین (عبادت گزاروں) میں لکھا جائے گا اور جو شخص دوسو آیتوں کی تلاوت کرے اس کا نام خاشعین (جو خدا کے سامنے متواضع ہوں) میں لکھا جائے گا اور جو شخص تین سو آیتوں کی تلاوت کرے اور کا نام سعادت مندوں میں لکھا جائے گا، جو شخص پانچ ہزار آیتوں کی تلاوت کرے اس کا نام عبادت اور پرستش خدا کی کوشش کرنے والوں میں لکھا جائے گا اور جو شخص ہزار آیتوں کی تلاوت کرے وہ ایسا ہے جیسے اس نے کثیر مقدار میں سونا راہ خدا میں دے دیا ہو۔،،

مشاہدات

آج

60

کل

469

اس ماہ

25051

اس سال

215056

ٹوٹل مشاہدات

384284